fredag 5. august 2011

Fredagstips


Fridays I'm in love♥

Jeg må komme med et boktips, på en helt utrolig
fantastisk bok, som jeg er sikker på vil endre ditt liv,
 i form av at du blir et snillere og godere menneske..
Jeg begynte å lese denne boken da vi var i Tyrkia og kunne
ikke legge den fra meg før jeg lå på stranden og gråt
under cowboyhatten min.. ( det var jo litt flaut.. )
Jeg har aldri lest en bok som har fått meg til å hulke noengang før..
Boken har så masse humor, tragedie, missunnelse,
glede, varme og omtake.. ja.. den har alt..
Og du MÅÅÅ lese den.. Har du lest den, fortell meg hva DU synes..
Jeg gleder meg SÅ til filmen kommer les HER

Du finner trailer av filmen på Youtube
Ønsker dere alle en riktig god fredag. Vi skal style et hus i helgen,
og ta bilder så mulig det kommer litt smakebiter fra det..
Ellers er det MYE jobb med TM Design, men det er bare moro.
Klem til alle dere.

11 kommentarer:

  1. Heihei:)
    Er nok en av de beste bøkene eg har lest og ja♡
    Var nesten umulig å legge den fra seg, så vart mange sene nattestimer ;)

    GLEDER meg til filmen eg og!!

    Ha ein fin dag:)

    Klem Anita

    SvarSlett
  2. Denne boken holder jeg på med også. Jeg liker egentlig ikke å gå på kino, men denne filmen kunne jeg faktisk tenkt meg å se. Noen historier gjør mer inntrykk enn andre ja.....

    Ha ei riktig god helg og lykke til med stylingen!

    SvarSlett
  3. En helt fantastisk bok jeg råder alle rundt meg til å lese.. jeg, som deg, gråt, hulket, lo og føler selv at boken har fått meg til å tenke mer på de rundt meg, og hvor godt man egentlig kan få det selvom man kommer fra dårlige kår.

    Godt boktips.. gleder meg til neste.

    Riktig god helg.!
    Siri

    SvarSlett
  4. Hei!
    Helt enig med deg! Likte boken veldig godt jeg også, så jeg skal absolutt se filmen jeg også.
    Må bare tipse om en annen bok som jeg nettopp har lest også: "Reisen hjem" av Lori Lansens. Den er sååå fin!! Helt sikker på at om du likte Barnepiken, så liker du denne også :-). Jeg synes faktisk Reisen hjem er ennå bedre, jeg blir nesten rørt bare av å tenke på den... Whoopi Goldberg har kjøpt filmrettighetene til denne boken, så gleder meg utrolig til denne filmen kommer også :-).

    Mvh
    Christine

    SvarSlett
  5. Hei hei. Jeg er midt i denne boka nå, så blir spennende å lese framover hva som skjer.. Blir helt oppslukt i den gitt. Leste Saras nøkkel tidligere i sommer, så har du ikke lest den, anbefales den på det varmeste også ;0)
    Gleder meg til å se filmen. Lurer på hvordan den er i forhold til boka. Alltid spennende det der synes jeg.

    Ønsker deg en kjempe flott helg.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  6. Hei, leste denne boken mens jeg var på ferie i USA i sommer. Det er en helt fantastisk bok. Ville så gjerne hatt en oppfølger.... Veldig spent på om filmen innfrir.....

    SvarSlett
  7. Heia, den boken har jeg lest, en fantastisk bok, og er alt som du sier, klarte heller ikke legge den ifra meg.
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  8. Elsket den boken! Så gøy at den kommer på film:D

    SvarSlett
  9. Hei!
    Kjempe god bok ja - den rører ved deg!
    Ei anna bok som alle burde lese er "Ro uten årer" - ei sann historie som du aldri vil gløyme.

    God helg og takk for kjempe fin blogg - alltid kjekk å lese :))

    Sommarhelsing frå Siri W Ø

    SvarSlett
  10. Jeg ble selv helfrelst på Solsidan etter å ha blitt tipset om denne serien på din blogg. Den er suveren og jeg har sett alle episodene flere ganger.
    Derfor tror jeg at jeg må ut og finne denne boken. Drar på 14 dagers ferie til Kreta i morra så da blir det mye tid til lesing :-)
    Ha ei strålende helg.
    Nordlandshilsen fra Marit :-))

    SvarSlett
  11. Denne boken har jeg også lest i sommer!
    Gleder meg veldig til filmen kommer :)

    Ønsker deg en fortsatt fin kveld.
    /Silje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥