fredag 22. juli 2011

Tragedie i vårt nærmiljø nær Hønefoss

En grusom tragedie for vårt land i dag.
Bomben i Oslo, og drap på Utøya.
Utøya som ligger drøyt 10 min fra vårt hjem..
Min venninne kommer som en av de første bilene ved Utøya på vei tilbake til Oslo, etter at vi sammen har vært i begravelse til en skolekompis i dag. Hun blir vitne til ungdommer som løper for livet, noen i bare truse, gråtende mens politistyrker gjør seg klare til å rykke inn på øya. Hun hadde til da bare hørt om tragedien i Oslo.. Jeg klarer bare ikke fatte hva som har sjedd i vårt lille land i dag...

Mine tanker går til de som enda ikke vet, og til de som har mistet sine kjære.

5 kommentarer:

  1. Dette er helt uvirkelig ja. Bor selv i Hønefoss, er i fra Tyristrand, hvor folk hørte skytingen fra Utøya. Tragisk at noe sånt skulle skje i vårt koselige nærmiljø :(

    SvarSlett
  2. All kärlek till Norge!

    kram CC

    SvarSlett
  3. LA OSS TENNE LYS I KVELD, FOR ALLE DEM SOM ER SAVNET ! :)

    SvarSlett
  4. Linn; en ufattelig tragedie.. Fra fantastiske Tyrifjorden..
    Mitt hjerte blør og etter å ha sett nyheter i dag tidlig og nå over 84 drept kom tårer. Hvordan kan vi mennesker gjøre derre mor hverandre???
    Vi er lammet av sorg..

    SvarSlett
  5. All kärlek till er idag. Kram Johanna♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥