søndag 28. august 2011

God morgen søndag

Foto: Bilder fra huset til min danske venninne, lekkert og stramt, og veldig veldig dansk ( synes jeg da.. )
Bildet på veggen var type nymalt/tagget av en ung kunstner fra Spania som laget dette spes til huseieren.
Ganske tøfft mot alt det hvite..

Jeg kan faktisk ikke annet enn å berømme meg selv og mr P, for vi gikk først hjem
fra festen i går, så DET var en fab følelse og våkne kl halv 7 av meg selv,
luske meg stille opp av sengen, lage kaffe og se på en film før kl er 9!
Frokost med egg og bacon er spist, og vi føler at vi nesten har
en fellesferie igjen, siden vi fortsatt har barnefri til i morgen.
Vi har 1000 ting som skal gjøres ferdig til vi får de
nye møblene i hus, så vi skal få tiden til å gå.





Kommer innom senere i dag, med flere bilder fra huset
men inntil da ønsker jeg mine lesere en deilig søndag

Veronica


6 kommentarer:

  1. Ok.. nå er det official: jeg er fullstendig
    avhengi av din blogg.. altså: jeg får lykke
    følelse når du legger ut noe nytt, og du gjør
    min dag BRA!!

    Tusen takk for en supervariert og morsom blogg.
    Nydelige nydelige bilder.

    Klemzi fra Gøril

    SvarSlett
  2. Enig med Gøril!:) Når får vi se den superkule cardigan'en da?;)
    :) Anne H.

    SvarSlett
  3. Hei igjen
    God ettermiddag fra meg :-)
    Så lekkert...bildet var bare helt knæsj, jeg vurderer rett og slett og oppsøke taggermiljøet, jeg og vil ha...
    Ha en deilig barnefri søndag !
    Klemz

    SvarSlett
  4. Hei!

    Fine bilder og håper du har en deilig, avslappende søndag! Tenkte bare minne deg om at jeg venter på en epost fra deg - sånn at vi får sendt ut vår "ventepremie" ift tipsing av fotolocation.

    God søndagskveld!

    Mvh,
    //Astrid - Home&Cottage

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥