fredag 9. september 2011

Et siste pust fra sommeren og helg


09092011
Gratulerer med dagen til min mamma i dag

Det har vært fantastisk flott vær i dag, og det er første gang jeg er ute på over en uke.
Tomine og guttene ønsket seg reker til i kveld, og jeg har vært å handlet etter
legebesøk.. Bildene er fra et besøk vi hadde tidligere i sommer;
reker, rosevin og en utrolig koselig kveld..
Får meg til å tenke på at det følger alltid noen gode minner ved sommeren
selv om det er aldri så dårlig vær..
Ønsker dere alle en fab fredag,
selv om det er taco, kylling eller Grandiosa som står for kveldskosen..

klem fra Veronica

6 kommentarer:

  1. Hei Veronica :)
    Nydelige bilder og ikke minst fristende ღ
    Reker og rosèvin er nydelig godt :) Ønsker
    deg en flott fredag og helg som kommer...
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Reker og rosévin er jo det beste som finnes og det spiser jeg any time! :) Men akkurat i dag ble det fajitas, den vanlige fredagsmaten hos oss. Ha en fortsatt fabelaktig fredagskveld og en herlig helg! :)

    SvarSlett
  3. Det er så deilig med reker! Kos dere :)

    Digger forresten soverommet deres i forrige innlegg! :)

    Ha en fin fredagskveld!
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Så deilig det så ut,virkelig innbydende..

    Ha en flott lørdag

    klem fra Lill

    SvarSlett
  5. Det der så virkelig deilig ut gitt :0)
    riktig god helg til deg også ;0)

    klem

    SvarSlett
  6. Du er super link som vanlig, elsker huset ditt og deg :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥