tirsdag 20. september 2011

Jeg skal på SCHPAAAA

Foto: Alle bilder lånt fra Sans hud & hår sin facebookside

Hei hopp bloggen
♥ 
I går kveld holdt jeg på å dette av stolen når en venninne kommenterer at jeg har fått så fin hud.. ..
 " Nok om deg og ditt Veronica, men gud så fin hud du har fått...
Den ser akkurat ut som om du har redigert den .. sånn du gjør på bloggen liksom"....
 haha... veldig avslørt.. men allikevel utrolig moro..

Det er så mange av dere som har sendt meg mail etter at jeg bestemte meg for å
prøve produktene til Ole Henriksen, for å høre hvordan jeg likte produktene..
JEG EEELSKER DE.. virkelig.. serien jeg har brukt er bare helt fab!!
Jeg skal sette opp hva jeg bruker og hva som er mine favoritter..


Jeg merker utrolig stor forskjell etter bare drøye to uker, så jeg har tenkt å smi mens jernet er varmt, og
fant ut at vi har en fab fab salong her i Hønefoss som bruker Ole Henriksen produkter..
Så: på fredag skal jeg starte et program hos SANS hud & kropp
som varer i 6 uker fremover og jeg gleder meg

Jeg regner med at hvis det fortsetter i samme tempo som dette vil jeg mest
sannsynlig se ut som jeg er 16 år igjen ganske snart, og mitt høyeste
ønske om å bli spurt om legitimasjon på polet en lørdags formiddag
forann mange kjente vil skje fyllest..

Happy tirsdag kjære lesere

7 kommentarer:

  1. Så koselig å få høre noe sånt da. Er jo det vi alle drømmer om, er det ikke?? :0) Så bra at produktene fungerer for deg. Spørs om ikke jeg også må teste ut disse. Hva slags hud er det du har om jeg kan spørre om det? Jeg har kombinasjonshud, og sliter veldig med å finne rette hudpleieserien.

    Ønsker deg en fin dag videre.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  2. hei

    Jeg er så glad du skrev om dette. Jeg har lurt på å prøve OLe H, men liksom ikke hørt så mye om det før du begynte å skrive om det.

    kan du vise frem hva du har av serie, og hvordan hud du har/hadde.
    Det hadde vært til veldig stor hjelp.
    Og hva er din favoritt av produktene?

    Takk for en kjempefin blogg.. veldig variert og morsomme innlegg.

    SvarSlett
  3. Heia!
    Har sent deg mail 2 ganger men ikke fåt tnoe svar så tenkte å mase her inne en siste gang:) Lurte på om du fortsatt hadde hello kitty klokker til salgs?
    Mailen min kerttuh@hotmail hvis du har tid og mulighet til å svare meg.

    Kjempefin blogg du har;)

    hilsen
    Kerttu

    SvarSlett
  4. Heldig du er :)
    Jeg har lurt lenge på å prøve Ole H produktene, så gleder meg til og lese mer om det ;D
    God uke!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Hahaha, du er så skjønn;))
    Deilig og finne produkter som FUNKER;)
    Synd de er så dyre... men går jo an og ønske seg de til JUL - jippiikajey, det er jo snart;))

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hørtes veeeldig deilig ut:) og jeg gleder meg til OH rapporten.. vurderer å prøve det selv.. har fått mer urenhud etter at jeg fikk barn nr to, enn jeg hadde noen gang i puberteten jeg.. kjedelig.

    SvarSlett
  7. Jeg var paa Ole Henriksen sitt SPA i Los Angeles da jeg bodde der borte. HELT FANTASTISK! Jeg elsker produktene hans dog de er litt dyre her i Norge. Halve prisen omtrent i USA.

    Kos deg paa SPA :)

    Klem Nina

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥