søndag 25. september 2011

Bilder fra vårt lille bad

Foto: Bilder fra lille badet som skal brukes til gjestebad, når vi endelig er ferdig med hovedbadet.
Skjenk fra loppis er lakkert hos bil lakkerer, med perlemorsdryss i utskjeringene for litt mer liv..
I speilet ser du så vidt "kirkevinduet" med folie som vi fikk laget med monogram av våre navn,
streker så vi kan se ut, og litt bobler rundt.. superlekkert og veldig morsomt.  

Morgenstund har gull i munn..

Søndagsmorgen før alle de andre våkner er fab... det gjelder egentlig alle dager, men
det er bare så sjelden jeg opplever det.. Men i dag skal storebror på jobb for aller første
gang, nemlig gå med søndags VG her i boligfeltet.. Jeg er superstolt, og synes det er
viktig at han lærer seg at penger ikke vokser på trær, og ikke minst hvor mye og hvor
lenge man egentlig må jobbe for å få noen hundrelapper i lommen.
Jeg tror alle har godt av å være skikkelig skikkelig blakk, og jeg husker selv når jeg
bodde i min aller første leilighet at lykken var stor hvis noen hadde glemt matpakken sin
på jobben, for det betydde kveldsmat MED smør og godt pålegg for meg. Å finnne en 
bortglemt 50-lapp i en bukse rett før lønning ga nesten lottomillionærfølelse.. haha..
Det er godt det er litt bedre tider, men jammen har man lært...


Søndagen skal brukes til puslerier her hjemme, og kl 14 blir det kinobesøk og cafe
med en venninne og hennes datter..
Ønsker dere alle en fab fridag, så ses vi kanskje i kveld.

5 kommentarer:

  1. Du,så lekkert et bad!!!! jeg sendte deg en mail i går ang."chesterfieldsofaene"....spent på svar.Liv

    SvarSlett
  2. Kjempelekker skjenk! Lykken må jo være å finne et gammelt møbel som er pent brukt. Da snakker vi kvalitet. Mange baderomsmøbler i dag tåler ikke fukt.....Lekker den folien med monogram. Fikk tak i folie som er tro kopi av gamle glassvinduer, og er så fornøyd. Ha en toppers søndag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  3. Så nydelig.....!!!
    Nyt dagen ;o)

    Varme klemmer Elisabeth ;o)

    SvarSlett
  4. For et nydelig bad!!! :)

    SvarSlett
  5. Wow, for et vakkert bad :-)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥