mandag 22. august 2011

Give Away; Norefjellhytta gir bort en overnatting i suite

Foto: Fantastiske Norefjellhytta, hvor en overnatting for
2 personer inkl frokost  kan bli din i en fab fab
suite med badstu og peis på soverommet.
Liiiiiiiiker liiiiiiiker big time!!!!!


Jeg skrev om Norefjellhytta for noen dager siden her på bloggen, og
har den store glede og kunne gi mine lesere en overnatting for 2 personer
i suite på dette fantastiske stedet. Suiten inneholder bla badstu, peis
på soverommet og en superdelikat interiør som skulle passe perfekt
 for en love weekend til de heldige som vinner. Altså dette er jo
bare stedet som man må oppleve, og nå har du sjansen til å få
et opphold gratis.
For å bli med i trekningen, ønsker jeg at du går inn på facebook
siden til Norefjellhytta, liker og deler siden, og kommenterer her på min blogg
hvor mange liker det var når akkurat DU var på siden. For at
dette skal gå litt fort, så er det jo fint om du deler siden
igjen på din egen Facebookside i ny og ne.

Når Norefjellhytta's facebook side får 2500 liker
da trekker jeg ut en vinner som får denne fantastiske premien.
( dette burde jo ikke ta så lang tid om du er med på å spre siden )
Hvis du ikke er på facebook, kan du allikevel delta, ved å
fortelle meg hva Norefjellhytta smører til deg når du skal ut på tur.

Foto: soverom på Norefjellhytta


Du kan lese mer om Norefjellhytta HER
eller LIKE siden på facebook HER
  

Skynd deg å bli med, og del siden med alle du kjenner slik at vi får siden til å
få 2500 liker. DET skulle jo egentlig ikke være så vannskelig, ikke minst
med en så fantastisk premie..så liiiik liiiik liiik, så går det kanskje ikke mange
dagene før kanskje akkurat DU er på vei til Norefjellhytta i suite
for en fantastisk opplevelse..

134 kommentarer:

  1. Mette Irgensaugust 22, 2011

    For en fantastisk give away :) Dette hadde virkelig vært noe :)
    Jeg har vært og registrert meg som liker på FB, og det er 74 som liker siden nå.
    Ha en flott mandagskveld.
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Iiiiik, denne vil jeg delta på! Jeg var nr 75 i rekken av "likere" av Norefjellhytta. Gosj, for et fantastisk sted. Tenk det da, jeg og mannen- helt alene! Det hadde vært no` det :) Lykke til alle sammen, regner med jeg ikke blir alene om å delta i denne give away`en heller ;)

    SvarSlett
  3. Då har eg likt, ilag med 77 andre!!
    Suuuper giveaway!!!

    SvarSlett
  4. Oj, fantastisk og fristende premie! Nå er det 77 som liker på Facebook.

    SvarSlett
  5. O`LA LA :)
    Krysser fingrene for litt vinnerlykke!
    Jeg ble den 78. liker av fbsiden!

    SvarSlett
  6. Nå er det 80 stykker som liker Norefjellshytta.

    Så gøy at det har blitt så fint på Norefjell, for meg har Norefjell alltid kun vært et vintersportssted. Jeg og min kjære hadde kost oss fælt der :)

    SvarSlett
  7. 80 and counting!

    What a fantastic competition, I love Geilo!

    Mxx

    SvarSlett
  8. For en FANTASTISK giwe away:) prøver lykken, for dette er noe vi virkelig hadde trengt sammen. *drømmer*
    Jeg ble forresten liker nr 81 (altså var det 80 likere da jeg klikket meg inn). Og interiøret er bare en drøm...

    Ha en fin kveld. camilla

    SvarSlett
  9. For en flott giveaway, jeg var 83. som likte:-).

    SvarSlett
  10. Hei, så spennende! Det var 81 stk som likte siden nå når jeg var innom :-)

    SvarSlett
  11. For en premie, hadde vært en fin bryllupstur for meg og mannen om vi vant. hehe. Er nygifte og har ikke unnet oss noen tur enda. Nå var det med meg 84 som liker på face:)
    Yvonne

    SvarSlett
  12. OJ LIKER !!!

    Det var bare 86 likere når jeg var innom :) 87 med meg da :) Delte siden og jeg.
    Krysser fingrene for hell og lykke !!
    Forsatt god mandags kveld.

    Hilsen Helene fra Bergen.

    SvarSlett
  13. Fantastisk flott premie. Jeg ble nr 87 på Facebook. :0)

    SvarSlett
  14. Såå flott!87 likere når jeg trykte liker.. For en fantastisk giveaway, krysser fingrene for det kan bli samoboeren&mins første overnatting uten lille skatt på 3 1/2mnd<3

    SvarSlett
  15. Jaaaaaaa, dette liker jeg.... Krysser fingre for at jeg er heldig :) Det er nå 89 som liker siden :)
    Mvh Linn

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne vinne denne!!! <3 <3 <3 Jeg var nr 91 i rekken av likere ;)

    SvarSlett
  17. Så fin premie!
    Jeg ble "liker" nr 93 på siden :)

    SvarSlett
  18. Flott sted altså... 92 liker etter at jeg var inne...Dette hadde vært den perfekte gave å overraske min kjære mann med som fyller 41 i høst... må også legge til at du har en fantastisk flott blogg.

    Lill Huse

    SvarSlett
  19. Kjempefin give away !! 95 personer liker siden nå :-)

    SvarSlett
  20. Heisann :) Da har jeg og trykket liker og det var 94 stk før jeg trykte :) Det så veldig flott ut :) Hilsen Christine A :)

    SvarSlett
  21. Dette hadde vært noe etter en lang sommer med oppussing og overdragelse av gård! :) Så kunne vi ladet batteriene og fylt opp med inspirasjon!
    Da jeg trykket LIKER var det 97 som likte siden.

    SvarSlett
  22. Å for en drøm av et sted! Det var 98 likere nå. Hilsen Hilde

    SvarSlett
  23. Heisann :) Da har jeg og trykket liker og det var 94 stk før jeg trykte :) Det så veldig flott ut :) Hilsen Christine A :)

    SvarSlett
  24. Så gøy! Nå er det 99 som liker siden!
    Gleder meg til trekningen <3 <3 <3

    Kikki

    SvarSlett
  25. Jeg liker og var nr. 100 :))

    Hilsen Karin

    SvarSlett
  26. Hei!
    De lager matpakke.
    Jeg er ikke på Facebook.
    For en fantastisk premie.

    Hilsen Trude

    SvarSlett
  27. heisann :) Det var 101 likes da jeg var på siden :) Dette hadde vel vært en fantastisk plass å tilbringe en nydelig høstkveld :) -SiwJune

    SvarSlett
  28. Jeg er nr.104 :-D
    For en fantastisk premie, hadde neimen ikke vært dumt ;-)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  29. Det var 104 likes når jeg var inne på sidene.

    Dette må være den beste giwe awayen på lenge! :) Håper det blir meg :)

    Siri L

    SvarSlett
  30. Jeg LIKER :O) Ble nummer 106, vennlig Hilsen Line Skott

    SvarSlett
  31. wow! for en premie:D 107 likte siden før jeg likte den! :) Gurimalla for en premie :D håper 108 er vinneren <3

    SvarSlett
  32. det var 106 på fb.

    Mannen hadde likt seg der så det blir spennende om vi vinner.

    Hilsen,
    Anne Moe Bakke

    SvarSlett
  33. Jeg var nr 111. Kult dette vil jeg vinne..

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  34. Jeg ble liker nr 109.
    Ser helt fantastisk ut på Norefjellhytta<3

    SvarSlett
  35. Nydelig sted! Skikkelig "kjærstete" <3
    Det var 113 likes da jeg var inne, og jeg kunne GODT tenkt meg en tur dit på ordentlig.

    Varm hilsen fra Siw

    SvarSlett
  36. Jeg var liker nr 114 :) Hurra for fine give aways! Spenning i hverdagen* L

    SvarSlett
  37. Jeg blei nr 115. Nå er det bare å drømme om å vinne:-)) tina p

    SvarSlett
  38. Hva for et flott sted.
    Du har alltid så fine give aways.
    Da jeg besøkte fb var det 115 likes.

    Klemmmmm

    selmatanovic@hotmail.com

    SvarSlett
  39. For en fin premie og for et flott sted. Jeg ble liker nr. 117. Hadde ikke vært dumt med en overnatting her. Perfekt for oss som samler inspirasjon til egen hytte.

    SvarSlett
  40. Wow!!! For noen giveaways du har her på bloggen din, i like!!!!
    Det var 119 likere på FB når jeg joina!!
    Håper på å vinne slik at jeg kan ta med meg min kjære mann på en liten LOVEweekend!!!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  41. så fin blogg du har! Og en fantastisk give away :) Jeg ble nr 124 :)


    Marie

    SvarSlett
  42. Åååå!!!
    Denne skulle jeg like å overraske min kjære med:)
    Jeg ble liker nr. 120

    SvarSlett
  43. <3 Såå fantastisk - dette må ein jo berre vere med på! Tenk om eg kunne vinne, få eit pusterom frå ein hektisk kvardag med mange små og travel jobb - berre meg og min kjære!!! Håpar, håpar og håpar. Når eg var innom var det 123 som likte sida - det gjer eg og!

    Nok ein gong tusen takk for ein kjempe flott blogg - den kikkar eg fast innom :))

    Forhåpningsfulle og glade helsingar frå Siri
    (siri.oen@online.no)

    SvarSlett
  44. oioioi... denna MÅ æ jo bare hiv mæ på :)
    Jeg blei visst liker 126, så det vil si at det var 125 når æ kom inn på sia ;)

    Ha en super mandagskveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  45. 122 LIKER VELDIG!!!

    Hilsen Randi.

    SvarSlett
  46. Hei
    Nå Liker jeg også Norefjellhytta. Og det bokstavelig;) Hadde vært fantastisk med et opphold der ja!
    125 Liker nå.

    Klem MrsW

    SvarSlett
  47. Nr. 128 på meg :-)
    Gud for en herlig giveaway :-)))

    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  48. 126 likes! Fantastisk sted, ren lykke....

    SvarSlett
  49. Jeg er nr 131 som liker :)

    Etter kun en uke med ferie i sommer hadde dette vært perfekt og overrasket en spesiell en med... Krysser fingre og tær

    Trude Iren
    trudei@online.no

    SvarSlett
  50. For en flott give away.
    Liker bloggen din veldig godt.
    Det var 129 likes når jeg hadde trykket.
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  51. Hei! Herlighet, tenk så fantastisk kjekt det hadde vært å overaske verdens finest mann med denne premien da! Nå er vi 135 som liker Norefjellhytta på facebook. Hilsen Trude

    SvarSlett
  52. Oioii :) Så fantastisk!
    Det var 136 som liker når jeg hadde trykket.
    Hilsen Lene

    SvarSlett
  53. Lekkert, lekkert, lekkert!!!Her kommer jeg til å kose meg ihjel..Jeg var nr 133 som liker;)
    Vinnerlykke kom til meg ;)

    Mvh
    Cathrine

    SvarSlett
  54. wow!! 137 liker siden nå:D

    klem gunn terese eiken

    SvarSlett
  55. For en fantastisk premie!!! Det hadde vært noe etter over fire mnd på krykker! (skulle ta 6-8 uker maks...) å, tenk om man hadde vunnet denne premien, *drømme drømme*, enda mer fantastisk enn gaven fra Carma jo!!
    Jeg var nr 139 til å like på facebook siden. håper det stiger raskt til 2500! :)

    Mvh Elisabeth Berg Engelsrud
    (ebengelsrud@hotmail.no)

    SvarSlett
  56. For en fantastisk give away - lykke til alle sammen, det blir nok en heldig vinner som får bo på den hytten!

    Men du, Tomine, er faktisk trukket ut til å få en liten ventepremie fra oss - bare se her; http://blogg.homeandcottage.no/2011/08/ventepremier.html

    Ønsker deg og dine lesere en fin kveld!

    SvarSlett
  57. hallois:)
    kjempe fiiin give away :) passer fint som bryllupsdag feiring, som mannen og jeg har den 28.
    ;) ønske ønske!!!! ble nr 137 som liker Norefjellhytta sin facebook side :)
    ha en fiiiiin kveld .
    Marianne mmholtet@ gmail.com

    SvarSlett
  58. Flott gave og en flott blogg:))Jeg blei liker nr 141:)
    Hilsen Anne

    SvarSlett
  59. Jeg er nr. 143 :)
    For et fantastisk sted å tilbringe en helg med mr. Right <3

    SvarSlett
  60. ÅÅÅÅ så gøy - jeg blir med!!!
    144 var det når jeg trykte liker på deres facebook-side!!

    For en flott GIWEAWAY!!! Herlig!!!
    Krysse alt man har....

    klem Camilla <3

    SvarSlett
  61. Jeg var nr 145 :) har aldri vunnet noe i hele mitt liv, men gir ikke opp så lett ;) har tro på at en vakker dag blir det min tur :) denne hadde vært midt i blinken ;)

    SvarSlett
  62. 147 likte når jeg "likte" og ble nr 148 :) Kul premie. Heldig er den som vinner denne :)
    Hilsen Mette

    SvarSlett
  63. Så herlig! Hadde jeg bare vunnet.... da skal jeg ta med min aller kjæreste! Jeg ble nr 149'ende likende på FB!

    klem fra umulie

    SvarSlett
  64. for en fantastisk hytte!
    det var 150 liker da jeg var inne :)
    hilsen Line SH

    SvarSlett
  65. LIKER! :) Med meg, så er det nå 150 som liker!! :)
    Nina
    nina-joh84@hotmail.com

    SvarSlett
  66. Trykket liker nettopp, men det står nr 17, virker jo rart ut fra at andre har vært nr 126 og andre høye tall?!? Liker ømme som vaffal, og krysser fingrene!

    Heidi

    SvarSlett
  67. Jeg liket og klikket til 152! Følger bloggen din fast og liker den veldig godt;) En flott give away må jeg si! spennende;)Ønsker deg en flott kveld. H.B.K. (hege.b@broadpark.no)

    SvarSlett
  68. De smører nistepakke....
    Tenk å vinne en så faaantastisk premie!!!
    Tusen takk for en fantastisk blogg du deler med oss!
    Hilsen W fra kr.sans

    SvarSlett
  69. Jeg liket og da stod det 152! For en give away;)) spennenden! Jeg elsker bloggen din, superfin! Ha en flott kveld;) H.B.K (hege.b@broadpark.no)

    SvarSlett
  70. Hei!

    Jeg ble nr 156..håper det er ett lykketall :)

    Hilsen Ingrid E

    SvarSlett
  71. 157 liker. Jeg liker det veldig godt, og har veldig lyst på en romantisk aften på Norefjell siden vi har pusset opp hus i flere år trenger vi det virkelig. Håper jeg har vinnerloddet:)

    SvarSlett
  72. Åååå, himmel for en premie... sukk ♥
    Og tenk, de smører tur-niste ... dobbeltsukk;)

    Klem Line

    SvarSlett
  73. Eirin bodalaugust 22, 2011

    Hei! Jeg ble nr 159 som liker;) Håper å tilbringe en natt i den flotte hytten med min flotte mann!!! Krysserfingreogtær

    Hilsen fast leser Eirin

    SvarSlett
  74. Åååå så fin give away!
    Jeg ble nr 163 som liker! :) Krysser fingrene for at jeg vinner!

    Hilsen Gry

    SvarSlett
  75. 164 nå :)
    For en fantastisk hytte <3

    SvarSlett
  76. Hei.
    Å dette må jeg være med:-)
    Jeg ble liker nr 165.
    Fikk mannen min til å gå inn og gjøre det samme:-)
    Har delt siden sist du skrev om de, men gjør det gjerne igjen.

    ♥hilsen fra Nin@Merete

    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  77. Etter mine "like"er det 168 stk..

    Ahh for en drøm :)

    Klem klem fra Tove

    SvarSlett
  78. Som en tur til Drømmeland! Jeg er nummer 169

    SvarSlett
  79. God morgen!! Jeg ble nr. 170:)

    SvarSlett
  80. WOOOW... 170 som liker. Håper å tilbringe en natt her med min kjære.

    Hilsen ei som leser hver dag.

    Ingrid E

    SvarSlett
  81. For en flott gave å vinne. Prøver lykken jeg -de smører nistepakke ;)

    Hilde:)
    (hilde-71@hotmail.com)

    SvarSlett
  82. Hei hei!
    For en fantastisk premie. Det ser såååå fint ut på Norefjellhytta. Jeg ble nummer 175 på facebooksiden.
    Ha en super tirsdag =)

    Gry (Lier)

    SvarSlett
  83. 174 liker siden med meg! :) Håper på en deilig bryllupsreise dit ;) klem fra Silje

    SvarSlett
  84. liker på fjesboken! Ser ut som ei nydelig hytte!!!

    SvarSlett
  85. 177, og jeg vil på hyttetuuuuuuur! :O)

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  86. Glemte å få med at jeg ikke er på facebooo.....
    W fra kr.sans

    SvarSlett
  87. Hei. Er ikke på Facebook, men er stadig innom bloggen din og tar mer enn gjerne med meg en nistepakke på fjelltur ved Norefjellhytta <3

    SvarSlett
  88. Liker liker mucho og det i lag med 187 andre:)

    SvarSlett
  89. Dette må være det perfekte stedet for meg og min kjære der vi kan kooose oss sammen etter en veldig travel tid <3 188 liker når jeg trykker liker her :) Elsker Norefjell og ønsker dette mye for meg og min kjære :)

    Puss puss <3

    Shnoopy

    SvarSlett
  90. Ann-Therese Githmarkaugust 23, 2011

    Ååå, så flott det er der:)Perfekt sted for en liten timeout fra en ellers hektisk hverdag!! Jeg var nr 190 som liker på facebook.

    Hilsen Ann-Therese

    SvarSlett
  91. Trenger jeg si at dette hadde vert helt FANTASTISK! :D
    Akkuratt nå var det 196 likere på facebooksiden!

    SvarSlett
  92. For en fantastisk giveaway. Flott på Norefjell og å kunne bo i en slik hytte kunne være toppers!! Håper å bli den heldige. Linker deg til min blogg og legger meg som følger hos deg.

    Bente

    SvarSlett
  93. NR 198 ble jeg....
    Så vakkert sted,
    og for en fin blogg du har.
    Spennende å følge " møbel drømmen
    videre. Lykke til.

    Grete G N

    SvarSlett
  94. For en fantastisk flott hytte. Dit vil jeg så snart som mulig. :) Er midt oppi flytteprosess og må bo hjemme hos svigers et par uker før overtagelse så et avbrekk på Norefjellshytta vil være kjærkomment!

    Da jeg var inne på Norefjellshytta sin facebook side var det 196 følgere.
    Hilsen Ingrid DB

    SvarSlett
  95. Fantastisk premie!! Nå er det 201 som liker Norefjellhytta!
    Håper på en tur dit : )

    SvarSlett
  96. Hit vil jeg gjerne, sitter og ser opp dit fra jobb ;) 202 likere og jeg har delt siden :)

    SvarSlett
  97. For et idyllisk sted..
    Forelsket meg i hytta med en gang!
    Håper på en tur dit sammen med min kjære mann <3
    liker-liker-liker ;-)

    SvarSlett
  98. Herlig giveaway, dette ser jo fantastisk ut! Jeg ble liker nummer 206 :)
    Klem

    SvarSlett
  99. Liker Liker Liker:-DDD Jeg vil gjerne på hyttetur:-)) Når jeg var inne var det 153 Liker.( Prøvde å legge det inn i går men jeg fikk det nok ikke til;)Prøver igjen)Hoho andre gangen må det vel gå;)Krysser fingrene;)

    Hilsen Helle

    SvarSlett
  100. Heia Veronica! Fab fab blogg du har jeg er inne her hver kveld, mine kind of sengelektyre, sover søtt og drømmer fine drømmer, du er kjempe flink!
    Jeg har vært inne på FB og liker Norefjell hytta og delt på min side det var 207 stk som likte når jeg var inne og trykket. Ønsker deg en skinnende flott dag:) Hanne panne

    SvarSlett
  101. WOW! For noen premier du disker opp! :)
    Jeg ble den 210ende "likeren" på Facebooksiden.
    Jeg krysser alt som kan krysses for at jeg vinner, det hadde vært en perfekt bursdagsgave til min kjære. Ååå, tenk da. Kiler i magen allerede, tjihi. :)

    - Veronika

    SvarSlett
  102. nr.210 ble jeg;) kunne tenkt meg dit med min kjære ektemann!

    SvarSlett
  103. Den mest fantastiske give-away ever!!! Jeg er ikke på FB, men vil gjerne prøve lykken allikevel!!! De smører nistepakke til de som skal ut på tur.

    Klem Anja Aasland;)

    SvarSlett
  104. Da ble jeg nr. 214 :-) For et nydelig sted! <3 Midt i blinken for 2 foreldre med 3 små barn...! Godt å kunne få litt "kjærestetid" <3 Krysser fingrene for at vi er så heldige denne gangen!

    Klem Alexandra

    alexandra.holm@hotmail.no

    SvarSlett
  105. Herlig premie, som jeg krysser fingre og tær for å vinne...
    Da jeg trykte "liker" på FB, var det 215 "likere". Deler også siden med mine venner.


    Kari G :-)

    SvarSlett
  106. Herlig sted, hadde vært fint å pleie en gravid kropp med verdens herligst mann en helg her ja <3
    Jeg ble liker nr 217 :) Har også delt med venner!

    Kathrine A

    SvarSlett
  107. 227 liker til nå :-) Krysser fingrene :-)))

    SvarSlett
  108. Ble nr. 226 ♥♥♥

    Sylvi

    SvarSlett
  109. Mona Kristin Schnell, nå er vi 231 som liker og jeg håper vi blir de heldige som kan tilbringe en romantisk weekend i denne hytten.
    vi var en uke på Norefjell i sommer, men bl.a ikke så heldig med vær og vind

    SvarSlett
  110. Jeg ble nr 234 som liker. Fantastisk sted :-) tenk å tilbringe en høst kveld/natt her. Drømme drømme

    SvarSlett
  111. Hei:) Prøver igjen... nå er det 247 som liker:))

    Edel

    SvarSlett
  112. Ser helt FANTASTISK ut! Jeg ble liker nr 247 :o)

    Thea :o)

    SvarSlett
  113. Ojsann, vi er visst mange her allerede! Og mange som liker berre i dag! Tidleg i dag var eg inn på Norefjell og vart nr 22, og i løpet av dagen har over 200 klikka Liker! Her blir det nok snart en spennende trekning!

    SvarSlett
  114. Hit ville jeg faktisk tatt med min aller beste venninne... Vi trenger begge litt kvalitetstid sammen med hverandre uten barn rundt oss... Det hadde vært heeeelt himmelsk.

    På Facebook var det nå 249 som liker :-)

    SvarSlett
  115. Hei.
    254 snudde tellern over til når jeg trykka liker ;) og så delte jeg :)
    Den som vinner dette er utrlig heldig :)
    Klem Lene - Livet i Nesheimhuset

    SvarSlett
  116. Liiiiiker veldig godt denne hytten.Det må jo være utrolig romantisk å tilbringe en weekend her med sin kjære.Og med påsmurt nistepakke på tur,høres det helt herlig ut.Jeg skjønte jo ikke hvor jeg skulle finne tallet på hvor jeg var i rekken av liker........

    SvarSlett
  117. 259 stk liker.. jeg er speeeent og krysser fingrene

    SvarSlett
  118. Jeg håper 260 er mitt lykketall, det var nemlig det nummeret jeg ble på "liker". Det hadde vært veldig koselig å overrasket min mann på bryllupsdagen vår i september.
    Hanne Elisabeth Burum

    SvarSlett
  119. 261 er det nå. For en fantastisk fin premie. Den vil JEG vinne.

    SvarSlett
  120. Jeg var liker nr 160 i går, men ser ikke at min kommentar i går ble postet, så jeg prøver igjen ;-) Hadde vært utrolig hyggelig å få en herlig weekend på dette superskjønne stedet! Love :-)

    SvarSlett
  121. 276 likes var jeg...

    SvarSlett
  122. Var nummer 277 i rekken :-)

    SvarSlett
  123. 279 liker... Fantastisk give away!! Tenk for en hyggelig kjærestepresang! Et kjærlighetsrede, med deilige turmuligheter og rom for koseprat. -Uten barn... :-) Ann Kristin

    SvarSlett
  124. 282 liker. Tenk å oppleve en så flott plass! Heldig er den som vinner :)

    Jannicke K.

    SvarSlett
  125. Åhh, helledussen, her var det nydelig!!! Kunne gjerne tenkt meg å tatt med meg samboeren dit en helg, og bare hatt fri ei helg uten barn, hus-stell +++. JEg var nr.288 i rekken av liker på FB. Lykke til videre med både blogg og giwe away!! God helg!!
    Mvh
    Grethe

    SvarSlett
  126. ÅÅ det ser herlig ut. Jeg har delt på facebook, og jeg var nr 289 som liker siden :)
    Ha en fin dag
    Hilsen Kristina E.

    SvarSlett
  127. Liker nr 290, Linket til meg,

    Bente

    SvarSlett
  128. Nå er det 296 som liker siden! :)

    SvarSlett
  129. Hei:)

    Nå var det 315 likes på siden. Guri, det hadde vært gøy dette her! :D Hadde vært superdeilig med litt avveksling fra studiehverdagen i disse eksamenstider!

    mvh
    Lisa H

    SvarSlett
  130. Hei!

    Jeg har laget en samleside for giveaways på norske blogger: GiveawayKalenderen :) og det hadde vært kjempefint om du kunne legge ut en lenke til din giveaway på denne siden. Jeg hadde samtidig blitt veldig glad om denne lenken kunne bli liggende her i kommentarfeltet slik at flere oppdager GiveawayKalenderen, for siden fungerer kun hvis mange vet om den og legger ut lenker til sine giveaways. Jeg håper du er like glad i giveaways som meg, og derfor hjelper meg å spre ordet :)

    Mvh Bitteliten

    GiveawayKalenderen:

    http://giveawaykalenderen.blogspot.com/

    SvarSlett
  131. Nå er det 466 som liker siden, så det er visste et stykke igjen før de når 2500. Men jeg skal gjøre mitt beste for å spre det videre.

    SvarSlett
  132. Hei!

    Nå er det 585 som Liker og jeg liker, liker og liker igjen:) hihi dette blir spennende.. Lykke til alle sammen som liker dette:)

    Super hilsen fra Hege;) PS: Liker å lese blogger, men er ingen blogger selv!

    SvarSlett
  133. Sunniva Sauarliajanuar 06, 2012

    Hei.

    Da var jeg nr 1307 som liker og jeg liker VELDIG GODT, jeg har også delt siden. Kunne fint klart en helg der med min kjære. Kjempefint hus du har. Skal bygge noe tilsvarende.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥