tirsdag 13. september 2011

Et helt år uten svigermor


I dag er det et helt år siden min svigermor tapte kampen mot kreft.
Et helt år har gått...hvor vi har savnet, grått, ledd og ønsket henne tilbake her hos oss..
Hun var en fantastisk farmor.. Jeg tror hun var den aller beste, og det
er så utrolig trist at Tomine vokser opp uten sin farmor..

Nesten hver eneste kveld slenger vi slengkyss til farmor i himmelenfra badevinduet når
vi tar kveldstellet, og nåde den som ikke deler brødskiven på akkurat samme måte som
farmor gjorde til Tomine..
Bittesmå ting som enda sitter, og som jeg håper hun tar med i hjertet sitt for alltid..  

En gang Tomine og Mikael satt og tegnet tegning til farmor på kjøkkenet,
så sa jeg at nå hadde nok farmor blitt glad hadde hun sett dere..
Da svarte Tomine forskrekket og gikk til vindu;
"hæ?? så du henner fløy forbi??? "

Og det har vi snakket om mange ganger,,, at vi er helt sikre på at
hun følger med på alle oss som er igjen, og passer ekstra godt på
sin lille skatt Tomine.

Jeg har lest gjennom alle de fine hilsner jeg fikk på DETTE innlegget, det
betydde mer enn dere kunne ane for oss..

6 kommentarer:

  1. Uff,er ikke kjekt at barna ikke får ha besteforeldrene sine me seg når de vokser opp.
    Har selv en mormor som fikk lungekreft for 2 år siden.Håper vi ikke mister henne,noe som vi faktisk nesten vet at vi kommer til å gjøre,siden det er lungekreft..men vi håper jo å få beholde henne så lenge vi kan:)

    Klem fra Lill

    SvarSlett
  2. Varme tanker til dere på en sånn dag. Savnet kjennes ekstra sårt og tungt på slike dager. Varm klem fra Tonje

    SvarSlett
  3. Fortsett å ta vare på alle minnene dere har og det er koselig at dere tenker på henne hver kveld...
    Farmor følger helt sikkert med på alle sine kjære her nede og hun holder nok en beskyttende hånd over alle hun er glad i...

    Klem...

    SvarSlett
  4. For ei vakker Farmor!
    Og så herligt som du skriver om henne...♥
    Jeg og er helt sikker på at hun følger med på lille Tomine, i allefall er det veldig godt og ha en slik fin tanke!!

    Lev Livet Lykkelig;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Det er trist når noen går bort, uforståelig og ufattelig. Heldigvis finnes minnene, og de kan ingen ta bort.
    Klem

    SvarSlett
  6. Åh vad jag føler med dig/er.
    Jag förlorade min mormor 2 sep för två år sedan i kreft. Från helt frisk & VÄLDIGT aktiv dog hon på bara 3 sommar månader.
    Saknaden är enorm.

    Massa styrke kramar

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥