tirsdag 20. september 2011

Mine Ole Henriksen produkter

Tydeligvis ikke bare jeg som hadde lyst å prøve produktene til OH.

Jeg har fått så masse mail i dag om hva jeg kjøpte og hva jeg liker best, så svarer alle her på bloggen jeg;
Min favoritt no 1. må være collagen booster. No 2. blir walnut scrub. No 3 blir pick me up face tonic og on the go cleanser.. Men alle disse 4 må man jo ha synes jeg for å få et perfekt resultat.
Dagkrem bruker jeg herbal day creme over booster, og til natten invigorating night gel
( å nei.. De glemte jeg å ta bilder av..) under pure perfection..

Når jeg skriver dette nå undrer jeg meg over at jeg rekker jobben om morningen, men det gjør jeg jo,
 ( av og til ) så det er virkelig ikke tidkrevende at all.. Det var bare veldig lange navn på flaskene... Haha
De største flaskene er kroppspleie produkter, favvis er loofah scrub og den deilige lavendel body oil!
Lykke til, jeg vil helt klart anbefale de som de beste produkter jeg har prøvd!

5 kommentarer:

  1. Wow du hadde mange!!

    Jeg har også disse er super fornøyd:)

    Har natt kremen..Og den pakken med mange produkter i til tørr hud.Min søster hadde sett dette på frokost tv,og tenkte dette var noe for meg.Så søs og mannen min spleiset på det i gave til meg.Har ikke prøvd det så lenge,men super fornøyd så langt.Ønsker meg den rynke kremen også,selv om en skulle begynt når en var 25 år med den (for 10 år siden altså)så tror jeg den fortsatt kan få meg ung igjen hi hi!!

    Natta klem Linda;)

    SvarSlett
  2. Må prøves.
    Må finne et sted som selger dem (ikke på nettet), så jeg får vite hvilke produkter jeg trenger- det er vel flere serier er det ikke?).

    SvarSlett
  3. Hei Tomine, super blogg :). Jeg er i den fasen i livet at jeg snart skal flytte fra min førstegangs leilighet og inn i noe større. Får masse ideer og inspirasjon til dekorering og møblering fra bloggen din ;). Men kunne du være så snill å oppheve bilde-sperren din har lagt over alle bildene ?. Hver gang jeg finner noe som passer min smak har jeg prøvd å lagre bilde, men får opp at jeg ikke kan det. Utrolig dumt :/!
    Mvh Hilde.K

    SvarSlett
  4. Hei.
    Vil bare tipse om at inne på blivakker.no selger de produkter billigere enn i butikk, også disse vil jeg tro. Akkurat nå er det 10 % rabatt på alt. Dessuten er det fraktfritt - alltid.
    Og nei jeg er ikke sponset derfra!

    Klem lindapetrine

    SvarSlett
  5. Hey! Do you use Twitter? I'd like to follow you
    if that would be okay. I'm undoubtedly enjoying your blog and look forward to new updates.


    Check out my site: uslugi reklamowe

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥