onsdag 28. september 2011

Colors of California - Line of Oslos favvoboots



Im sooo in love...
Det er ingen hemmelighet at jeg er superglad i skoene jeg kjøpte fra Brados
( se innlegg lenger ned ) jeg liker formen så godt, ingen knyting og gode å gå i..
Gummistøvelløs som jeg har vært, da jeg har vært i Iilse Jacobsen og Hunter streik
( fordi alle har de, men ikke fordi jeg ikke liker de altså ) så ble jeg
så glad nå som jeg eeeendelig fikk kjøpt Colors of California


Jeg har kjøpt meg de korte bootsene, og jeg liker så godt detaljene
med spenner og glidelås så min mr. P måtte kjenne etter for å se
at det var en ekte gummistøvel ( boots.. ) Pris fra 1199,- -1350,-
Er i butikk, bla hos:
Step-In i Hokksund, 
 Ferner Jacobsen
Paulina på Vollen
Classique i Kongsberg ( sjekk facebook siden HER )
og hjelp jentene til å nå målet med å få gulerotkake i morgen
Et spennende møte har jeg hatt i dag, med en venninne som har
agentur og selger utrolig masse fiiiiint, bla Ruth Røssvold, SKINNvester/ vesker 
 & smykker i fleng ( yes.. jeg har lånt med meg hjem for å ta bilder så du kan se )
eller om du vil smugkikke litt så kan du ta en titt på facebook siden
POSH Design ved å klikke HER


Om en uke skal jeg og mr P endelig på kjærlighetstur til Norefjellhytta en hel helg..
Vi ( og mine nye boots ) skal bo i suite med peis på soverommet og badstu..
DET er den store feiringen vi har på TM Design AS's start,
og som jeg har nevt mange ganger tidligere:
DU kan også vinne et opphold i suite på Norefjellhytta om du
blir med å liker siden HER slik at de får 2500 liker.
DA trekkes den heldige vinneren ( jeg er nemlig også med og krysser fingre )
Gå inn på siden også for å se de fantastiske bildene fra stedet..

Happy kveld kjære dere.. nå venter maaase mail på meg..

Veronica

4 kommentarer:

  1. Så tøffe støvler skal man lete lenge etter :)

    SvarSlett
  2. oooh aaah cantona,desse var RÅÅÅÅÅÅ!!!! å tøffe da,har bare 4 par støvler fra før og i tilleg til å ønske meg croco-Hunter så må altså desse også på ønskelisten.Sannelig glad jeg bor på Sunnmøre slk jeg har god unnskyldning til å ha støvler i fleng...hihi:)))
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. ooooooh.. er det mulig..

    Dritt lei folk som går i støvler Iilse i sol og regn fordi de er så kule, men DISSE er kule..

    De ser jo ut som vanlige boots.. også prisen..
    LIKER

    takk for en super blogg som bare blir bedre og bedre. .. JEG TROR JEG ELSKER DEG JEG.

    Karianne

    SvarSlett
  4. Likte veldig godt de korte bootsene med glidelås. Får man kjøpt de på shoe lounge? :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥