torsdag 11. august 2011

Fra liten til stor

Dagens med både meg og Tomine; Deilig 80-tallsgenser Tommy Hilfiger
jeans/ Acne Belte/ fra jeg var ca 18 år * Tomines; tights+topp+cardigan/PompdeLux
jeans skjørt som hun eeeelsker fra NameIT




I går fikk vi telefon fra Tomines venninne fra barnehagen,
med spørsmål om overnatting hos de fra i dag til fredag.
Lykken var stor hos Tomine, for det er aller første gang
hun skal på nattebesøk hos en venninne..

Her er hun ferdig pyntet med selvvalgte klær, blå strek på øynene
akkurat som meg, og håret ferdig utslått.
Det kommer nok til å bli en fantastisk dag for lille søte Tomine.
Og vi som blir igjen i huset... Hva skal vi liksom plutselig finne på
med småbarnsfri midt i uken... DET er jo jammen virkelig lyx..

Bilder tatt med selvutløser, ergo er jeg hodeløs, for jeg KAN ikke
slutte å prate så ergo blir bildene forholdsvis ikkje bra..
Tomine syntes det var såå rart at INGEN holdt kamera... ???
have a nice day, and enjoy life

5 kommentarer:

  1. Så søt hu er:)
    ja disse jentene våre vokser så altfor fort:)

    Ha en flott dag
    Klem Lill

    SvarSlett
  2. Stas- Tomine er bare helt NYDELIG.. Klem fra Henriette

    SvarSlett
  3. Herlige lille Tomine ,artig med overnattings besøk og deilig med barnefri midt i uka :-) Nyt dagen og kos dere

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Så gøy med overnatting da;)
    Da har dere det nok gående noen år, hihi...
    Jenter er ekstreme på dette med overnatting når de først har begynt altså, her er det hver eneste helg og det har det vært i mange år;))
    Men det er jo sååå koselig ♥

    Så fint hun hadde pyntet seg da, hun er jo bare skjønn;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Håper Tomine får en morsom overnatting, det er stor stas hos min datter og hennes venninner også :) Fine jeans, Acne kan jeans! Ha en fin dag, og nyt en barnefri kvelds. Klem fra Tonje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥