onsdag 24. august 2011

Lille meg i interiørblad



Oppdatering: Skrivebordet er solgt
Foto: mitt elskede loppefunn, som snart må finne et annet hjem for vi har helt
andre planer med stuen ....

For hver dag som går så nærmer det seg utbytte av møbler her i huset, og
det sier jo seg selv at da er det masse som må ut av det vi allerede har.
Jeg synes det er litt trist jeg, for jeg blir jo så glad i det vi har kjøpt, loppis
eller ei, men vi må jo ha møbler fra TM Design å vise frem, så det skal
nok gå veldig veldig bra..

Bloggingen fører mye godt med seg, og mange morsomme forespørsler. Vi har
flere ganger fått tilbud om å få besøk av fotografer som skal ta bilder til
forskjellige blader, men hittil har vi takket pent nei..
Men i høst, DA kommer jeg en liten tur i et interiørblad  men
jeg skal holde det bittelitt hemmelig enda, helt hva det er.. 
 
Oppdatering; skrivebordet er solgt!

I sommer var vi på Hødnebø i Kristiansand, og de
har fantastisk mye fint, så jeg kjøpte meg litt nye
rammer og bilder..
Det fine lyset ( som lukter helt utrolig godt ) Voluspa har jeg fått av noen venner
som var på beøk i sommer.. Gleder meg til å bruke det nå i høst..


Tomine har laget kveldsmat til naboguttene, som hun er så glad
i, så nå er det kun tannpuss og kveldsvasken som står igjen
før jeg gyver løs på fakturering og bestillinger til
TM Design..
 Håper dere har en fin fin kveld, og vips:
så er det jammen helg igjen....

9 kommentarer:

  1. Mette Irgensaugust 24, 2011

    Å, gleder meg til Boligdrømutgaven.....
    Ha en fortreffelig kveld :)
    Klem, Mette

    SvarSlett
  2. Så spennende! Jeg har også en liten tuppe som ikke har lagt seg enda, tusen millioner avsporinger fra stua i 1 etg opp til badet og soverommet i 2 etg... ;) God kveld til deg! Klem

    SvarSlett
  3. Hei! Håper det blilr bra etter hvert. Kjøpte meg maken lys i kr.sand. Herlig.
    Håper du får ein fin kveld:)Titter innom som alltid;)Klem

    SvarSlett
  4. Ja,det blir sikkert rart å bytte ut de gamle møblene i huset... , men det blir jo bare helt lekkert med de nye flotte møblene du tar inn!!!! trodde egentlig ikke at det kunne bli noe flottere hos deg, men du har bare helt sansen for dette!!!! Hvis du skal selge konsollbordet du har nede i gangen, etterhvert, er jeg veldig interressert!!
    Lykke til med ommøbleringen !!! :)
    Ha en fiiin kveld!
    Vh Marianne mmholtet@gmail.com

    SvarSlett
  5. Spennende!
    Gleder meg til å se :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  6. Det vil jeg veldig gjerne.Jeg bare elsker de møblene.Bare så synd at jeg faktisk ikke har noe i huset som kan byttes ut.Alt er ganske nytt.
    Men en ting er jeg på evig leting etter.Og det er en god tv stol til min mann.Tror han ser for seg en stor deilig lene stol(ja du vet sånn som alle menn vil ha,sånn med en spak på siden til å dra ut en puff)Da må han i tilfelle velge mellom meg og en sånn stol.For det kommer aldri inn i mitt hus.........Dette prosjektet ditt er jeg helt sikker på kommer til å gå utrolig bra,helt fantastiske priser på møblene.Tenk på meg hvis du trenger flere medarbeidere etterhvert som firmaet ditt vokser.
    Ha en fin kveld.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Hei,
    Morsomt!
    Gleder meg til hemmeligheten avsloeres -)))

    SvarSlett
  8. Ja det var jammen på tide at du kommer i ett interiørblad ;)Gleder meg til å se..
    Skjønner godt det kan bli litt vondt å kvitte seg med de nydelige møblene dine, men jeg er sikker på at når du får de nye i hus, ja da er du sikkert overlykkelig og kjempefornøyd :))) Må innrømme at jeg misunner deg litt ;)På en god måte da, selvfølgelig ;)

    Klems

    SvarSlett
  9. Gleder meg til å se deg i interiørblad !! Spennende.. :-)

    Spennende er det også hvem som blir den heldige vinner av Line Of Oslo-jakken :-)

    Klem til deg

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥