søndag 7. august 2011

Stolt som en hane!!!!!

Gud bedre meg, jeg har bakt brød med høyde som gir plass til smør og pålegg!
DET har ikke skjedd før..
Jeg tør rett og slett ikke smake på de, enda, for i kveld er jeg dronninga i dette huset,
og nyter gode ord fra mann og barn som sier; " ojojoj... Så høye brød har vi aldri sett..."
Oppskrift kommer HVIS de ikke er rå inni eller smaker grufullt. Om jeg ikke blogger på noen dager;
vis hensyn, og ikke nevn noe om bakingen..
Da er det innført ny regel;
Det er BARE det ytre som teller!!!!
Ønsker dere alle søte lady's en happy uke, og takk for fab respons på
TM Design!!

17 kommentarer:

  1. ojoj, du er flink altså:))) Håpar vi får vite den "hemmelege" oppskrifta;) Gjærbakst er desverre ikkje mi sterke sida:/ Nokon har sagt øving gjer meister... e berre so dårleg på å øve....likar ikkje nederlag eg;)
    ps. siste frist for påmelding av min giveaway med hemmeleg premie;)

    Klem frå Ann

    SvarSlett
  2. Såg utrolig gode ut !!! Så flinke du er :-)

    SvarSlett
  3. Hehe, så bra;))
    Sol deg litt i glansen du, så venter vi spent på oppskrift... hvis den ikke kommer, lover jeg og ikke si noe;))

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hehe!!Så herlig!!!! Du er superflink!!Vet hvordan den følelsen er, å få til noe som før har vært en katastrofe!!Nyt følelsen, baksten og komplimentene!!Du fortjener det!!

    Camilla

    SvarSlett
  5. Wow!!

    ser ikke ut som du har gjort annet enn å bake brød i ditt liv:)

    Flinka:)

    Nyt uken:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  6. Wow, det må jeg si.... Det er ikke en ting ikke supermamma'n fra Hønefoss kan ;-)Skjønner at du er dronninga i huset nå!

    Du er så flink, vennen :-)
    Klem fra Janicke

    SvarSlett
  7. oioioiii så flink du er :)

    SvarSlett
  8. De ser både flotte og gode ut! Jeg er ikke noen racer på brødbaking selv, men husker bestemor sa at det var to viktige ting med brødbaking: Knaing og heving;) Hvis de er så gode som de ser ut, ser jeg frem til oppskrift. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  9. Flink du er, såg no gode ut desse brødene. :)

    Eg får ikkje til dette med brødbakst, så eg har kjøpt meg ei brødbakemaskin, men det var liksom litt feil det og. hehe

    SvarSlett
  10. Så fantastisk ut..du er god altså:)
    Er så kjekt når man får til bakverk..

    Ha en flott uke
    Klem

    SvarSlett
  11. Bare blogg videre. Jeg er KUN innom for å stirre drømmende på brødene. Nesten.

    SvarSlett
  12. Ser jo kjempegode ut disse,smaker sikkert godt også :-)
    Ønsker deg en fin ny uke


    Klem Anita

    SvarSlett
  13. Ha Ha Herlig.

    jeg skal ikke nevne oppskrift med et ord, hvis du blir borte noendager.. vi nyter vel alle synes av disse herlighetene her.

    Du er så morsom. Ønsker deg en fin uke.
    Klem fra K.Kar

    SvarSlett
  14. Haha - kjenner meg igjen der ja :-)
    hihi :-)
    håper de smakte like godt som de ser ut :-)

    SvarSlett
  15. Hahahaha..nå ler jeg godt. Jeg kjenner meg SÅ godt igjen! Setningen din" jeg har bakt brød på høyde hvor det er plass til både smør og pålegg".. jeg ler meg skakk av gjenkjennelse av de brødene jeg selv lager:o)
    Når det er sagt, så må jeg få gratulere deg med de flotte, høyreiste og fristende brødene på bildet der! Har du oppskriften??.. hva er hemmeligheten??
    Kos deg med både brød, smør og pålegg:))
    Klem fra Line

    SvarSlett
  16. Wow! Så flink du har vært! Må virkelig ha forstått noe du, som vi andre ikke har forstått enda.
    Forstår godt at du gruer deg litt til å skjære i det. Men de ser jo så bra ut! Da MÅ de jo smake godt også :D

    SvarSlett
  17. WOW, håper de var like gode som de så ut! Ser "uekte" ut, så bra er de! (kommer fra meg som jobber i bakeri) Lyst på jobb? *knis*
    Ha en strålende tirsdag.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥