tirsdag 27. september 2011

I ♥ høstgarderoben


Oppdatering; Ti-mo jakken 1799,- buksen 599,-
Step-In har ikke nettside, men facebookside, ( link lenger ned )  og sender til hele landet.
Jeg har fått sendt en Odd Molly jakke hjem og det funket superbra
Foto: Ny utrolig nice cargobukse/ Culture deiligste høscardigan/byTi-mo hvit topp med blonder/byTi-mo
nydeligste smykke laget av en Bærumsjente?? / Joy Design div smykker/H&M
Alt fra Step-In i Hokksund

( tips: ved hvert kjøp for over 300,- får du et stempel så ved 10 stempel får du
faktisk 300,- i rabatt ved neste kjøp..
Det var nesten som å vinne i lotte når vi kom til kassen ... haha kult!!!

Lykken var da å gjøre høstinnkjøpetsamme sted som jeg gjorde lørdag.
Tante Stine mente faktisk at man nesten tjente penger på shopping..

Tusen takk for alle mail på innlegget under..
Jeg er IKKE lei meg.. jeg er bare veldig lei disse meldingene.
Jeg skal heller ikke slutte og blogge så jeg fortsetter som før.
Men nå er vi ferdig, så back to Lev Livet Lykkelig
right??
Jeg har skjønt at det faktisk er mange av dere som ikke har facebook,
så jeg kommer tilbake i kveld med masse nye bilder av
de lekreste møbler som vi får inn i TM Design..
Jeg savner og leeeengter etter å få de i hus..

Happy tirsdag dere alle,
og takk for at DU er med på å gjøre
min hverdag veldig fin med peppende kommentarer
og mail i massevis..
 JEG LIKER DEG

14 kommentarer:

  1. Nydelig bluse:))
    Godt innlegg du hadde under her også. Kan ikke skjønne hvorfor noen skal komme med ekle bemerkninger på div blogger. Get a life liksom.
    Det skulle vel ikke være så vanskelig å klikke seg ut som å klikke seg inn!! ?
    Nei fortsett som du gjør du:))

    SvarSlett
  2. Den toppen var rålekker! :vil ha: Du er en STOR inspirasjonskilde på klesfronten, Veronica! Ønsker deg en strålende tirsdag. Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Lekkert;)
    Ha en fiiiin dag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Hei Veronica

    godt du er tilbake. Jeg skulle ønske du hadde flere dagens antrekk klær jeg..
    Deilig med noen som ikke er sånn HELT fashion men vanlig " husmor " klær.. selvom du er veldig stilig da. ( håper jeg ikke fornærmer deg nå. )

    uansett. jeg liker bloggen din så godt.. og leser den fast til morgenkaffen på jobben.

    klem til deg.

    SvarSlett
  5. Hei!!
    Herregud så mange idiotiske mennesker.Hvorfor leser de blogger da ???? Att det går ann...ikke bry deg.Suuuuuper blogg du har <3

    ...også lurte jeg på den strikkejakka fra Ti-Mo...pris ??
    Ha en fin,fin dag :O)

    KLÆM <3

    Sylvi :)

    SvarSlett
  6. Digger smykket ditt, må nok skaffe meg ett liknende :) Har allerede bestillt pute med peace-tegnet :)

    Bra innlegg under her, trist at du har måtte oppleve dette :/ Det er ikke mulig å skjønne at noen kan oppføre seg sånn :)

    Don´t worry, be happy :D

    Klem frå Anita

    SvarSlett
  7. Hei!
    Jeg er egentlig ganske ny leser av bloggen din, men etter første første gang, har jeg klikket meg inn hver dag:)
    Du er jo litt eldre enn meg og i en annen livssituasjon, men som deg er jeg opptatt av interiør og klær og finner masse inspirasjon hos deg:)

    Jeg skjønner veldig godt at dere bloggere blir lei av negative kommentarer som har uvesentlig innhold. Alle bloggere må vel forvente at lesere er uenig i smak og behag, men husk at når folk anonymt legger igjen usaklige negative kommentarer er det som oftest et stort eller lite snev av sjalusi.
    Samfunnet vårt har blitt slik at vi ikke lenger unner andre folk å ha d fint hjemme, ha fine klær og være lykkeli osv.
    Jeg er av den oppfatning at man får det ikke bedre av å bruke energi på å rakke ned på andre mennesker. Så får heller folk skape sin egen lykke, og selv om det ikke er av samme grunn som du blir lykkelig av, er det virkelig småli av (helt sikkert) voksne damer å sitte å slenge dritt om deg.

    Så oppfordring til alle dere som slenger dritt:
    Tenk deg 2 ganger om hvorfor du slenger dritt, er det fordi du kjenner et snev av misunnelse og sjalusi?
    Da får du heller tenke deg litt om før du bruker energien din på å rakke ned på andre. Og heller bruk energien din på skape din egen lykke, og heller tenk deg om hva som gjør at du kan være lykkeli i ditt eget liv.
    Vi er alle ansvarlig for å skape glede og lykke i vær vårt liv.

    SvarSlett
  8. Den cardiganen var lekker! :):)
    Fortsatt fin dag til deg.
    klem

    Ps. jeg er en av de som ikke er på face, så dette var gode nyheter. :)

    SvarSlett
  9. Har Step-In nettbutikk?

    SvarSlett
  10. Lekkert antrekk på flott dame !
    Flott at du legger ut bilder av møblene
    her på bloggen, gleder meg til å se :)
    Er en av dem som ikke har facebook.
    Ha en flott kveld !
    Lise

    SvarSlett
  11. Hei på deg i nytt antrekk. Step inn i Hokksund har blitt en av mine favoritt butikker. Finner alltid mye fint der. Buksen har jeg også i beige og er utrolig go' å ha på.
    Ha en fin tirsdagskveld.
    Klem fra Drammen.

    SvarSlett
  12. Det var et flott høstantrekk!

    SvarSlett
  13. ååååhhh det der var et lekkert sett.. me like :)
    Linn

    SvarSlett
  14. Du har en flott blogg:-)Nydelig hjem og pen dame!
    Ønsker deg alt godt!!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥