søndag 17. juli 2011

Søndagsbilde

Foto: Benk/loppis Lysestaker/ messinglysestaker sprayet sort
sofa/ Villa Collection Krukke/ Stua Fjeld gartneri

Hei søndag

Min aller siste feriedag denne sommeren..
Skal bli godt å komme i gang igjen..
Jeg har fått sydensol, vinkvelder med venner,
Dyreparken med barna og deilig hjemmetid
med familien.. I dag har vi ryddet HELE huset
og gjort en del endringer.. tv stuen har jeg gjort helt om
og det ble superdeilig.. bilder kommer.

Nå skal vi straks spise jordbærpai som jeg har laget
og nyte resten av søndagen..

5 kommentarer:

  1. Et herlig bilde - I like!! Hørte veldig godt ut med jordbærpai:)) kos deg og nyt kvelden. Klem

    SvarSlett
  2. Høres ut som du har hat en herlig sommer :-) har selv bare 2 dager igjen av ferien. Nyt resten av kvelden og det nydelige hjemmet ditt :-)

    SvarSlett
  3. Så fin en blogg, gleder meg til å bli bedre kjent med Tomines Hjem :) Nydelige bilder. Godt å komme igang med jobb igjen, jeg skal selv igang etter 4 ukers ferie. En god dag ønskes deg, hilsen Tonje

    SvarSlett
  4. Spennende, gleder meg til å inspirere;) a

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥