søndag 24. juli 2011

Skåne barna...

Foto: Tomine leker med spreder i vår hage tidligere i ferien


24072011

God morgen søndag..
Nyheter er det første vi skrur på fra sengen, og sjokket i dag
er over antall skadde.. Jeg er så lei meg og trist, og
tenker på de etterlatte og på de som har vært involvert i
den grusomme tragedien denne helgen.

Tomine får med seg at vi er lei oss, og ser mye på tv, men
jeg har ikke noe lyst å fortelle henne så mye..
Derfor reiser vi jentene til Hadeland Glassverk i dag.
Nå skal vi prøve å kose oss litt, med alle dyrene som
bor på Hadeland i sommer og deilige kanelboller.
Jeg skal ta bilder og legge ut i kveld, for det er
det så mange som har spurt om, og det skal bli godt nå
og flytte fokus bittelitt..
Da er det godt å ha noe så flott som HG å reise til..
Været er jo heller ikke det værste i dag..
Ønsker dere alle en så fin dag som mulig og klem til alle fra meg

2 kommentarer:

  1. Tomine;
    Din kommentar på min blogg igår fick mig att bli alldeles tårögd.. Det är så ofattbart och fruktansvärt. Jag kan för allt i världen inte förstå...

    Mina tankar går till alla drabbade och när och kära.

    SvarSlett
  2. Selv om det er viktig å ikke skjerme barna helt, er jeg enig med deg i at det kan bli for mye. Ungene trenger også og se at livet går videre, at det finnes gleder og ikke bare sorg. Da blir man stående stille. Kos dere med kanelboller...marsipan-wienerbrødene er også supergode;) Klem fra Eli:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥