lørdag 27. august 2011

Alene helg.. sånn helt plutselig


Lørdag ettermiddag og straks på farten..
 Jeg har gjort utrolig lite i dag, bortsett fra å ha jentene på frokost, overlevere ungene til tante S,
 og de skulle plutselig soveover helt til mandag for da kunne nemlig tante kjøre
 til både barnehage og skole. Jeg elsker måten de får det til å høres ut som om
DE gjør henne en tjeneste faktisk.. haha...

Hva gir du meg???!!! En hel søndag fri? Det betyr kino ( Hodejegerne ) og
verdens laaateste søndag.. Nå er det straks dusjen, før vi fyker opp til naboene å lager
 litt mat, og videre til grillfest hos en annen nabo.
Jeg har kjøpt meg verdens kuleste cardigan som jeg må vise dere
( hvor kul kan den bli?? tenker du ) men jeg tenker; kan den bli kulere..??

Ønsker dere alle en fab fab lørdag, også skal jeg smugfotografere hos
danskene og vise dere litt senere håper jeg for de har et helt
vidunderlig flott hus, veldig ulikt vårt...

Foto: Tomines hjem

8 kommentarer:

  1. Å, det hørtes herlig ut med en alenehelg !
    NYT den !(det skal vi for om vi ikke har barnevakt så har vi avløyser denne helga - herlig det også;))
    God helg!
    Klem Birgit

    SvarSlett
  2. Kos dere i kveld, og nyt den rolige søndagen i morgen!!
    Fin nye header du har laget :)
    klem fra Hedda

    SvarSlett
  3. Hei søte deg ღ
    Nydelige header du har fått deg,
    og fine bilder her ღ Hørtes ut
    som en kjempekos helg du skal ha
    Gleder meg til å se din nye
    cardigan... Kos deg masse, stor
    klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Beautiful colors! i like this still life.♥

    Nicole ;)

    SvarSlett
  5. Heisan.
    Lenge siden jeg har vært inne på bloggene, kjekt å titte inn til deg igjen. Så herlig med en "plutselig" fridag, godt med litt alenetid :-)
    Logoen din for TM Design er skikkelig fin, og jeg følger med på alle nyheter, kjempespennende dette, utrolig tøffe dere er. Håper dere får litt fritid opp i det hele..
    Ha en skikkelig kos kveld, høres deilig ut med grilling!
    Klemz

    SvarSlett
  6. Ha en fortreffelig lørdagskveld. Gleder meg til å se cardiganen.

    Klem klem

    P.S: Hodejegerne var sinnsykt bra. ;0)

    SvarSlett
  7. Jeg ELSKER å lese bloggen din..måten du skriver på å det du skriver om:)

    Ha en flott søndag

    KLem fra Lill

    SvarSlett
  8. Fant akkurat bloggen din via en annan...Jeg har koser meg og funnet masse inspirasjon hos deg denne helga.Du har et nydelig hjem og vakre barn.Takk for masse inspirasjon.Ikke lenge til jeg kommer "innom"deg igjen!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥