tirsdag 6. september 2011

06092011

Foto: Bloggedamen fra friskere dager etter en shoppetur til STEP-In  i Hokksund forrige uke.
( Vesten måtte ettersendes da jeg ikke fikk den ut av hodet.. hehe.. )
Kjempedeilig billig cargobukse/ Culture  utrolig fin Munthe Simonsen inspirert vest/ Culture
( DEN skal jeg bruke myye fremover, og fant en kjole den passet perfekt til..)
Jeg mååå bli frisk snart..
supergammel hvit bluse / H&M

06092011

Det er ganske kjedelige dager for meg her hjemme, siden jeg ikke er på jobb, og heller ikke
kan gjøre annet enn å slappe av... dvs sove, og hoste.. Jeg gjør ikke annet om natten enn å
hoste og jeg takker Gud for Iphone og verdens bloggere.. Jeg får så masse ideer, men de kan ikke
iverksettes før jeg er i  bedre form..Jeg er helt på juletre og julepynt, så det sier vel litt om
hvor mye og hvor langt tilbake jeg har lest på blogger...

I dag har storebror laget verdens beste middag, helt alene, og nå skal han lage horn
fylt med pølsebiter og ost.. De har jeg tenkt å spise opp i morgen mens jeg ser på Oprah
og Dr. Phil og skylde på pus hvis noen spør om hvorfor de er borte.. Visse regler er det
jo for syke,,, og de lages underveis i sykdomsforløpet.. ( synes jeg da... )
Detaljer på den kjempefine skinnvesten.. Jeg elsker knapper, og har tidligere kjøpt enkle jakker osv
til Tomine, men jazzet de opp med div knapper og sløyfer.. Derfor passet denne perfekt til meg..
utrolig hyggelig med alle tilbakemeldinger på at dere liker klær jeg viser frem..
Nå er jeg ingen moteløve akkurat, og veldig klassisk og kjedelig vil jeg si, men noen godsaker har
det jo blitt og jeg vet at flere av dere har kjøpt like..
DET er jo supergøy for en halvgammel husmor å kunne inspirere liiitt da..

Ønsker dere en fin tirsdag.. og ikke glem DET BLIR BEDRE kl 21 i kveld..
Fantastisk program syntes jeg..

8 kommentarer:

  1. Utrolig fine klær du viser..
    Har en del fra Culture selv. Billig og veldig bra. Buksen ser ut til å være noe jeg kunne digget så må sjekkes ut.

    God bedring

    SvarSlett
  2. Hei! God bedring til deg:) Jeg lurer på hvor du får kjøpt stoe brune kubbelys......sikkert ikke så vanskeligt å finne...men jeg har leita flere plasser....

    Mvh Janne

    SvarSlett
  3. Flotte klær du har kjøpt deg, kjøper mye fra de merkene jeg også, liker stilen,Ønsker deg riktig god bedring og håper du kommer deg fort igjen

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. For et lekkert antrekk,kjempetøft:)))
    Håper du snart er på beina igjen og kan sprade rundt med det:)))
    God bedring!
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. UTROLIG kult antrekk. Spesielt vesten.. men generelt skikkelig kult!!
    Grattis;)
    Klem, Line

    SvarSlett
  6. Må bare si at jeg digger bloggen og interiørstilen din! : ) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Så lekre klær du har kjøpt, er det ikke rart med slike ting som en ikke får ut av hode..
    kjente meg igjen der.
    Håper formen er bedre idag.
    klem anita s

    SvarSlett
  8. I love Culture byxorna & had nog 6 par. Bra pris & bra kvalitet.
    Men att den där RÅ snygga vesten var Culture, hade jag aldrig trott. Den skulle du inte visat med tanke på min förra kommentar......

    En outfit helt i min stil.

    Ha en FAB torsdag

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥