mandag 29. august 2011

Bye bye varmekabler

Foto: Fantastisk kul cardigan jakke i cashmere med hodeskaller på hver albue..
Jeg har str. 2 / bukse 7 jeans :  alt fra Fru Hagen i Hønefoss

Litt sent fra meg i dag, men jeg prøvde meg på blogging litt tidligere, men vips så måtte vi koble fra strøm så Mr. P fikk sjekket kvifor ( jaaaa kviiiiifor, fliser uten varmekabler er bare helt grusomt ) 
ikke varmekablene på badet virker mer.. Vi har nemlig vært uten siden fredag, men trodde det var termostaten, ( spesielt jeg trodde det.. haha ??? ) men det var det visst ikke...
Så nå kommer en mann med smart utstyr i morgen for å søke etter brudd i kablene..
Så finner han bruddet, knuser noen fliser, plastrer og limer ( vil jeg tro ) og vips så har vi varmekabler igjen..
 i hope..Og dette skulle da skje nå som jeg var såå forkjølet også..
Men, ikkje så gali at det ikkje e godt for noki: nemlig den fin fineste kul kuleste cardigan ever
( synes jeg da.. ) med hodeskaller på hver arm.. Jeg elsker den og har brukt den siden kjøpet på fredag, så
den har vært med på grillfest, kino og hjemmekos, en luftetur hadde kanskje gjort seg
nå, men vi er oppriktig blitt glad i hverandre, og den gamle grå cardigan jeg har
hatt siden forrige cardigan bølge, skal nå få slippe..

I dag starter Big Brother igjen, og jeg sjekke innom for å se hvem de har lurt med denne
gangen.. Jeg håper det ikke er noen jeg kjenner, samtidig som det hadde jo egentlig
vært supergøy det også.. Ha ha... eller kanskje ikke.. eller hadde det???

Happy mandagskveld til deg, jeg har fri fra jobb i morgen, og jeg gleeeeder meg!!!
Hurra...

14 kommentarer:

  1. Kjempe tøff cardigan, hvilket merke er det? For oss som bor litt langt unna Fru Hagen. For den står på ønskelista. Masse god bedring, også håper vi dere finner feilen på varmekablene, ingen ting som er verre enn kaldt baderomsgulv på morgningen.

    SvarSlett
  2. Ååå jeg så den på ditt forrige innlegg og elsket den:))
    Må titte på BB selv, er en tv slave på høsten:)))

    Kos deg mye på fridagen imrg søta..

    Klem Henriette

    SvarSlett
  3. Nei nei nei!!!!!

    Hvor mye må du vise????? Denne MÅ jeg ha!
    Har ringt å snakket med FRU Hagen før, så nå e det påhanigjen.

    Du er lekker som vanlig, og takk for fine bilder.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  4. Hvilket merke? Dødstøff!!

    SvarSlett
  5. Giiiiiiii den cardigan skulle du gömt så jag inte såg den!!!!!! Skrot kärring alltså #$*%}}}£ Vilket märke & pris??? Fru hagen är för långt bort jo :(

    Du är smashings darling!

    Skrattade när jag läste att du hade jackan i grön ;) jag föreslår att du tar en inventerings dag ASAP kanske du hittar fler guldkorn!

    Massa energi från Sessan

    SvarSlett
  6. Haha sessan!! Jeg tenkte just presis samme. Jeg husker ikke merke men fru Hagen sender.. Du den her er en stayer i skapet så verdt hver krone..

    Ta med deg Anne anka til vår lille fab by Hønefoss, så tipper jeg dere setter Fru Hagen i sving!!! Og du; lov at du ringer; DET vil jeg sitte i fru hagens lekre daysofa å se på... Haha...

    Ja Gud den grønne var jo bare flaks!!! Men kanskje en god ide å rydde litt ja..
    Happy weeke back, fri imorgen og da er det kooos!!!

    SvarSlett
  7. Fantastisk cardigan!!

    Ha ein fin dag :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  8. Så tøff den jakken var:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  9. Hvor jobber du?

    SvarSlett
  10. Hei, super ny layout på bloggen din og fantastisk fin cardigan-sånn må jeg ha. Husker du pris og hvordan er str? Når kommer forresten skinnbrettene? Venter i spenning :)

    SvarSlett
  11. Me like :-) den var råååstilig :-)

    SvarSlett
  12. Hei
    Kul jakke.
    Venter på bilder av huset til din danske venninne:)) Gleder meg!! Håper på snaaart :)
    Kristine;)

    SvarSlett
  13. Kul cardigan! :)

    Jeg tenkte på deg når jeg leste dette
    http://fotballfrue.no/?p=8841 kanskje du burde ta deg en tur å snakke med selveste Ole Henriksen?

    Klem Siri

    SvarSlett
  14. Kjempefin blogg du har :-) hvor kommer kjøkken innredningen din fra?
    Klem Vibeke

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥