onsdag 27. juli 2011

Kjære Tomine 5 år


Foto; En spent Tomine før barnehagen i dag.
Bluse Tina Woodstrup, skjørt NameIt, og de nydeligste
glitter favoritt Marenas fra Fru Hagen i Hønefoss..
Alt i bursdagsgave som hun fikk åpne i går... var sååå spent


Vår kjære lille T♥mine fyller 5 år i dag.
Vi feirer i all enkelhet i dag, med stort
selskap på søndag. Storebror mangler jo, så vi venter på han
 Frokost på sengen ( jordbærterte )  i dag, med gaveåpning, lys og pus..
Så er det barnehage, som flagger og serverer smoothe..  
Ikke mist bursdagskrone.. DET er stas det...
Middagsønske for dagen er pølse i lompe..
Enkelt og greit.
Gratulerer til alle i vårt fine fine land som også har bursdag i dag.

PS: Innbyggerne i Hole og Ringerike hadde minnemarkering i går på Vik torg, 
og vistnok var det ca 6000 som møtte frem. Vi gikk fra Vik torg og langs fjorden med 
blomster nedleggelse ved vannet..
Et lite menneske, men med en uendelig styrke, Helene Bøsei Olsen,
som mistet sin mor - "Mor Utøya" -  møtte opp og sa noen fantastiske
ord og var med å gikk fremst i fakkeltoget.
Jeg kommer aldri til å glemme henne..
JEG ER SÅ STOLT AV HOLE OG RINGERIKE KOMMUNE
som har taklet en helt grusom tragedie på en så varm og god måte.
Du kan lese mer om minnemarkeringen HER

11 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med Tomines dag i dag !! Håper den blir fylt med latter og glede :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Gratulerer med lille Tomine-mor;)
    Så fin hun var i nye klærne ♥

    Så utdrag fra den FLOTTE, unge jentas tale på TV i går, hun som mistet moren sin... for ei flott og stærk jente, som skal gjennom harde tider fremover... huff...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen <3

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  4. Hipp Hurra for søte Tomine.. Min Tomine teller dager til hennes bursdag som er 16 aug.. Stas med krone og valg av mat i bhg og hjemmet.. Kos dere resten av denne dagen.. Gode klemmer fra Henriette

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med den skjønne 5 åringen :) Og nå løfter vi alle våre roser! :)

    SvarSlett
  6. 27.juli er en fin dag å hå bursdag på, selv fyller jeg 51 i dag :)gratulerer til Tomine.
    Med bakgrunn i de siste dagers hendelser velger jeg ingen stor markering, men kun samle mine aller nærmeste, takknemlig for å kunne gjøre det.
    Ellers er jeg flittig bruker av skinnarmbånd fra deg, og ser frem til "skinnbrettet" ankommer.
    Ønsker dere en fin dag :)

    Hilde B.

    SvarSlett
  7. Jeg leste i avisen i dag at prinsessen på Almemoen fyller 5 år!
    HURRA for Tomine!

    Hun blir nok klassekamerat med mitt barnebarn Marius som ble 5 år for en uke siden!

    SvarSlett
  8. Gratulerer så mye!
    Nydelig jente :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen, Tomine-pia!
    -Sylvi

    SvarSlett
  10. Jeg er enig at det var en flott markering på Vik, og det var som du sier en sterk opplevelse å høre denne flotte jenta holde tale. Fantastisk. OG mannskapet fortjener også sin Takk med stor T.

    Jorunn

    SvarSlett
  11. Så skjønn hun er! =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥