onsdag 20. juli 2011

Disse kommer for salg : Ottomanns

Jeg eeeeelsker disse bord/puffene, og håper dere også gjør det.
Jeg har lett etter like FOREVER, og er så glad.
De lages nemlig nå til oss.
Kommer i forskjellige størrelser.
Den største er 150x110 cm, med brett under måler 101x101 cm, og den minste 130x 80cm.
 Fargene er sort, hvit eller type linfarge!
Pris ca 2200.- for den største.
Er de ikke lekre? Jeg vet iallefall at vi får nytt stuebord, og tvstuebord og kosekrok bord!!!
Må ha det... Bare måååå ha det...

15 kommentarer:

  1. wow! akkurat sånne har jeg lett lenge etter for mitt soverom! Er det noe dere skal selge? R -nabo

    SvarSlett
  2. Herlig pris!!! Det liker vi:))

    SvarSlett
  3. Å de var da lekker.. *ønske*. Gleder meg til å se hva annet dere får. Kjøpte meg en gyngebenk til Tomine, Julian og Maxine idag.. Kjempefin, kanskje du får fatt i slike og?? Ta en titt på siden min om du vil.. Klem Henriette

    SvarSlett
  4. åååh herre for noen vakre bord <3 jeg er forelsket! Måå ha her også <3

    SvarSlett
  5. Har sett på slike flere ganger - jeg MÅ ha;))

    Fortsatt fin sommer til dere!KLEM

    SvarSlett
  6. Såååå fiiine!!! Noterer meg dette bak øret til huset skal møbleres:-)
    Ha en fin kveld!!!
    Hilsen Kamilla

    SvarSlett
  7. Sånn vil jeg ha i linfarget, avlang. Kan jeg reservere, når kommer de inn?

    SvarSlett
  8. Helt nydelige!:) Si ifra når man kan bestille:):)

    SvarSlett
  9. VAKKER! I'm in LOVE :)

    Bare innom for å ønske god sommer!

    PC-crash og bare tyvlåner PC et øyeblikk her :)
    Nå er det hytte, svaberg og kos i nord for meg..

    Sommerklem fra Tove

    SvarSlett
  10. å så lekre! må nok ha meg en i svart tror eg! har leita lenge ette noe sånn, men de har vært en ublu pris:) tror du kommer til å ha stor suksess med salget,for du vet å velge ut det folk vil ha:) god sommer videre forresten:)

    SvarSlett
  11. Monica! Klart du kan. Send meg en mail på ramboline97@gmail.com så får du onfo og så noterer jeg ned på lusten!

    Heihopp!!

    SvarSlett
  12. Åh! Lekkert. Disse er såå fine. Men jeg har lyst på en slik ved sengekanten jeg. Har du en smal og ganske bred (som en dobbeltseng) ?
    Klem, Line

    SvarSlett
  13. Har dere nettbutikk, eller selger du via bloggen? Er det mulig å få sendt en puff til nordland, og hvor mye vil frakten komme på? :) kunne tenkt meg den minste eller den med bord under:)

    SvarSlett
  14. Hei! Vi sender til helenorge.
    Send meg en mail så får du info!

    SvarSlett
  15. Lekkert<3

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥