lørdag 20. august 2011

Lørdags syssler


Happy lørdag.. PS: jeg har trent

En god venninne og jeg dro på trening i dag kl 0915, og vips så var
det en superfab start på dagen. Jeg har ikke trent siden slutten av
mai, så jeg håper virkelig at jeg kommer meg i rutiner igjen.

Etter endt trening dro jeg til Plantasjen, for jeg kom på noe smart
 og der møtte jeg min mann og lille Tomine som skulle kjøpe
solsikker til farmor sin grav, så vi reiste dit sammen og ordnet på graven.

Nå er Tomine i barnebursdag, storebror og mr. P ordner sti til meg
i hagen med grus, ( åå det blir sååå fint ) og jeg har har akkurat
oppdaget fantastiske Vanish så jeg leter etter rødvinsflekker på
klær så jeg kan trylle enda mer.. haha

Happy lørdag kjære lesere.. jeg kommer innom i kveld, med
bilder av spisestuen og innkjøpet fra Plantasjen.
Nå er det ut å plukke.........................gud hva heter det igjen....
de røde små bær... som henger på trærne.. hjeeelp..
hehe.. rognebær??? vel.. godt jeg slipper å spørre noen, for jeg
det rett utenfor vinduet..
sitter bedøvelsen fra torsdag fortsatt i mon tro???
ojojoj... så irriterende... ...HVA HETER DET???

( tenk over 600 deltar på give away fra Carma.. er ikke det utrolig?? )

9 kommentarer:

  1. Hejsan

    Jag har hittat hit via en annan blogg, och måste bara lämna en rad.
    Vilken underbar och insprerande blogg du har. Alla foton och ditt vackra hem... vilken inspiration!!! Jag är sååå imponerad.

    Jag kommer abolut att återvända!

    Hälsningar Marre

    SvarSlett
  2. Orange bær? Det er rognebær vil jeg tro. Eller kirsebær? Lekkert med den hvite orkideen i den svarte skålen.

    Ha en flott helg ;)

    SvarSlett
  3. Vilken energi att starta dagen så :-) Rönnbär..kanske?? :-) på svenska alltså! Har du sett En andra chans del 2 på Svt1 ännu? :-) Kram C

    SvarSlett
  4. Hei hei:-)

    Hvilken farge har du på kjøkkenet ditt? Den er bare helt nydelig! Er det den samme som du har i gangen og stuen?

    Ha en strålend fin helg:-))

    Hilsen Hege Elin

    SvarSlett
  5. Hei Hege Elin.. Fargen heter sand dyne fra Nordsjøen. Den har vi brukt i hele huset, og den er veldig varm og fin uten å være rosa el lilla..

    Lykke til!

    Veronica.

    SvarSlett
  6. Det er nok rognebær ja. Fine til dekorasjon de. Tre dem på en ståltråd og lage små hjerter. Eller finn nyper som er nå på denne tiden og gjør det samme til en stor dørkrans eller en ring/krans på stuebordet rundet noen lys for eksempel.
    Selv har jeg plukket inn en bærepose med prydepler. Små, harde og grønne. Utmerket i en stormlykt sammen med et kubbelys;)
    ..men du.. får vi se flere møbler fra TMDesign snart mon tro?:)

    SvarSlett
  7. Hjertelig takk, da blir det den.-))))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥