mandag 26. september 2011

Hvilken rett har du til å "mobbe" meg???


Egentlig gjør jeg noe nå som jeg tidligere har bestemt meg for å ikke gjøre:
slå tilbake på de som legger igjen kommentarer som er
direkte person angrep på meg. Jeg synes av erfaring lest på andres blogger
at jo mer man nevner disse "anonyme" skittkasterne jo værre blir det.
DET ønsker ikke jeg..
Jeg har egentlig vært forskånet for negative kommentarer helt til i våres..
Dette er en blogg hvor vi alle kan være glade, se på bilder, få tips til
 ditt og datt og til sist det viktigste:
en blogg der jeg bestemmer og gjør det som er best for meg

Men nå er det nok.. og nå er jeg lei:

Jeg har ikke lagt ut en eneste en av disse hilsningene på bloggen, 
de går rett i søppelpost.
Meningen med denne siden er at JEG skal ha det moro,
og vil du henge med så er du hjertelig velkommen..
Hvis ikke klikker du deg rett ut igjen om ikke innholdet passer for deg..
Synes du at jeg har møbler som er rare, eller ideer som kan gjøre
bloggen bedre, så fortell meg gjerne
Kritikk og andres synspunkter er bra..
 Jeg tror ikke man kan bli bedre uten konkuranse eller innspill fra andre..

Jeg ønsker ikke en blogg hvor alle kommentarer er:
 åååååå du er så fiiiin elller du har sååååååå fiiiiin stue...
DET er ikke mitt poeng..  Men personangrep og spydige kommentarer
hver j..  skapte dag siden juni får jammen begeret til å flyte over..
Hver eneste natt eller tidlig morgen har de tikket inn..

 Er det virkelig mulig å ha så mye dritt på hjerte??

:
Min teller er fra Sitemeter.. den registrerer hver eneste leser,
IP adresse, lokasjon, varighet og referanser med sekunders nøyaktighet.
Jeg betaler for denne telleren for at jeg skal kunne ha denne oversikten
 over hvem som leser min blogg


 Med dette innlegget ønsker jeg at du/dere 
forstår alvoret og lar meg være i fred
Vi er jo voksne mennesker, 
du må jo ha det helt forferdelig som
kan skrive så mye tragisk om et annet menneske..


Nå er jeg lei,
og vil du jakte på meg,
så tar jeg jammen opp jakten på deg.

Veronica

77 kommentarer:

  1. Fantastisk bra innlegg ;-D
    Stå på videre V <3

    SvarSlett
  2. Er det virkelig sant?Og mulig???Hevd deg over dritten,og blir det for gale så er det rett og slett bare å anmelde personen/e!!!
    Og fortsett med å være deg selv og blogge som du gjør,:)
    toveklem:)

    SvarSlett
  3. hei,er det virkelig mulig det jeg leser.....jeg tviler ikke på deg da,men det er skremmende å høre at det finnes mennesker som oppfører seg slik,man skulle ikke tro det var mulig....håper du blir kvitt vedkommende etter dette,personen er mest sansynelig sjalu på deg av en grunn,(en usakelig sådan)....håper du står på og blogger videre om akkurat det du har lyst til,jeg heier på deg!!! stor klem fra Gro

    SvarSlett
  4. Veldig bra sagt! Jeg er rimelig sikker på at de som må ytre seg på denne måten, ikke kan betegnes som helt friske - psykiske problemer av noe slag må de jo ha, og dermed burde de nok heller oppsøke helt andre kanaler enn en blogg for å få ut det de sliter med - som psykolog eller lege. Uansett er det jo guffent for den som blir rammet, og personsjikane er vel også straffbart når det pågår over tid.
    Hilsen og med klem fra Lise som stadig er innom bloggen din, henter masse inspirasjon og koser meg med vakre bilder - ikke så flink til å kommentere, men her kommer en iallefall :)
    Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  5. Hei! syntes det er kjempe bra at du sier i fra!! Kan ikke forstå at noen gidder å sende sånne dritt meldinger til blogger man ikke liker. Til dem sier jeg bare GET A LIFE!! Blogging og blogger er smak og behag, så fin deg en du liker og bruk heller tid på den. For min del syntes jeg du har en fin blogg med masse fine innlegg og inspirasjon!

    Klems Heidi

    SvarSlett
  6. Har klikka meg mye inn på bloggen din og kost meg masse:)Har aldri lagt igjen kommentarer,men nå må jeg:)Støtter deg masse og synes det var helt på sin plass med et slik innlegg ang mobbing.Stooor klem til deg.

    SvarSlett
  7. Helt utrolig hva folk får seg til å gjøre, bare de er anonyme. Stor klem til deg og hev hodet høyt over slik skittkasting, de er ikke verdt din tid!!

    Karianne

    SvarSlett
  8. Utrolig kjedelig når enkelte bruker tid på slik drit. Forstår godt at du blir lei det.
    Stå på videre.
    klem

    SvarSlett
  9. Uff, det var veldig lite hyggelig å lese :( Trodde folk som ikke likte bloggen de leser, bare logger seg ut og finner noe annet som er mer interessant jeg, men tydeligvis ikke. Vel, jeg håper ikke det er mange av de, for bloggen din er KJEMPE SPENNENDE, etter mitt synspunkt!! Jeg må innrømme at jeg er dårlig på å legge inn hilsen :( Ofte raskt innom, før det er andre daglige ting som må gjøres. Men prøver å være innom hver dag :) Og på de dagene hvor man er som mest tiltakløs, så får jeg lyst til å gjøre ett eller annet i hjemmet, etter og ha vært innom bloggen din :))) Så stå på videre, tror det er veeeeldig mange som følger bloggen din, og liker den veeeeldig godt! Keep up the good work =0)

    Hilsen fra Trine - Hønefoss

    SvarSlett
  10. Jeg sier bare en ting: MISUNNELSE!
    Og ingenting annet.

    Trasig at ikke voksne folk eier oppdragelse. Nå har vi full fokus i skolen på digitalmobbing blant barn og unge også er ikke de voksne det spøtt bedre!!

    Du har for meg en helt unik stil, som gir meg inspirasjon. Jeg er ikke i nærhetn engang når det gjelder din stil, og det er ikke meningen heller. Jeg har min stil og er fornøyd med den, men jeg får mange gode ideer fra å titte innom deg, både når det gjelder interiør og klær:)

    Stå på!Æ heie på dæ:)

    SvarSlett
  11. Ja, man kan virkelig spørre seg om hvorfor noen mennesker orker å bruke tid på å skrive negative ting om blogg og bloggens eier?

    Om man ikke liker ett innlegg eller en hel blogg, så la vær å gå inn på den da.

    Jeg tror at de som bare må komme med "galle" er missunnelige og har det ikke godt med seg selv.

    Lykke til videre, ikke la de ødelegge dagen din eller din lyst til å blogge. Du har en fin-fin blogg:-)
    Mvh Elisabeth

    SvarSlett
  12. Hei Kjære Veronica! Så bra at du bestemte deg for å skrive dette. Jeg støtter deg 100 %. Det er så mange misunnelige mennesker i dette landet og jenter er værst. Jenter er misunnelig på jenter. Men vi snakker ikke om alle. Vi snakker om enkelte. Disse jentene har tydeligvis problemer med seg selv. De er misfornøyde med seg selv, hjemmet sitt, jobben og inntekten sin mm. Egentlig er det litt synd på dem, men når de lager drit for andre er det ikke synd på dem lenger. Det er på tide å si fra. Voksne folk bør oppføre seg. Jeg elsker bloggen din og kikker innom hver dag. Du må ikke slutte å blogge, lov meg det. Jeg får inspirasjon, nye ideer og planer blir satt i gang nettopp pågrunn av bloggen din. Du har et nydelig hjem og du har god smak. Fortsett å vis klærne du kjøper. Det er sååå gøy! Klem fra Gro i Kragerø

    SvarSlett
  13. Ups.. det hørtes ikke særlig bra ut med sånne kommentarer. Jeg har heldigvis ikke fått sånne, men har kanskje vært litt forsiktig å profilere meg så veldig. Eller at min blogg er for liten.. Håper virkelig det stopper opp med spydigheter til deg, slike folk burde skaffe seg et eget liv ;)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  14. Det er helt ufattelig at noen får seg til å gjøre slike ting... det er nok ofte sjalusi som er årsaken. Tusen takk for en fantastisk blogg som gir masse glede og inspirasjon!
    Klem fra Malin

    SvarSlett
  15. Blir så utrolig trist og lei meg når jeg hører hva du blir utsatt for.

    Keep up the good work - vi er mange som leser
    bloggen din og gleder oss over den.

    Mvh
    Marianne

    SvarSlett
  16. Kjedelig! Håper de negative hilsenene stopper etter dette da. Blogg i vei du og blogg som du vil =)

    SvarSlett
  17. You go girl!
    Hev deg over slike mennesker, forstår ikke at de vil bruke tiden sin på slikt.
    Jeg er en fast leser av bloggen din. Får mye inspirajon av å lese den. Den har en fin miks av interiør og mote, noe vi jenter liker.
    Stå på videre, jeg heier på deg! Ha en fin kveld!
    Hilsen Cecilie

    SvarSlett
  18. Hei!
    Bra. Fint at du skriver dette, jeg synes slikt bør komme frem. At folk kan ha ulike meninger er selvfølgelig greit, personangrep er derimot bare barnslig og ødeleggende. At man i tillegg kommenterer anonymt, er bare feigt. Jeg kjenner godt til denne problemstillingen som nettjournalist, med folk som bare er ute etter å slenge dritt, og gjemmer seg bak ”Anonym”. Hvis man ikke liker en blogg, så lar man vel bare være å lese?

    Jeg ser jo at dette er et fenomen som går igjen hos de større bloggerne, dette både fordi de når et større publikum, men mest av alt fordi noen ikke tåler at andre gjør det bra. Så enkelt, og så håpløst idiotisk er det. Slik har det vært til alle tider, men dessverre gjør ny teknologi det enklere for ”mobberne” å utøve sin syke hobby på feigeste vis her i bloggland.

    Som blogger har man både makt og innflytelse, noe disse ”nettmobberne” aldri får. Husk det.

    SvarSlett
  19. Stå på!

    Håper disse tragiske personene som slenger med leppen (eller tastaturet;-) ) snart holder godt kjekft! Har aldri forstått at de gidder legge igjen surmagede spor dersom de ikke liker bloggene de leser. Det er jo bare å la være å lese!

    Satser på at du har fått en slutt på dette nå!

    Ønsker deg en fin kveld videre!

    SvarSlett
  20. Kjempe bra skrevet =) Ha en fin uke, klem fra monica

    SvarSlett
  21. Grethe Falkenstenseptember 26, 2011

    Himmel og hav....du er virkelig i din fulle rett til å si fra! Dette har jo rett og slett med normal folkeskikk å gjøre!! Men Janteloven er sterk her i Norge, desverre!
    Ikke alle tåler andres lykke og fremgang!
    Stå på videre med bloggen din. Veldig gøy å følge med, og se alle de flotte møblene dere tar inn. Helt min smak og veldig inspirerende:o)

    Hilsen Grethe

    SvarSlett
  22. Huttetu...bare å anmelde. Tvert!

    Mvh Heidi

    SvarSlett
  23. Hei

    Så leit å oppleve dette! Noen mennesker har det rett og slett ikke en bra dag om de ikke kan gjøre dagen sur for andre. Håper disse I****ene slutter med en gang. Hvis ikke er det ikke noe problem å finne ut hvem de er som du sier. Ha en fortsatt fin uke, du er min favvvvvvvvorittt blogger:))))

    SvarSlett
  24. Stå på videre! Du er flink til det du gjør, ikke la noen andre få deg til å tro anerledes:)
    Med ønske om en fin mandagskveld,
    klem, Fruen i nord!

    SvarSlett
  25. Oi, blir helt satt ut jeg!!! Godt at du skriver dette!Ser at andre bloggere også er berørt av dette, blant annet Philia hadde et par gærninger som skrev bare tull. Men du vet kjære deg at dette er rett og slett sjalusi, merkelig nok er det mange mennesker som oppfører seg akkurat slik når de er sjalu. Stå påkjære deg, du er flink,skriver artig, er litt artig gærn og har masse humor, gode tips og ideer på lur!!!

    God klem til deg!

    SvarSlett
  26. Flott Veronica!! Du skal så absolutt IKKE finne deg i dritt fra smålige mennesker på din egen blogg!! Vi er mange som koser oss masse med bloggen din, og jeg får masse inspirasjon og gode ideer:) Det er mye misunnelse blant folk, og de prøver vel å dra andre ned med seg....Keep up the good work, du er kjempe flink!:)

    Klem Nina, Drammen

    SvarSlett
  27. misunnelse gjør sånt med folk!
    Du har et flott og delikat hjem :-)

    ønsker deg en fin kveld!

    klem tone

    SvarSlett
  28. Trist med sånne mennesker som holder på sånn, skjønner godt at det ikke er hyggelig å lese sånn hver dag. Og som du selv sier, de kan jo bare klikke seg ut av din blogg hvis de ikke liker den . Du har en kjempe fin blogg og jeg følger deg hver dag :-).Så stå på og hev deg over disse dårlige menneskene som ikke har folkeskikk.... Ønsker deg masse lykke til videre :-)Klem Mette

    SvarSlett
  29. Bloggen din er flott, mye inspirasjon til både klær og
    Møbler.. Kjempe kjekt å lese :-)
    Klemmer fra Ålesund!

    SvarSlett
  30. Ja, det finnes slike dumme mennesker... Tro det eller ei. :)

    Duringer må jo Tominesøta få seg! :) Det er en slager altså.

    Stå på Veronica!!!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  31. Heia du. Jeg er helt sjokkert! Hva i all verden har folk igjen for å sjikanere med søppelkommentarer, fatte og begripe ikke. Forstår at dette har pågått en stund, jeg hadde blitt oppriktig lei meg hvis jeg hadde opplevd det samme. Dette må jo være ren misunnelse, folk som ikke kan glede seg over andres suksess. Stå på du, elske bloggen din og ideene dine og ikke minst pågangsmotet ditt med TM Design. Hev deg over det, for du er jo ei tøff jente, og finner du ut om det er andre bloggere som skriver slik skit, ta kontakt med dem!!
    En stor bamseklem fra meg

    SvarSlett
  32. Uff, jeg blir bare så trist på dine vegne når jeg leser slikt. Tanker som at mennesker som synker så lavt og skriver så stygge kommentarer egentlig bare har lav selvtillit og innerst inne er misunnelig. Trist, trist, trist. :(
    Selv jeg med min lille blogg har fått stygge og ufine kommentarer som går på meg som person, og de blir slettet umiddelbart. Har ikke noe på en blogg å gjøre..

    Håper du klarer å ikke ta det til deg, men fråts heller i alle gode ord og hilsninger, det fortjener du så mye mye mer!!

    Og ps! Gi lyd neste gang du skal til Step-In i Hokksund, jeg bor jo liiiike i nærheten!!!

    God klem fra meg :)

    SvarSlett
  33. Alltid er det noen som skal ødelegge og være gledesdrepere! Jeg har vært på besøk hos deg maaange ganger over lang tid, og jeg gleder meg over innlegg av både seriøs art og ikke minst over de lettbeinte "hei hvor det går"-innleggene over småturer og digge funn. Jeg håper plagingen opphører, som du selv sier skal blogg være moro! Ikke alle skjønner at det som regel er en glanset versjon av livet som presenteres, en deilig fristed hvor man også kan få kontakt med andre ganske likesinnede i blogglandia. You go girl! :)

    SvarSlett
  34. Du gjør helt riktig i å ta igjen om du gjør og slutter ikke trakasseringen nå så ikke nøl med å anmelde personen! Selv om man gjør seg "offentlig" når man ar en blogg skal man ikke finne seg i sånn dritt! Du har en super blogg og er ei flott dame, det er det ikke alle som takler, men 99,9% av de som leser bloggen din elsker den, men jeg vet at det er denne ene son fester seg.

    Stå på og fortsett med din herlige blogg for alle oss faste lesere :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  35. Bra skrevet, flott du sier ifra! Skjønner ikke at noen gidder bruke tid på å slenge dritt på blogger, må jo ha fritidsproblemer, eller ekstremt dårlig selvtillit. De er uansett bare å overse, som best man kan. Ha en fin kveld! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  36. Hei,
    Dette var trist lesning. Det er absolutt ikkje fortjent, det einaste du gjer er å spre glede blant anna for andre interiørskruller som meg:)
    Husk at for den eine sørgelige personen gjer dette, så er det så uendelig mange som ynskjer deg alt godt og vil at du skal fortsette å blogge som du gjer.
    Lykke til og stå på - du er flink!
    Heiarop frå Marianne:)

    SvarSlett
  37. Stå på Veronica. Finner masse inspirasjon og glede i din blogg.Fine bilder, koselige innslag fra det som opptar deg i hverdagen.
    Alltid et lyspunkt i min hverdag i hvertfall.

    SvarSlett
  38. Uff ja, dette virker utrolig kjent.
    Har opplevd hva dette vil si selv og fått følt det på kroppen. Forsøkte å overse de stygge kommentarene i det lengste, men til slutt ble det nok.Laget også innlegg om det og etter innlegga ble det slutt for ei stund....
    For kan også følge med på hvor de kommer ifra de som hadde skrevet disse.
    Har funnet ut at i lengden, så er det en ting som hjelper og det er å Overse hele dritten.
    det er jo mennesker som tydeligvis trenger Psykisk hjelp, som driver med dette.
    Pussig det du nevner med at de tikker inn om natten, for samme skjedde også på de jeg fikk for det var en av tingene jeg reagerte på...

    Stå på videre med den flotte inspirerende bloggen din:)
    klem Sissel

    SvarSlett
  39. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan slike mennesker kan leve med seg selv. Jeg tenker at dette må ha mye med misunnelse å gjør, i tillegg til å være mentalt forskrudd.
    Godt at du skaffer deg verktøy til å holde oversikt over hvem dette er. Når det er på ett slikt nivå skal man ikke kunne slippe unna med å være anonym, heldigvis!

    Fortsett slik som du alltid har gjort, det er ikke uten grunn du har så mangen lesere som du har! :)

    SvarSlett
  40. Kjempe bra innlegg. :)
    Stå på, bloggen din er flott.
    Men som noen skriver over her noen takler ikke at andre er eller har noe som er penere / finere.
    Desverre.
    Om ikke det blir slutt på det nå etter dette innlegget hadde jeg meldt det.
    Ha en fin tirsdag. :)
    Klem

    SvarSlett
  41. uff ,dette var trist å lese.Jeg er ikke så flink å legge igjen kommentarer på bloggen din, men jeg er innom HVER dag, og gjerne flere ganger for dag!Vi har litt forskjellig smak interiør messig, men jeg synes det er spennende å se hva du tryller frem;) du er min absolutte favoritt blogg, og jeg synes derfor det er spesielt trist at du også får oppleve dette! det er utenom min fatteevne at noen kan ha glede av å holde på sånn!stå på og bra du tar til motmæle! Det blir alfor dumt at noen få idioter skal få ødelegge blogg-verdenen sånn! HÅPER DE GIR SEG NÅ

    SvarSlett
  42. Ja, vet du.. det skal ikke være lov til å mobbe på nett heller! Helt enig!
    Hadde anmeldt det jeg. Personen eller personene som gjør slikt, tror jeg gjemmer seg bak anonym og tror kanskje ikke de helt forstår at det faktisk er såre enkelt å finne ut hvem de er likevel.. som du sier.. med IP-adresse osv så er mye av den saken gjort;)
    Ta affære du Veronica. Det synes jeg du har helt rett i !!
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  43. jeg er dårlig til å komentere til vanlig, men må bare si at jeg er så enig med deg i denne saken, og håper du slipper mere søppel!!
    Ha en fin fin kveld:))
    <3

    SvarSlett
  44. FLOTT innlegg, kjære, gode deg;)
    Du har jo verdens fineste GLAD-blogg!
    Er det mulig at noen kan oppføre seg slik,..
    Skjønner du er dritt lei, men husk for den ene drittkommentaren har du en hel armè av oss som elsker deg, hihi;))

    Keep it up!

    Klem Line

    SvarSlett
  45. Ba innlegg. Ser rundt på andre blogger at flere er plaget med noe av det samme.Misunnelse og sjalusi tenker jeg står bak. Man skal ikke finne seg i dette så flott at du tar tak i det. og tror det er veldig bra at du ikke godkjenner de kommentarene for de som gjør slikt vil vel se det på "trykk" men skjønner godt at du blir irritert når man får sånne hver dag.

    SvarSlett
  46. Kjempetrist, og sikket veldig vemmelig for deg dette!
    Desverre noen trangsynte og misunnelige som ødelegger, sånn er det jo alltid, i alle settinger.
    Skjønner allikevel at dette blir veldig vemmelig og personlig når noen er så feige at de slenger dritt som anonym.

    Håper du blir kvitt disse plageåndene, og fortsetter og glede og inpirere:)

    You go Girl!!!

    Maritklem:)

    SvarSlett
  47. Utrolig trist at noen bare må forsure tilværelsen til andre. Jeg tror jeg hadde sporet vedkommende opp og ringt direkte og spurt om å få en begrunnelse på skittslengingen. Konfrontasjoner bruker ikke å være slike personers sterke side !!!
    Stå på, vi andre liker iallefall bloggen din :-))) Klem fra Robrohuset.

    SvarSlett
  48. Hej:-) rister på hodet når jeg leser dette, nok en gang på en voksen blogg, Ikke at det er verre med nett dritt kasting på en voksen blogg, men man skulle tror man hadde lært litt mer med noen år på baken. Selv om man ikke vet alder gjetter jeg på at det er voksne lesere du har. Som det sides her, dessverre ser det ut til å gå igjen på de bloggene som får mange lesere. Og som du sier, det er din blogg, du bestemmer :-) håper du og andre slipper dette. Regner med du har vurdert å fjerne muligeten til å kommentere anonymt. God natt:-) klem

    SvarSlett
  49. Jeg liker i alle fall bloggen din kjempegodt... Takk for alt du deler med oss andre!

    SvarSlett
  50. Du har en flott blogg Veronica, og du skriver fint og virkelighetsnært, så dette fortjente du ikke. Håper det blir stille nå. Misunnelsen er ofte sterkere enn kjønnsdriften i dette landet. Har da fått merke det. Stå på, du har masse støtte! Tenk om du hadde oppsporet den det gjelder og troppet opp på døra. Sånne feige mennesker pleier å legge seg helt flate og angre når de blir avslørt. Stå på og lykke til! Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  51. Din blogg er den eneste jeg leser av blogger. Og jeg koser meg masse med vakre bilder, sprek mamma og søt, lita jente. Fortsett å blogge, og gjør dagen min litt bedre. :)

    Klem fra Kirsti

    SvarSlett
  52. God tirsdagsmorgen!
    Skjønner ikke hvordan noen kan legge igjen negative kommentarer på bloggen din! Jeg er en av dem uten blogg, men finner stor glede og inspirasjon ved å lese om alle de flotte hjemmene der ute. Selvsagt er det ikke alle som faller i smak, men noe positivt er det ved de fleste. Din blogg derimot er veldig hyggelig lesing, og jeg er innom hver eneste dag. Er ikke så flink til å kommentere, det glir liksom litt ut når jeg ikke blogger selv.
    Hev deg over ufine kommentarer, og gled deg over alt det positive!
    Ønsker deg en flott dag!
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  53. Uff, sånt er bare trist! Har også registrert at en del andre bloggere sliter med slikt. Det må jammen være mange tragiske personer som sitter rundt omkring og tydeligvis "brygger" på mye gørr. Stå på! Håper du får en super tirsdag :)

    SvarSlett
  54. Gi dem inn. Dette er ikke noe man bare kan heve seg over. Anmeld de - kanskje de får seg en lærepenge. Hvem vet hvor mange andre de også digitalmobber. Dette med digitalmobbing er et høyaktuelt tema i norsk skole i dag. Derfor er det desto viktigere at voksne damer som deg kan gå videre med det og få stoppet det. Nå ble jeg fryktelig engasjert og det er sjelden jeg skriver en kommentar på bloggen din (jeg er blant de som er innom hver dag men ikke etterlater spor)men dette gjør meg forbannet. Totalt urettferdig, dersom de ikke liker stilen din kan de jo finne en blogg som passer de bedre. Keep on going. Og trøst deg med de mange som elsker bloggen din. Det gjør i hverfall jeg
    Sympatiske hilsener fra Mammastress

    SvarSlett
  55. Du har en herlig blogg, og man blir i godt humør av å lese den:) Mange fine tips har du også, og du må jo være en skikkelig energibunt... det misunner jeg deg.. Er like godt av du ikke publiserer slike negative kommentarer, da sparer du iallefall oss leserene for denne dritten. Bare synd at du må sitte med den selv. Stå på videre, denne bloggen er herlig :)
    Hege

    SvarSlett
  56. kunne ikke vært mere enig:) innom leser bloggen daglig og nyter den:) med det ønsker jeg deg lykke til videre og håper på mange flere innlegg:) ha en super fin dag tross alt! klem nina

    SvarSlett
  57. Grrr! Kjenner jeg blir så sint!
    Det er da helt frivillig å klikke seg inn på en blogg, og ikke minst lese det som står der. Et ord jeg har å si: missunnelse!
    You go girl, cause you're fab fab fab:)

    Psst! blir du ikke kvitt problemet så gå videre med det, dette har ingen rett til å gjøre!

    Det som desverre er så synd er at vi ofte tar oss så innmari nær av negative holdninger eller kommentarer, selv om de positive er i overflod. F.eks om en person forlater min aerobic/zumba time så gnager dette meg, selv om de 20 andre skryter etter endt time. En gang dette skjedde så hadde vedkommende vondt i magen og kom tilbake neste time og smilte hele timen.
    Konklusjon: ikke la denne personen knekke deg! Se på alle de flotte folkene som følger deg:)

    God klem fra Margit

    SvarSlett
  58. Stå på og ikke la deg knekke . Jeg er ofte innom bloggen din og ønsker deg lykke til videre.
    mvh fru pigalopp

    SvarSlett
  59. Så bra Veronica!!
    Viktig å si i fra, for skal de slenge dritt så får de heller skive det på et papir og kaste det i søpla, enn å skrive det på bloggen din og andres!!

    men tror en ikke kommer utenom stygge kommentarer, desverre, men hev hodet og vis at det er DU som bestemmer!!
    ha en flott dag!

    klem Bodil

    SvarSlett
  60. Huff:( Det er fryktelig vondt:( Jeg har heldigvis ikke fått noen slike kommentarer, men jeg vet med 100% sikkerhet at de kommer til å komme når vi begynner å bygge hus. Hvorfor, jo fordi noen ser hvor hvor flott noen andre får det og det takler de ikke! Det er nettopp det du har et nydelig hus, familie og en flott blogg. Noen mennesker klarer tydeligvis ikke å håndtere det og må bearbeide misunnelsen ved å tråkke ned andre i stedet for å glede seg over andres lykke. "Trøsten"(det er jo ikke egentlig trøst, men tragisk) er vel at de har det mest sannsynlig ikke veldig greit med seg selv. Godt du holder et øye med dem, kan tenke meg det må være fryktelig vondt at det skal komme slike unødvendige kommentarer! Ha en fiiiin dag du da:)

    SvarSlett
  61. Hei. Skriver nesten aldri kommentarer av denne typen, men nå må jeg bare! Det finnes mange smålige mennesker i denne verden, dessverre! Må være helt forferdelig å ikke kunne se noe annet enn negativt hos andre mennesker? Misunnelse er nok grunnen her. Er innom bloggen din flere ganger i uken, og liker den veldig godt. Ikke alle som takler andres suksess! Men håper du står på og ikke lar denne/disse personene ødelegge for deg. Men skjønner at du blir lei deg. Uansett det er helt sikkert mange med meg som følger bloggen din, og vi heier på deg!! Klem Laila

    SvarSlett
  62. Flott innlegg. Hev deg over misunnelsen, og tenk på alle som elsker bloggen din.

    SvarSlett
  63. Jeg digger bloggen din og er innom titt og ofte!!! Stå på og fortsett - i samme dur:))

    Stor klem fra Anne

    SvarSlett
  64. Etter å ha tenkt meg om, og første reaksjon har lagt seg, så syns eg faktisk du skal anmelde.Hvis de har holdt på såpass lenge, så har du mer enn skjellig grunn.Mobbing og sjikanering på nett er like feil som mobbing ansikt til ansikt, og det er blitt ett samfunnsproblem som vi alle må ta tak i!

    SvarSlett
  65. Kjempeflott innlegg, skjønner ikke at noen kan "synke" så dypt.
    Jeg synes du har en kjempefin blogg og jeg får massevis av inspirasjon.
    Stå på videre:-)
    May-Britt

    SvarSlett
  66. SÅ BRA SKREVET av deg!!!!!!!! Det er rett og slett synd på mennesker som ikke har annet å gjøre enn å slenge dritt, det er ikke rart det er KRIG i verden for å si det sånn!! Men, dessverre så finnes de der ute, alt jeg kan si er at MISUNNELSE er vel det rette ordet for sånne. Hvis du har smak og et fint hjem så er du mangemillionær;))) ja, faktisk mangemillionær i følge enkelte, hehe, kan ikke gjøre annet enn å le!!!!

    KEEP UP THE GOOOOOOD WORK YOU SMASHING WOMAN, WITH THE SMASHING TASTE - I LOVE IT!!!!!!!!!!!

    KLEM FRA CARMAHILDE

    SvarSlett
  67. Hei Veronica

    Synes det er trist å høre at noen bruker tiden sin på å skrive ubehaglige kommentarer til deg. Du har en veldig fin blogg og utstråler glede i hverdagen til alle dine lesere. Du bør anmelde forholdet slik at det blir slutt på dette. Dette handler nok om missunnelse. Stå på videre, vi er mange som liker bloggen og får masse flott inspirasjon i hverdagen:-)
    Berit

    SvarSlett
  68. Herrejøsses, folk har jammen meg lite å finne på!!! Den dagen jeg gidder å sette meg ned ved pcen for å lese blogger jeg ikke vil lese og så kommentere for å kjefte på folk jeg ikke liker - ja da håper jeg jammen at noen forteller meg hvor patetisk liv jeg har!

    SvarSlett
  69. Heia deg! Jeg kunne ikke vært mer enig :-) !

    SvarSlett
  70. <3 <3 <3 Kjempebra innlegg! Støtter deg fullt og helt. Klemklem!

    SvarSlett
  71. Kunne ikke vært mer enig. Jeg er her ofte, og elsker det jeg ser, men er ikke flink til å kommentere. Men nå måtte jeg bare gi deg litt støtte. Har opplevd sjikane selv og det sluttet faktisk da personen ble klar over at det er meget mulig å finne ut hvem hun er. Så jeg håper dette innlegget hjelper. Ta vare på ip-adressene som var inne i tidsrommet kommentarene ble skrevet, så har du bevis...

    SvarSlett
  72. Godt sagt!
    Sjalusi er noe herk!
    Bloggen din er nydelig!
    Varme hilsninger fra Sylvi

    SvarSlett
  73. Kjære Veronica! Håper dette ikke går altfor hardt innpå deg. Det finnes dessverre altfor mange mennesker som ikke har det godt med seg selv og av en eller annen grunn føler seg bedre, merkelig nok, ved å være slem med andre. Hev deg over dem, de er ikke verdt din energi! Vit at vi er mange, mange som nyter bloggen din. Synes du virker som et snilt og ærlig menneske og jeg liker å se innom deg for å se hva du sysler med :) Blogg videre, og "drit" i disse menneskene! Varm klem Girlie

    SvarSlett
  74. Det er bare en ting å si: MISUNNELSE er den største sykdommen vi har her i verden. Bloggen din er superfin og er en så stor inspirasjon!! Ikke minst alle de fine klærne du viser så vi andre bare kan løpe og kjøpe:-)

    Klem fra June

    SvarSlett
  75. Så utrolig bra blogg!! Og eg som ikkje pleie å lesa blogger "snufla" tilfeldigvis over denne bloggen, og tror jammen meg eg må begynna å følge litt me på denne her! Mye nyttigt og inspirerende for oss som lika interiør og design, og ser lyst på livet ;) Keep it up!

    SvarSlett
  76. Du må bare synes synd på mennesker som har behov for å uttrykke seg slikt. De skjønner tydeligvis ikke at det er du som sitter på ordets makt og ikke de. Flott at du nevner det med sporing tilbake til IP-adressen. Det er fullt mulig å anmelde det hvis det fortsetter.
    Vi fant ut hvem det var som hadde hacket seg inn på min Google-konto og slettet bloggen min. Heldigvis fikk vi gjenopprettet tingene ganske fort, men det var fordi vi (les mannen min) hadde gode rutiner på hva man gjør når noe slikt skjer.

    Håper virkelig at de som har drevet med denne håpløse trakasseringen har slutte etter dette innlegget, hvor du faktisk advarer dem om at de er gjenkjennelige.

    STOR klem fra Anette Willemine

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥