søndag 18. september 2011

Endelig


Happy søndag kjære lesere..

Gardiner har aldri vært min sterke side, jeg liker lift enda mer.. men
skal man ha skikkelig fine lift bør man få de sydd..
Jeg har til nå hatt lift fra Kid, og de var fine nok de, men etter et års tid så
ryker snorene, og alt detter sammen.. ergo helt nakne vinduer hos oss.


Men en fiiin dag i mai fant jeg de fineste gardiner på Hadeland Glassverk,
og fikk hengt opp kun 2 stk ved de doble dørene.. de andre ble lagt i skapet i påvente
av at jeg fikk tak i flere gardinstenger..
DET fikk jeg endelig i går, så nå strykes og skrues det for harde livet...
Jammen blir det kosekos og så mye lunere.... passer perfekt nå mot mørkere tider..
Men jeg er redd det tar litt tid.. jeg haaaater å stryke.... så ca 36 pauser må regnes med..

Bilder av det ferdige resultatet kommer.. enn så lenge bruker jeg disse
bildene av gardinløse vinduer..  Ønsker dere alle en perfekt og lat søndag

Veronica

4 kommentarer:

  1. Gleder meg till å se hvor fint det blir!
    Ha en fin söndag!
    /Irene

    SvarSlett
  2. Venter i spenning på å få se resultatet.

    Bente

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å se :-)

    SvarSlett
  4. Tips: Jeg hadde også liftgardiner fra Kid som snorene røk på, jeg klaget og fikk alle pengene til bake på alle mine 8 lifter som jeg hadde... =)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥