onsdag 17. august 2011

Huset jeg stylet til salgs, og mine "gamle" møbler selges



Førs må jeg bare si til alle mine lesere.. herreguuud for noen fine
hilsner dere har gitt meg det siste døgnet..
Jeg bare fatter ikke at jeg kan være med å gjøre dagen til andre bedre, og
at noen gleder seg til å lese bloggen.. Tenk noe så fantastisk!!!
Virkelig.. Jeg håper det er mot normalt å bli veldig rørt, for jeg har faktisk
 tørket noen tårer... av glede da så klart.. DERE er fantastiske..

Husker dere at jeg stylet et hus? Det er min svigerfar som skal selge et
hus og vi håper at dette huset faller i smak hos noen..Jeg har faktisk
bodd her selv i mine yngre dager, men med røde!!!!! vegger i stuen
(  tok ikke lang tid før de ble lys toscana når denne dama kom i hus )
blått soverom, og gul gang.. haha.. godt ting endrer seg.

Vi må selge unna møbler pga TM Design, så den sorte sofaen
du ser på bilde over selges for kr 4000,-
Den er fra  danske Villa Collection, og jeg tror ny pris var ca 16000,-

Jeg skal legge ut litt flere bilder fra dette huset jeg, for
det ble ganske så fint etter at det er totalrenovert med nye bad
og kjøkken.. Ha en fin dag kjære du, og ikke glem give away
fra Carma i innlegget under..


14 kommentarer:

  1. Vakkert, vakkert, vakkert :)
    Ligner litt den "herskapelige" stilen jeg har sett for meg på gården.

    SvarSlett
  2. your home ist so wondeful...thanks for your sweet comment...i bought the tags by dawanda ;-)
    have a nice day...
    ♥ Kathrin ♥

    SvarSlett
  3. Du har så utrolig god smak!! Gleder meg til å se flere bilder fra dette huset:)

    Ta til deg all rosen - den er vel fortjent!

    Pernille

    SvarSlett
  4. Du har så flott hjem:)
    Som en drøm!!

    Ha en flott dag

    KLem fra Lill

    SvarSlett
  5. Lekker sofa!!
    Hadde man bare hatt plassen... sukk...;)
    Hahaha, må le, vi hadde og masse farger da jeg og sambo'n flyttet sammen for 15 år siden (hjeeeelp tiden flyr!)
    Okergule vegger i gangen, bondegrønn stue, bonderødt kjøkken og bondeblått soverom - juhuuuu;))
    Lekkert, hihi!

    Artig og style hus som skal selges da, tipper det økte budgivingen noen hakk etter du hadde vært der jeg;))

    Ha en finfin dag/kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Lekkert! Gleder meg til flere bilder, er alltid så kjekt med litt inspirasjon og den slags.. :)

    Ønsker deg og dine en fin fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Ah, jeg <3 din sans for interiør.

    SvarSlett
  8. Så fin sofa. Hadde jeg hatt en måte å fraktet den til trondheim, hadde jeg kjøpt den tverrt. Lene kristin

    SvarSlett
  9. Åh du er heldig som får style ett hus! Det må være drømme jobben! :):):)

    SvarSlett
  10. Rålekker sofa! Har du målene på den? Super fin blogg, er innom flere ganger daglig:) Nina

    SvarSlett
  11. Den sofaen var bare rålekker!!!!! Det er en flott og insirerende blogg du har. Legger meg som følger - og gleder meg til å lese mere.
    -monica-

    SvarSlett
  12. Hei og god morgen
    Hvis du tidlige har linket til bloggen min og ønsker å ha meg i bloggrollen din videre, så blir må du legge meg inn på nytt. Den fungerer ikke etter jeg måtte skifte bloggadresse. Bare hvis du ønsker å få frem nye innlegg. Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  13. Kjempe lekkert, håper dere får solgt i en fei...iallefall ser det utrolig flott ut...Ha en fin helg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥