mandag 4. juli 2011

Hjemme i Norge

Vi kom til Norge i dag tidlig og hjemme i huset kl 7 i dag. En hel natt uten søvn for min del, så jeg er type tung i øyelokket nå! Tomine var superglad for alt hello kitty klær vi kjøpte, men hårbøylen med mynter på gjorde virkelig susen og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte fler. Tomine mistet pusten da hun pakket den opp!! Herlig!!

Nå er det bytte av alle blomster som er døde etter en uke borte, bye bye alle Hortensia, og Hello klesvask resten av dagen...
Borte bra, men hjemme er absolutt best, og iallefall når lillesøster er i strålende humør.

2 kommentarer:

  1. Ohhh, for en nydelig hårbøyle ! ♥ Den skulle du ha kjøpt flere av ja. ;) Håper dere hadde en deilig tur. ♥

    Giveaway hos meg om du vil være med. :)

    Stor sommerklem fra Anette ♥

    SvarSlett
  2. Alletiders kjekk hårpynt til søt jente.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥