onsdag 7. september 2011

Et rått moteshow du må se...


Det er ingen hemmelighet at jeg eeeelsker Pomp delux klær til barn, og jeg var på
party hos en venninne i forrige uke og shoppet. Det kommer sikkert til å bli mer
utover høsten også.. I går oppdaget jeg på facebooksiden at de har laget det mest
spektakulære showet jeg noengang har sett av barn!!
Herreguuud.. barna er helt rå!!! Noen sekunder ut i filmen kunne jeg ikke
annet enn å hyl le.. legg merke til hun med det stooore håret og brillene..
Jeg har sikkert sett filmen 20 ganger nå.. haha
Trykk HER så kommer du til facebook siden og kan se den du også..
( jeg fant den ikke på youtube, så fikk ikke laget link.. )

ENJOY

( noen som vet hvordan jeg kan linke videre uten at dere forsvinner ut av mitt skjermbilde?
i dont know.. og jeg har fått mange mail fra dere om at dere forsvinner ut av bloggen... )

7 kommentarer:

  1. Dette moteshowet var bare helt rått.
    Og ungene som fremførte det var bare helt fantastiske.
    Og enig meg deg,hun var utrolig festlig. Så søt :o)

    Klem Hege-Mamma til 3

    SvarSlett
  2. Herlig herlig herlig! Danskene kan design, og de er flinke med barn. Kombinasjonen er perfekt! Var på PdL-party forrige uke, så her i huset venter vi spent på pakke i posten!
    Ønsker deg en strålende dag :-)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  3. Elsker det klesmerket! Rikkemora mi har masse tøy derifra, og vi er så fornøyde! Fruen er glad for at det ser ut til at det har blitt lagt litt mer vekt også på guttetøy denne sesongen. Gleder meg til party hjemme hos meg i oktober, men er redd det kanskje kan være mye utsolgt allerede da- populært merke! Klem

    SvarSlett
  4. Tusen takk for at du deler facebooksiden min på bloggen din. Var tilstede på dette fantastiske moteshowet under Pompdelux sin kick-off i København. Jeg er så heldig å være konsulent for dette herlige klesmerket. Å jeg gleder meg til hver gang jeg skal vise frem disse herlige barneklærne. Takk igjen :)
    Ha en fortsatt fin helg.
    Hilsen Hege Bjørstad i Pompdelux.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du deler min facebookside på din blogg. Jeg var tilstede på dette fantastiske moteshowet under Pompdelux sin kick-off i København. Å ja det var utrolig bra!!! Jeg er så heldig å få være konsulent i Pompdelux, å jobber daglig med disse herlige barneklærne.
    Tusen takk igjen!
    Ha en fortsatt fin helg.
    Hilsen Hege Bjørstad i Pompdelux.

    SvarSlett
  6. Lenge siden jeg har vært innom deg, men nå har jeg kost meg gjennom innleggene fra uken:)))) Endelig er en travel uke over for oss(møter,PHpartyer audition m Tomine på putti) og helgen kan starte. Jeg skal på pompdelux party på mandag og håper idelig ikke de er utsolgt for kjolene jeg skal ha til Tomine&Maxine;)))

    Bra formen er på bedringens vei og hurra for mammaen din sin bursdag ;)

    Klem Henriette

    SvarSlett
  7. Hei Høpp!!

    Bare elsker disse klærne:)

    Var på Party forrige uke,og shoppet nydelige ballong kjoler og bukse til prinsessen..Prinsen fikk kul skjorte og bukse.

    Godt å høre at du er i bedre form:)

    Jeg er på sykehuset på fjerde natten med syk prinsesse,begynner å bli bedre nå,men ikke gøy når disse små blir syke.

    Rå lekker den bokhyllen dere skal ta inn:)

    Ha en fin ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥