tirsdag 19. juli 2011

Nye møbler

foto: mitt favoritt loppefunn/ skrivebord og stol
rammer/ litt diverse skinnbrett/Lene Bjerre

19072011

I dag er vi bedt bort til et vennepar på Thaisuppe, og jeg gleder meg
veldig.. har bare laget det en gang selv, og det var jo så godt

Jeg får så masse mail ang møblene vi skal begynne å ta inn.
Vi synes også det er superspennende, og det er masse nytt
 å lære seg. Hvis du har noen ønsker, eller bilder av noe du
liker ekstra godt, så kan du sende oss mail på
kanskje vi får inn noe som ligner, eller har det i bestilling.

300 stk skinnbrett er på vei til oss, og foreløpig dato på når
disse er i Norge er 10 august. Hurra!! ( 400 kr pr stk )
( vil du bestille kan du sette deg på liste trykk HER )
Nå leter - og prøvetegner jeg, for å finne den perfekte stolen til å ha
til skrivebordet.. god.. myk... og ikke minst lekker..
Ønsker dere som er innom en fab fab dag!

PS: salg salg over alt.. hos Kaph Ahl fikk jeg en bærepose til meg
selv med så masse fint til 340 kr!! 2 jakker, skjørt, bukser osv osv..
DET kan man jammen kalle kupp!!

2 kommentarer:

  1. ååå så lekkert!!!! En herlig "arbeisplass" :))
    toveklem:)

    SvarSlett
  2. lovely blog and inspiration. love your style.
    have a great day
    hanlie

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥