mandag 1. august 2011

Nye møbler for salg



Ottomann's

Jeg har fått mange mange mail ang Ottomanns, så jeg svarer her jeg..
Disse kan brukes til masse.. som sidebord, som stuebord, og sist men
ikke minst nydelig forann sengen.

store i str at de er ikke særlig egnet til å ha forann seng, mest som bord
og sidebord.. Men vi får inn samme str som på bildene over, og de passer
jo bedre, når de er så mye smalere.. 
Lekkert er det jammen uansett..

Dere som ønsker å bestille skinnbrett i sort  ( bilde HER ) kan sende
så skal jeg prøve å planlegge litt levering. Det er så mange fra
samme sted ( feks Oslo, Gjøvik, Asker osv ikke langt fra oss da )
så de kommer jeg til å levere selv, så slipper jeg pakke og sende.

Dere som har sendt meg mail tidligere og bestilt trenger ikke å
sende ny mail.. Jeg gleder meg sååå og nå er det ikke lenge igjen.
Hurra!!!

3 kommentarer:

  1. For noen lekre møbler. hadde vi bare hatt plass;) Men jeg gleder meg til å vindusshoppe på bloggen din da. hehe

    -Camilla-

    SvarSlett
  2. Helt NYDELIGE! Skulle virkelig ønsket meg plass til en slik elskelig ting..♥

    SvarSlett
  3. Jøje meg. Bare reklame for butikken din her jo.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥