søndag 4. september 2011

Nytt sengeteppe fra Lexington


Foto: Nytt nytt nytt fra Lexington utstilt på Hadeland Glassverk.. Jeg tror jeg ønsker meg alt jeg..
mest til storebror sitt gutterom, men de beige putene skal få plass i den nye kjøkkensofaen vår

Lexington har kommet med masse høstnyheter, og HG hadde laget
en superfin utstilling når vi var der før helgen. Jeg likte putene
supergodt, og sengeteppe og div sengetøy kan jo storebror
ønske seg til jul.. ( haha.. det kommer jo til å skje... )
Jeg likte spesiellt godt bagen som henger på veggen, og sengeteppe i blått med stjerner på..
Apropo stjerner, så ser jeg snart noen selv, så jeg skal straks ta kvelden, og håper
på bedre dag i morgen igjen.. Ønsker dere alle en fin fin søndagskveld.

Hilsen Veronica

3 kommentarer:

  1. Hei Veronika

    må bare innom for å ønske deg god bedring og takke for flott blogg.. FOR en fantastisk jobb du gjør.. så utrolig mye variasjon, og nydelige bilder.
    Jeg er en av de som aldri har kommentert før, og bare sniker innom for å lese og se, og må si jeg savner deg/bloggen når du ikke lager noen innlegg på noen dager.. Tusen takk for mye motivasjon, inspirasjon og sist men ikke minst ditt brennende engasjement for Kreftsaken.. DER gjorde du en fantastisk innsats som jeg håper du har fått ros og heder for.

    God bedring,og bli fort frisk.
    Hilsen May B. S.

    SvarSlett
  2. Så masse flott..blir helt dårlig eg..

    Ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Elsker Lexington! Har allerede sikret meg den brunbeige puten med svart skrift til venstre på nederste bildet, og flere blir det vel i sofaen utover høsten :) Holder ellers på å planlegge lillebrors rom, det blir jo i Lexington stil :) God bedring!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥