mandag 5. september 2011

Fine brett i hus

05092011

Har jo helt glemt å vise frem de fine brettene vi har fått.. Vi har fått sendt
ut mange mange, men jeg har hatt pakkepause på noen dager nå siden
jeg er syk, men vi tar fortsatt i mot bestillinger på disse

Bildene er fra gangen og det passet perfekt hos oss, for det fine bordet  som står rett innenfor
døren begynte å bli ganske ripete av nøkler osv, så nå kan de
legges i brettet uten at de ødelegger.. eller kanskje et nøkkelskap hadde vært noe ja...

Ønsker dere alle en super mandagskveld, og tuuusen takk for alle varme god bedring hilsner..
Jeg tror de hjelper meg jeg..

Veronica

12 kommentarer:

  1. Unnskyld meg, men er bildene fra huset ditt? Eller er det utstilling? Du har det isåfall helt latterlig fint! :) Jeg har bare forelsket meg fullstendig i alle tingene dine :p

    SvarSlett
  2. Hei igjen, har sendt deg et spørsmål under,På besøk hos andre.

    SvarSlett
  3. KJEMPE-flotte! Ha en fin uke!

    Stor klem
    Anette:)

    SvarSlett
  4. Hehe, digger kommentaren over;))
    Er nemlig slik at jeg og lurer innimellom på om det er huset deres eller et showroom, hihi;))

    Digger brettet!!
    hadde jeg bare hatt en plass og sette det... grrr...

    Ha en finfin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. p.s. Husk å slette og legge til http://anetteshus.com på nytt i bloggrollen din! TUSEN takk:)

    KLEM igjen;)

    SvarSlett
  6. TPD; haha... Jo takk for det... Men du vet vi bloggere er heldige sånn.. Tar bsre bilde av det som er snygt og ryddig!!
    Jeg loooover deg, at dette huset er brukt og rot stort sett over alt.. Vi lever livet lykkelig, og bruker veldig gjerne tiden på annet enn å vaske og rydde.... Bortsett fra det som skal blogges da.... Haha!!

    Ha en fiin kveld!

    SvarSlett
  7. Line; øver meg til det blir showrom!!!
    Hehe... Da må du komme en tur...

    Ja det har blitt noen brett ja... Herremin... Fikk laget eget smalt skap i kjøkkenet jeg kun for brett... Det kan bli for mange ja!!

    Klem klem!!

    SvarSlett
  8. Hei.
    Hva er pris på brettene og hvilken størrelse har de?
    Mvh Trine.

    SvarSlett
  9. Bloggen din er utrolig fin. Gøy måten du skriver på, uten at du gjør deg til som andre bloggere, bildene dine er nydelige, men av og til mobil blogging.

    Jeg elsker alt og må bare si deg at du er dagens lyspunkt i bloggeland.

    Klem til deg og god bedring.

    SvarSlett
  10. Så flotte
    God bedring..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  11. Wow...her inne var det mye flott å hvile øynene på :)
    Har lagt deg til i bloggelisten ...
    God bedring til deg:)
    Blogges
    klem

    SvarSlett
  12. hva heter fargen du har på veggen i gangen? driver å bygger hus selv, og er på utkikk etter en litt sånn type farge i gangen.

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥