søndag 18. september 2011

Lover og lover..men lyver og lyver..

Foto: hadde min kjære mann lest bloggen mer enn 2 ganger pr år hadde han med sikkerhet kjøpt nye
blomster til meg hadde han sett dette bilde.. haha.. siden jeg har vært syk har jeg jo ikke vært på
noe blomstershopping siden forever , og jeg glemte det i går..  MEN det trenges ser jeg jo nå!!

Hei hopp!!

Nå måtte jeg bare forte meg å legge ut dette bilde, for jeg vet med sikkerhet at jeg lover og lover
men lyver og lyver, når jeg skal vise før og etter bilder til dere..
Men en liten kikk før jeg lager flere bilder i morgen.. Jeg sitter nemlig men
Ole Henriksen maske ( se info her )  og den skal skylles av før søndagsfilmen kl 21:30
Dvs at jeg allerede er på overtid.. men dette er min søndagslyx

Min elskede Iphone sa byebye etter siste bilde i går, og jeg er uten tlf..
Må jeg virkelig krype til korset og kjøpe den nyeste eller kan man kjøpe den gamle???
 jeg eeelsker min gamle Iphone, og vil ha heeelt liiiik...

HAPPY søndags kveld... og håper alle får en fab fab start på uken..

15 kommentarer:

  1. Så utrolig fint dere har det! Kos deg med ansiktsmaske og søndagskos:)

    SvarSlett
  2. Hei hei:) Håper du er bedre:)

    Jeg er stadig innom bloggen din, og syns den er helt KNAKfin. Lurte på om du kunne tenke deg å dele noen bilder med leserne på NIB, fra din blogg?

    I tilfelle er mailen vår norskeinteriorblogger at gmail dot com.

    Goood ny uke:)

    Solveig

    SvarSlett
  3. Hehe..høres ut som en politiker...lover og lyver ;)
    Anbefaler den nyeste Iphone, den er DIGG :)

    Ha en fortsatt fin søndag, med eller uten ansiktsmaske ;)

    Hanne=)

    SvarSlett
  4. Det ble kjempe fint:) hva heter fargen du har på veggen?:)

    SvarSlett
  5. Anony,: fargen heter sand dyne fra Nordsjø
    ( vi har tallkode forann, men den husker jeg ikke, men det vet de på malebutikken.. )

    ha en fin fin dag.

    v

    SvarSlett
  6. Herreminhatt, for en stupid iPhone å ta kvelden NÅ da! Hadde du den første utgaven eller? Det har jeg, og mannen min har 4`ern- som han er meget fornøyd med. Jeg venter på 5`ern. Kan ikke fungere uten iPhone, så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om min hadde dævva nå! Valgets kvaler dette altså, Veronica. Mye hjelp i meg ser jeg, haha! Venter selv spent på OH sin walnut scrub, er helt syk etter at den dumper ned i postkassa mi. Vært _altfor_ lenge uten scrub nå, isj.

    Fint bilde, fin stue. Fine blomster! :)

    Klem fra Tonje, i massiv skravlemodus på morraskvisten ;)

    SvarSlett
  7. Du har det så vakkert:)))

    Klem

    SvarSlett
  8. Så fint dere har det! Masse god inspirasjon. Kan du være snill og opplyse om merket på de svarte skolettene dine i et innlegg litt tidligere. Ser du har skrevet at de er utsolgt på Brandos, men vil prøve å finne de et annet sted. Da er det litt lettere om en vet merket... Og den nye IPhonen er heller ikke å forakte - det blir nok bra! Ha en fin dag!

    SvarSlett
  9. Hei!

    jeg mener skoene het rose by mary? kan det stemme? jeg sjekket i går, men glemte å skrive det..

    SvarSlett
  10. altså.. er det mulig.. jeg har de jo på meg..
    haha... de heter "RULES BY MARY"

    lykke til i jakten... håper du finner de,..
    sjekk ut linken til de som hadde ridesko.. de er jo også prikk like.. men halve prisen..

    veronica

    SvarSlett
  11. Fine stuen, altså!! (for jeg er IKKE misunnelig.. :D)
    TYPISK at telefonen skulle takke for seg nå da? Men sånn er det vel uansett, det passer jo aldri!! Vi er avhengig!! :)
    Hvis du klarer å vente til den nye kommer hadde jeg nok ventet, jeg ønsker meg den til jul :) Men tipper 4 fortsatt er å få tak i ja!

    Ønsker deg en god dag!!

    Klem Camilla :)

    SvarSlett
  12. Så sant, så sant♥ Ser forresten at bloggen din ligger på forsiden til NIB nå, så morro:)

    SvarSlett
  13. Hei, har sett gjennom bloggen din, utrolig mye fin lesning og fine bilder du legger ut. Skjønner godt du måtte ha den vesten, utrolig stilig... å hvor kjøpte du den, vilha en sånn jeg også...! kjempestilig!!!!

    SvarSlett
  14. Hei, leser bloggen din titt og ofte og du har så utrolig mye flott. De bildene som henger på veggen du har på dette innlegget hvor er de fra? de var kjempe stilige. Ønsker deg en flotters dag.. Tone

    SvarSlett
  15. Hei Veronica

    Jeg tok meg den frihet å låne noen bilder ifra TM Design på facebook, samt å legge ut link til både facebooksiden og Tomines Hjem. Det er så utolig mye flott som jeg gjerne vil dele med flere.

    Håper det var greit. Ü

    Her er linken til innlegget jeg skrev :
    http://rogrhjem.blogspot.com/search/label/Inspirasjon

    Ønsker deg en finfin dag!

    mvh
    Ragnhild

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥