onsdag 31. august 2011

En helt fantastisk kveld med opera og tapas



En superhappy bloggedame som har vært på Hadeland Glassverk i kveld..
Det har vært opera ved ankomst ( herremiiin så flott ) vi har sett hvordan glassblåserne
lagde årets nydesignet vase ( gud for et håndtverk!!!) førsalg som egentlig begynner
i morgen, og til slutt den beste Tapas jeg noengang har spist..
Ikke rart jeg hopper av glede..
 

For en tirsdag..
Denne dagen har jeg gledet meg til lenge, for i dag var det opera og tapas på
Hadeland Glassverk fra 17-20..Jeg har gledet meg så for å se hvordan glassblåsere
virkelig lager ting, og jeg må si jeg er virkelig imponert..
For en jobb, for et samarbeid, og for en varme.. ikke minst!!!

Hvis dere får muligheten så burde dere se, og kanskje prøve å blåse glass selv.. Det skal iallefall vi
helgen 10. sept. da det er barnas dager på Hadeland Glass.. utrolig moro iallefall.

Dagens bloggedame oppdager plutselig potetgullskålen vi hadde da jeg var liten,
og det var utrolig moro å se, så derfor den meget rare positur på dette bildet.. haha.
Kjempegøy med utstilling  -  se så mye gamle flotte glass, vaser og skåler, som vi kjenner
igjen i dagens interiørbutikker.. så det er helt klart kopier fra disse gamle dager..

Jeg har tatt masse masse bilder, og viser mer i morgen, men ville bare tipse om HØST SALGET
på Hadeland Glassverk som begynner i morgen.. Sjekk siden HER for info og tilbud.

6 kommentarer:

  1. Så mye lekkert på Glassverket,og alltid godt å bruke tid der:) Jeg har bare lyst å informere om at i morgen lørdag er det Loppemarked på Lund/Kolbu på Toten(1time fra Hønefoss) Det er mye som er kommet inn Deriblant gamle skolepulter.De er knallfin, skrå plate med hull til blyanter,forskjellig høyde. De blir så fine malt. (leksepult på kjøkkenet:)Ha en fin dag. Christin

    SvarSlett
  2. Ha ha.. spretten... er det deg?

    Utrolig fin jakke du hadde på deg.. hvor kommer den fra?
    også likte jeg skoene, ER de nye fra Primeboots?
    Gisp, de koster skjorta, men jeg må ha de.

    Kjempefin blogg.

    Hilsen Vilde

    SvarSlett
  3. Du er vakker..
    Fikk mail om høstdagene på Hadeland vi også.. Kos dere..
    Takk for super inspirasjon i klesveien også.. NYDELIG...
    Klem fra Caroline

    SvarSlett
  4. jaaa.. vil vite hvor jakken kommer fra..
    Den var så fin. Kan vi få se bilde foran?

    ha en fin dag. vi skal også på barnas dag på HG.
    kanskje vi ses?

    Trine G.

    SvarSlett
  5. Hei.
    Kommer din flotte jakke fra Odd Molly?

    Mvh: Helga

    SvarSlett
  6. Hei.

    Lurer også på jakken. Nydelig..
    Skoene/ støvletter?? Ser også så fine ut. Hvor er de fra?

    God weekend!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥