fredag 26. august 2011

Vinneren av Line of Oslo jakken sponset av Carma

Jeg har trukket vinneren av den nydelige Line of Oslo jakken sponset av Carma i Trondheim... 
Over 750 stk som deltok,og DET er rekord hos meg. Men det kunne bare bli en heldig vinner denne gang,
selom jeg virkelig skulle ønske at jeg kunne dele ut en til dere alle som deltok..

Den superheldige vinneren er SIV fra FREDRIKSTAD..  
Kjenner du igjen kommentaren din;

Anonym sa...
Hei! jeg synes den grønne var finest, og gratulere med millionen..
lykke til videre mot neste million;)

Siv/fredrikstad

18. august 2011 13:06
Jakken kommer snart din vei! 
Send meg en mail med adressen din så formidler jeg videre til Carma jentene!

Tusen takk til alle som deltok og for helt fantastiske ord til meg og Carma!
Jeg kommer innom dere alle med blogg og hilser på en etter en!!

Trøsteklem til alle dere som ikke vant denne gangen
Veronica

4 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren... Og så fiiiin header du har fått;)) Ha en god helg søta. Klem

    SvarSlett
  2. Gud så heldig!!!

    Gratulere til henne:)

    Klem på klem:)

    SvarSlett
  3. gratulerer <3 til den heldige vinneren :) Ha ei flotte helg :) Klem :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥