fredag 29. juli 2011

Helg ♥ stort selskap, kos, shopping, og bittelitt vinos..

Foto: Bloggedama, i godstolen ( som skal selges veldig snart ) i mine nye fine klær
kjøpt på 50%  hos Fru Hagen. Alpaca Society cardigan/jakke med så søte puffarmer,
bukse Mardou&Dean, T-shirt/ Filippa K ( DEN er virkelig sånn goood goood bukse )
( Fru Hagen sender over hele landet til en billig penge, så sjekk ut facebooksiden HER )

♥Fredag♥

Vi skal kose oss litt i dag.. Dele en vin, spise pølsegrateng,
bake kaker  ( banankake, marsipankake, roooosa kake, cupcakes og selvsagt Pavlova )
til selskapet vi skal ha på søndag for T♥mine og rydde litt..
( altså ikke vi skal bake kaker.. men jeg..Mr P er ingen kløpper på kjøkkenet..  )

I morgen er det meldt fantastisk vær her i Hønefoss
så da blir det stranden håper jeg..
Må virkelig nyyyte de solstrålene som kommer...


Fortsatt hodeløs, men ikke bukseløs..
Veldig kul bukse som jeg liker å brette opp fra Mardou&Dean
Gleder meg til å bruke jakken mot høsten og til kaldere kvelder..
jeg GLEDER meg faktisk litt til høsten jeg nå.. er jo ganske så
hyggelig det også...

Ønsker alle mine lesere en riktig god helg, og jeg skal besvare alle
mail i løpet av helgen som har kommet inn anng møblene vi
skal importere.. Gled dere.. har enda en del godbiter dere ikke
har fått sett..

7 kommentarer:

  1. Heisann!!

    Nydelige klær:)

    Kos deg med baking,vin,familie og selskap på søndag!!

    Her blir det og nyte det fine været på bryggekanten i Skien med søs,god vin og mat:)

    God helg!!

    Klem linda:)

    SvarSlett
  2. *liker, liker , liker *

    Veeeldig STILIG må jeg si!!!

    Jeg liker når når bloggere kommer frem på bloggen deres!!


    utrolig kule bukser!

    logoen på bildene dine ser veldig bra ut!

    ha en fortsatt fin fredag :)

    klem fra line

    SvarSlett
  3. åh.. den jakken har jeg jo kikket på,men har ikke orket å prøve den.. men den er jo råfin, og jeg likte godt dobbeltknappene..

    halv pris er ikke feil for meg iallefall, hvor mye koster den da?

    Takk for en flott blogg, og deilig at du har litt av hvert.. Jeg vil gjerne se litt av DEG også så dette er gøy. takk.
    Berith

    SvarSlett
  4. God ettermiddag! Bare fått lest innlegget via iPhone'n min i solskinn, så ser ikke bildene så godt. Men det jeg ser, ser sabla fresht ut! Du er utrolig flott! Kos dere, og nyt sommeren! Klem

    SvarSlett
  5. Ohlala, jeg digger outfit'en din;)
    Knallsøt jakke og kuuul bukse!
    Var og tittet i litt butikker i dag, og det er begynt og komme inn høstnyheter... og da kjente jeg faktisk på at jeg gleder meg litt til høsten jeg og;)) Men først - nyyyte de herlige sommerdagene vi har nå, her er det 30 grader og strålende sol!!

    Kos deg med baking;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Så fin du er og nydelige klær :)
    Håper du har hatt en flott dag.
    Nyt kvelden.
    Klem fra Elene.

    SvarSlett
  7. Hei:)

    Ser du skriver du skal selge stolen, hvor mye skal du ha for den?.
    Veldig veldig intr.
    Fin blogg forresten, fast følger;-)

    Klem Jeanette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥