fredag 12. august 2011

Finally friday and I have a date♥♥♥

Overigårdagens; Verdens deiligste genser fra Cathrine Hammel
som flere av dere ønsket å se flere bilder av/ Jeans/ Tommy Hilfiger
hvit basis under/Mellow Rose.. Alt fra Fru Hagen i Hønefoss


Tjobing og hei hvor det går om dagen..
Vi skriver faktura så blekket spruter, og vi har etterbestillt varer allerede.
TUSEN TAKK alle dere som tør og tro på TM Design, og liker
det vi skal i gang med å selge.. Responsen er enorm.


I helgen skal vi ut å kose oss med venner, og jeg og min kjære,  ikke minst...
Vi har noe som heter Ringeriksmaraton i vår by, som er årets største festdag her for oss.
De som løper starter på Vik, gjennom hele byen og til slutt ender de opp på Jevnaker.
Det er alltid så gøy å se de som aldri går ut ellers, og treffe igjen gamle kjente på
byen senere på kvelden, for de som da ikke ligger hjemme med kramper og
er totalt utslitt av løpingen.. haha ikke meg med andre ord..
T♥mine skal være hos farfar, men vi skal nyte en deilig lørdag formiddag, for løpet
går rett forbi huset til farfar så vi pleier å være der, og heie frem
alle de vi kjenner og ikke kjenner..
ÅÅÅÅ jeg gleder meg..

Øredobber ( utrolig like Susanne G fra Cubus.. jeg liker de iallefall godt. )
skjerf LV og genser CH.

Håper du også har en fin helg å se frem til og skal nyte en av sommerens
siste helger.. jeg gleder meg jeg til høsten, for det finnes ikke noe bedre
enn å krype under pledd, brenne lys, og kose seg i et varmt hus..

Jeg er så lei tunika, sånn egentlig, så jeg knyter de bare opp jeg..


Sist så må jeg bare få tipse om denne damen HER,som har så masse bra musikk.. jeg liker denne just presis nu! weekend, og tusen takk igjen for alle utrolig fine mail jeg får..




5 kommentarer:

  1. Gorgeous! Høres ut som en fortreffelig dag, nyt den! :) Her i huset er det feiring av 15åringen vår i dag, morgendagen skal bare nytes med å gjøre ingenting, og søndag er satt av til familiedag på norsk Vegmuseum :) Klem til deg fra meg

    SvarSlett
  2. Lekker Dame :)
    Nå har jeg tatt et lengre besøk etter feriefri fra blogg..

    Grattis med TM Design, er bare såååå mye lekkert!!

    Nyt helgen og barnefri. Samme hos meg, men jeg er helt alene og rydder og pusser opp jenterommene :) Kos jobb!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  3. Fiiine du;))
    Ha en herlig dag ute med gode venner ♥

    Klem line

    SvarSlett
  4. Kos deg i helgen:)
    Du forresten.. er det Tomine som er med i reklamefilem for Rimi?.. som plukker og spiser bær?
    Vel.. det ligner ivertfall;)

    SvarSlett
  5. Lykke til med spennende prosjekt! Og god helg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥