torsdag 25. august 2011

Ole Henriksen og dårlig hud

Foto: Fra uken som gikk, deilig genser med hull i ermet så du kan dra genseren helt ned
( deilig deilig til vinteren ) med de fiiine skinnlappene på albuen 
bukse Tommy Hilfiger ( joda.. jeg går igjen i den.. )


Hei lesere.. trenger et tips eller to..

Siden vi bygde huset har jeg slitt med superdårlig hud, og føler at jeg fremdeles har
byggestøv i porer som jeg aldri får rent.. Googler nettet for å prøve å finne
noe som passer bra for meg og har kommet over Ole Henriksen produkter
som både ser og høres bra ut.. men er det noen av dere som har prøvd?
Nå har jeg snart vært gjennom alt av produkter og jeg føler
at ingenting hjelper, og jeg viiiil ha fin hud..
( aller helst som Tomine har, men jeg innser at
den tid er loooong gone!!! )

Jeg tar gjerne imot tips om noen har prøvd det..
 Leste at øyekremen vistnok er helt fab...
Det kan jo være deilig til visse mandags morninger..

32 kommentarer:

  1. Hei

    akkurat begynt med OH produkter selv, og de
    er fantastiske.. ganske dyrt i innkjøp når du kjøper alt med en gang, ( kanskje ikke dyrere enn andre ) men jeg synes virkelig det funker.
    Jeg har også prøvd så masse annet, og hater hudormer og skitt.. men nå er jeg på riktig vei tror jeg.. lykke til!!

    SvarSlett
  2. Er jo så mye bra produkter , blir nysgjerrig på hva du har prøvd som ikke fungerer på din hud. Jeg har prøvd noen produkter fra O H, verken likte de eller syntes de gjorde noe godt for min hud. Men det er jo så individuelt . Regner med at du også har prøvd produkter med fruktsyrer . Jeg er stor fan av exuviance for tiden og md forte. Men disse er vel kanskje alt på lista over alt du har prøvd:-)

    SvarSlett
  3. Har inte testat OH, men när min hud är som värst MD Formulations FAB alltså. Jag använder ju normalt sett Dermalogica, men när huden går spinn gärna höst vinter, då är MD bäst.

    Har en kanon butik i USA men vänlig "service" & pris om du är intresserad ;)

    Ha en kanon afton

    SvarSlett
  4. Kjære TH: jag har just som deg sverget til Exuviance og har brukt det forever nå.. med syrebehandliger osv.. men nå ca halvår så funker det bare ikke.. jeg blir bare værre og værre..og det er så kjedelig.. bare klorer og holder på.. grrrr... MD hadde INGEN effekt på meg.. Decleor har jeg vært gjennom, og 3 trinns serien til Cliniq... i et bevisstløst øyeblikk hodt jeg på å bli påvirket til å kjøpe LaPraire sin scrub til den nette sum av 3800,- MEN takk gud for at jeg kom til meg selv.. da hadde det blitt mye havregrøt den mnd.. haha..

    SvarSlett
  5. Jepp honney, det är en Kappahl ;) Den var kärlek vid första ögonkastet & jag bara MÅTTE ha den ;)
    Mjuk & stretchig med kanon pass form. Från sommar kollektionen, så du får se om du hittar en left over i någon butik ;)

    Lycka till i massvis med krem djungeln, jag vet følelsen när huden är blääää. Min är det just nu & jag bara går & väntar på att ett rejält paket landar på posten snart *haha*

    Det blir gave og interiør messe med big time concealer för mig.

    Kram

    SvarSlett
  6. Følger spent med for å se hvilke anbefalinger du får...har lurt på OH selv, her har jeg prøvd MD sine produkter, og Clinique, Decleor, men nei...ikke helt fornøyd. Faktisk nå tester jeg av alle ting Eucerin fra apotek, og de er bedre for min hud iallfall ;)

    Tusen takk for klemmer og gode hilsener ;)

    SvarSlett
  7. Dermalogica er jo veldig naturlig, med helt naturlige ingr. - har du prøvd den ? - er veldig bra for følsom hud. Det finnes testere, men en bør jo få med seg en god del for å finne ut om produktene passer huden din..Declor er veldig intens og mange reagerer..
    God helg og håper du finner ut av det :)

    SvarSlett
  8. Har ikke prøvd OH selv men min datter på 25 har.Hun var ikke fornøyd. Selv bruker jeg nå Linda Johansen sine produkter og er kjempefornøyd. Bioelements har og veldig gode produkter for problemhud. Lykke til med valg av produkt :)

    SvarSlett
  9. Hei :)

    Jeg er storforbruker av OH, og kan uten tvil anbefale serien. Har vært innom alt av Dermalogica, MD, Restylane, REN, you name it, men kommer alltid tilbake til OH. De har produkter for alt, og får til stadighet komplimenter for huden min. De har kjempefin nettside, hvor du kan se hvilke produkter som passer til det f.eks tørr hud, rynkebekjempelse, osv. I love it :):)Ja, de er litt dyre, men so worth it. Jeg bruker å bestille fra USA, og da blir det i tillegg en god del billigere :)Ellers selger de det på Gardermoen.

    SvarSlett
  10. Ikke hyggelig med uren hud.Har slitt med dårlig hud selv,prøvd alt til og med hudpleie produketer som er på resept.Det funket jo,men er jo ikke noe man skal bruke veldig lenge. Jeg har den siste tiden brukt REN produkter og er hurra så fornøyd.. Den første uken var huden min sikkelig dårlig,men så"roet" den seg ned.. Super bra produkter.. Hvis ikke du har vært innom REN,så burde du virkelig prøve den ut. OH produkter har jeg også prøvd,ikke veldig fornøyd.. En annen du kan prøve er Dr. Brandt super den også=)=) Lykke til=) Håper du finner det produktet som passer for deg=)Men du ser helt fab ut uansett=) Ha en happy friday=) Stor klem i fra Sara

    SvarSlett
  11. Hei. Har bare ett spørsmål ang. den fantastiske genseren du har på deg fra Fru Haugen...Vet du om de sender varer rundt i landet (Mo i Rana)? Mvh Hege

    SvarSlett
  12. Hei Hege: YES!! jeg vet at hun sender, og har til og med fått mail fra folk hun har tatt med klær til helt i Sande.. hehe.. så hun er grei..

    bare ring henne, så ordner hun helt sikkert.. jeg har akkurat kjøpt min og har str. S

    Lykke til.. og ha en fin dag.

    HIlsen Veronica

    SvarSlett
  13. Hei
    Jeg har prøvd Ole Henriksen men holder en knapp på Dr Brandt (spesielt deres lineless eye cream, den er bare helt fantastisk) Dr Brandt har også produkter med microdermabrasion som er en type peeling. Da blir det veldig myk og glatt hud etterpå. Mener de ikke skal være spesielt dyrere en OH
    Lykke til :)
    //Mona KRistin

    SvarSlett
  14. det beste du kan gjøre er å ta en hudpleietime hvor de også tar en hudananlyse av deg slik at du får riktige produkter.det blir dyrt med bomkjøp... så får du en time med luksus på kjøpet:) vi alle har forskjellige utfordringer med huden så det blir feil å anbefale våre egne favoritter.
    håper du får skikk på huden! lykke til

    SvarSlett
  15. Du er nyyydelig..
    Spennende å se hva du velger av produkter.
    Hold oss oppdatert da.

    Stina B,

    SvarSlett
  16. Jeg, som er hudpleier, anbefaler fruktsyrer på det sterkeste! Det er det som virker. MD Formulation er min favoritt, men Excuviance er også et bra produkt innen denne kategorien. Men om du vil gå enda hardere til verks er det Obagi og A-vitaminsyrekrem som gjelder.. Men da må du belage deg på en periode med rødhet og evt flassing av hud... -men til gjengjeld blir huden din tilnærmet lik Tomines ;) Lykke til og spør meg gjerne om du lurer på mer! :)

    SvarSlett
  17. Hei.
    Kjenner meg sånn igjen i det du sier om hudproblemer.
    Jeg har slitt med acne siden tenårene og er nå 35, tror jeg har prøvd alt en hudlege kan gi deg.

    Jeg kan anbefalle Elixir Cosmeceuticals fra hudpleiesalong. Men du blir værre før du blir bedre (gjelder bare å ikke gi opp).

    Jeg blir rett og slett deprimert når det er som værst.
    Lykke til.
    Mvh: Helga

    SvarSlett
  18. Charlotte.. du har helt rett.. men jeg synes jo at de fleste hudpleiere råder sine produkter ( og det er jo ikke rart ) uavhengi av hvilken hud.. og nå har jeg jo prøvd det aller meste..
    Jeg er 38 år for de som har spurt.. )

    Takk for lykke ønske.. i need it!!

    Happy weekend. ♥

    SvarSlett
  19. Miriam: Takker og bukker.. jeg skal gjøre det..
    jeg synes fruktsyre har best effekt.. helt klart.. jeg tar gjerne en flasseperiode jeg, bare det blir bra til slutt..
    ( bare jeg slipper det midt i julebordsesongen.. haha.. kjedelig... )

    klem til deg og ha en fiiin helg!!♥

    SvarSlett
  20. Må bare takke for en fab blogg..
    ( hihi.. du har fått meg til å bruke order fab jeg ser jo nå )

    Det er så gøy at du skriver om alt.. DET er det jeg elsker med din blogg..

    Blogg blogg, and never stop!
    Ønsker deg en fin helg, og lykke til.
    jeg synes du ser kjempefin ut jeg.
    Grete v-h

    SvarSlett
  21. Kjempe nydelig genser. Så super deilig ut på i allefall :0)
    Blir spennende å se hva slags produkter du prøver, og om du finner noe som du syns fungerer for deg.. Har selv samme problem, og har ennå ikke funnet "min produktserie" enda som jeg syns fungerer. Vært uttallig ganger hos hudpleier og brukt alt fra dermalogica til clinique, men ingen av de fungerer for meg. Så jeg fortsetter letinga....
    Gi meg et hint hvis du prøver OH og er super fornøyd med det da ;0)

    Ha en fin fredag.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  22. Jeg har også slitt med huden i mange år. Men etter at jeg skjønte at huden trenger masse fukt(ikke fett), og ikke å bli tørket ut(for å fjerne urenheter)så er det blitt mye bedre. Jeg har lært masse av denne bloggeren http://www.hildechristina.com/. Hun selger også hudpleieprogram tilpasset deg. Når det gjelder hudpleiesalonger har jeg fått et godt inntrykk av beths beauty på frogner. De er veldig hyggelige og har mange merker, dermed føler jeg meg tryggere på at jeg får anbefalt et merke som passer meg og ikke bare et av de to merkene de fører... Jeg er veldig fornøyd med rens fra md, skrubb fra md en gang i uka, serum fra md og serum og fuktighetskrem fra matis.

    SvarSlett
  23. Tomine, sjekk ut OBAGI da.. Hudhelse AS er grossisten og bistår deg med alt du trenger av informasjon, de sender deg også videre til de klinikkene som selger dem. Lykke til, jeg VET at du blir fornøyd om du bare tåler å være i behandlingstiden.. I tillegg til at den bedrer hudproblemer, ser man synlige resultater på fine linjer og grov hud.. Og om du begynner NÅ vil huden din se frisk og sunn ut i julebordsesongen og du vil føle deg fresh igjen! Masse lykke til! Gleder meg til å høre fortsettelsen.. :)

    SvarSlett
  24. Har bare prøvd OH sin bodyoil, og den var vertfall superherlig :) Jeg sverger til Clarins produktene da...har prøvd mye forskjellig, men går alltid tilbake til dette merket. Mulig jeg likevel kjøper et og annet OH-produkt. Vet at det er mange som anbefaler disse. Men husk at alle har forskjellig hud! Jeg har veninner som har brukt masse penger på gode og dyre hudpleieprodukter fra hudpleiesalong, og fått ulike reaksjoner på huden! :/

    Håper du finner de rette for deg :)
    Ha en fin helg! :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  25. Jeg kan bare anbefale Kanebo...ingen over og ingen ved siden av..men det er når det gjelder min hud da ;) Har faktisk aldri hørt om OH, men nå er jo jeg langt ute på bygda .. he he

    SvarSlett
  26. Anbefaler deg å ta kontakt med hildechristina.com for skreddersydd hudpleieprogram!

    SvarSlett
  27. Hei!
    Hvis du går inn på bloggen fotballfrue.no så er det innlegg om ole henriksen produktene :)

    Hilsen Irene

    SvarSlett
  28. God kveld :)
    Super blogg du har, mye spennende å lese her.

    Jeg har prøvd OH, men er ikke superfornøyd med den. For meg gjelder; Mary Kay :)))

    Lykke til,
    Hilsen Randi

    SvarSlett
  29. Ole Henriksen er FANTASTISK, jeg bruker det selv og har absolutt alt i denne serien, for min hudtype da og er super fornøyd!!!

    Klems

    SvarSlett
  30. Da er det bare å vente i spenning, jeg bruker et merke i 3mnd , så bytter jeg, fem og tilbake. Har blitt fortalt at huden blir immunmmot virkestoffene etter ca 3 mnd. Det er vel også forklaringen på hvorfor man syntes noen produkter fungerer en periode. Jeg mener ikke md formulaton men md forte når jeg sier md. lykke til med sunn hud, det føles godt med glødende sunn hud :-))

    SvarSlett
  31. Prova att sluta äta socker och vetemjöl. Bästa tipset som funkar.

    SvarSlett
  32. Hei vakre Tomine :)
    Jeg snakker virkelig av erfaring når jeg anbefaler noe til ansiktet, har prøvd alt, Md, Ole H, La Mer, La Praire.
    Har ikke blitt helt perfect i huden tross mye dyre produkter.
    Har en aldrende hud er over 25 år, så ble anbefalt å rense med produktene til dermalogica for så å kjøpe ansiktskremmen og øye concentrat fra Strivectin SD, dette er et merke som er vanskelig å få tak i, jeg kjøpte på finn.
    Å jeg må si jeg har ALDRI vært så fin i huden som nå, mine fine linjer har virkeli forsvunnet og har fått en nydelig glød i huden, ikke dyrt heller.
    ANBEFALES!!! :D
    Stor hilsen fra Karoline, Haugesund

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥