tirsdag 5. juli 2011

Tips til dagstur i sommer

Foto: Puter fra Lexington/ Day Blå Mugge&krus/ Mateus
sengetøy Lexington

05072011

Det er ikke alltid så lett å finne på ting hver dag når man har litt
litt sommerferie hjemme, og iallefall om det ikke skal koste masse.
Dagsturer har gjerne en tendens til å bli superdyrt synes jeg, så
før vi reiser på lavo tur med ungene, så bruker vi gjerne det vi har
i nærheten.og vi er så heldige å bo i nærheten av Hadeland Glassverk

De fleste har vel fått med seg at Hadeland Glassverk er virkelig et
av mine favorittsteder, og jeg må få tipse om at dyrene nå har kommet
for sommeren. Masse søte dyr som lånes ut fra en gård, og som er
der hver dag..Det går også rykter om verdens beste jordbær fra
nærmiljøet. HG kan trygt brukes av hele familien, og det er helt
gratis å besøke.  Fine uteområder som er perfekt til picnik
Mine bilder er fra en bitteliten del av Interiørhuset på HG,
og helt klart min favorittdel av hele verket.
 Jeg har så lyst på masse blått til kjøkkenet,  ( savnet av blått hav er stoooort),
og øverst på ønskelisten er den blå muggen fra Matis.
Ønsker dere en fab fab dag, så ses vi kanskje på verket på torsdag.
Da tar nemlig vi turen dit!

4 kommentarer:

  1. Så fine puter! Har alltid hatt lyst å dra til Hadeland Glassverk...nå fikk jeg bare mer lyst ;) Nyt ferien!

    Klem Anne

    SvarSlett
  2. Hei!

    Lenge siden jeg har vært der, tror det er på tide å ta meg en tur for det så lekkert ut.

    Ha en fin ferie.

    Heidi

    SvarSlett
  3. Så lekkert...skulle gjerne vært der....striper og stjerner...ja takk.....herlig!

    Velkommen hjem igjen, her har vi faktisk noen soldager, måtte det bare vare i flere uker fremover....

    Ha en fin sommerdag!

    SvarSlett
  4. Åja, det blir mange turer til HG både sommer og vinter. Toppers med en kopp kaffe og en DIGER kanelsnurr i sola...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥