fredag 30. september 2011

FEIRING FEIRING FEIRING


Foto: Dagens trøtte blogger i  jakke fra Odd Molly / hvit nydelig blondetopp byTi-mo
( klikket hjem fra Step-In i Hokksund )
jeans/ Gina og jaaaa.. jeg går i gummiboots fra Colors of California
 tross solen i dag..  Svarte på mailer til nesten halv 2 i natt, så det
gjorde ikke akkurat susen for mine fra før av puffy eyes!!!

GLAAAD DAG I DAG

Vi har fått org nr. til TM Design AS i dag, så nå er vi skikkelig registrert og håper på knallsuksess
Jeg holder beviset i mine hender, selv om det ikke var så lett å se.

Nå er det straks jentelag med 23 jenter for å feire min gode venninne i kveld som har bursdag,
og jeg tror jammen jeg skal feire meg selv også

Nabojenta kommer over og skal krølle håret mitt, og nytt antrekk og sko
henger klart hjemme så jeg satser på en perfekt start på helgen om bare
få timer.. skal jeg bare hente gaven på Sans Hud og Kropp,
så er jeg ready for weekend.

Håper du også får en fab fab helg.

6 kommentarer:

  1. GRATULERER.

    flotte fine deg.. ønsker deg lykke til..
    DETTE kommer til å bli så bra.. gleder meg til du har alt klart, da kjører vi fra GJØVIK, for å se på utvalget, og endelig få hilse på deg.
    ( blir stas det også synes vi hihi )

    Ha en hyggelig feiring, og kos deg.
    Klem Sophie

    SvarSlett
  2. Gratulerer:)
    Håper du og venninnene får en fantastisk kveld.
    Er jo så deilig nå når solen skinner - hva kan vel være bedre;)

    Tone

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Gratulere!!Så gøy!!

    Møblene er nydelige å jeg ønsker meg faktisk alle sammen,men trenger nytt og større hus også:)

    Hørtes perfekt ut med jente kveld,kos dere:)

    Jeg skulle minne deg på klokkene,så gjør det nå jeg:)har betalt vertfall:)

    Nyt helgen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Gratulerer =))) Kose deg masse i kveld.

    Testet kyllingmiddagen igår, den var himmelsk.

    KlemKlem

    SvarSlett
  5. Gratulerer,da har du det grunnleggende på plass og det er bare å begynne å selge,du tar inn såååå mye fint!Feir med måte nå da i kveld snuppeluppa:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Hvilken betydning har dette, sånn rent praktisk? Du skjønner, jeg er kommunalt ansatt- og har null greie på annet enn min egen månedlige lønningsdag ;) Håper du og dine venninner får er fab, fab kveld! :) Varm klem fra Tonje

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥