torsdag 1. september 2011

På besøk hos andre..

Dagens interiør bilder fra nabohuset:
Kjempelekkert dansk hus med superminimalistisk stil ( synes jeg.. ) men allikevel lekkert...
Liker godt det gamle skapet i tv kroken og formen på vinduene..

Denne danske damen er et vidunder på kjøkkenet, og før jeg hadde rukket å spraye ferdig
håret mitt, drikke opp vinglasset og snoke litt i kles skapet hennes forrige lørdag,
så hadde hun laget verdens beste blåbærpai, skalldyrspyd til grill og en deilig
deilig salat.. Blåbærpaien , DEN burde jeg få oppskriften på..

I kveld er det Pompdelux party, og jeg gleder meg vilt.. Jeg elsker klærne derifra, billig og passer perfekt
for små jenter som vil være prinsesse HELE tiden.. og det er jo alltid gøy med damelag.
Kanskje jeg skulle knipse litt bilder for dere som tidligere har spurt ang hjemmeparty??
Jeg har allerede funnet mine favoritter fra nettshopen HER


13 kommentarer:

  1. Herlig med minimalistisk :) jeg jobber med saken , men er i visst altfor glad i ting...he he
    Så morsmme bilder i forrige innlegg!!! Så virkelig ut som du hadde det gøy :)
    sånn skal det værra vettu !

    SvarSlett
  2. Lekkert kjøkken!
    Jeg vær på pomp party forrige fredag, og visakortet brant i lomma. Kjøpte masse fint til min Tomine og Sofie...
    Kos deg på party!
    Klem Bodil

    SvarSlett
  3. Du må hilse så mye til D, hvis det er henne på bilde ;) Lenge siden jeg har sett henne nå!! Jeg hadde Pompdelux party på søndag, men åpent hus og folk er oppe er virkelig treeeege til å komme.. Ja, ja de skjønner virkelig ikke hva de går glipp av!! Hils så mye til Pompdeluxdamen også..

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Herlige bilder fra et fint hjem:)
    Håper vi får se mer, for her var det flott!!

    Pomp de lux er kos, kos deg!


    Kristine :)

    SvarSlett
  5. Hei! Jeg så nettopp på innlegget fra soverommet deres, og lurte på hvor den nydelige blomster"vasen" i sølv var fra, og hva slags blomster du har i den? De vakre rosa.. er de ekte? De så ihvertfall sånn ut, så hvis de er falske MÅ jeg få vite hvor du har kjøpt dem :)

    Fantastisk hus dere har!

    SvarSlett
  6. Flotte bilder., Vil se mere;))

    God helg!!

    Synne

    SvarSlett
  7. Super snyggt!! Min make vill ha det sån, jag vill ha det lite mera pimpat, så hos oss blir det nok en mellanting ;)

    Det som direkt fångar min uppmärksamhet är lamellgardinerna. Vet du vilket märke dom är & vart dom är köpt?
    Maken vill ha lamellgardiner på stua (en del insyn där) jag kan vara med på det emot att få annat stæsj (förhandlingar pågår :D )

    Kram & njut fredagen

    SvarSlett
  8. Hei Veronica :-)
    Det er en stund siden at jeg har lagt inn en kommentar, men jeg følger med på bloggen din hver dag. Gratulerer så mye med butikk, du er fantastisk flink. Mye fint :-)Liker TM på facebook også. Savner egentlig en sånn LIKER på bloggen din, for når jeg leser det du har skrevet (og du skriver så fint) så ville det vært så enkelt å trykke på LIKER :-)Har et spørsmål til deg. Har du flere sånne brett som du selger? Jeg skal på møte til Oslo 27-28 september, eller Lillestrøm på Quality Hotel Olavsgaard | Hvamstubben 11 | NO-2013 Skjetten. Finnes det noen mulighet å hente/lever brett når jeg er der?Hvis ikke så er det helt i orden.

    Ønsker deg og dine en kjempe fin helg :-)

    SvarSlett
  9. Hei Tomines Hjem! Kan du gjøre en ting med linkene du linker til? La de åpne seg i et nytt vindu. Jeg liker helst å høyreklikke på linker fordi jeg ikke vil gå vekk fra siden jeg surfer på, men det går jo ikke her. En ting som går er at du legger inn en kode for at det skal åpne seg i et nytt vindu slik at man slipper gå frem og tilbake. Det hadde vært kjekt :)

    SvarSlett
  10. Anonym: jeg vet.... jeg skulle så gjerne gjort det, men jeg vet ikke hvordan...

    skal prøve å finne det ut...
    ha en fin fin weekend...
    kklem v..

    SvarSlett
  11. Hei
    Så flott og inspirerende blogg du har :).
    Søkte etter blåbærpai, og fant deg...kunne du spurt etter oppskriften på dn paien? (når du blir frisk). God bedring!


    Linda

    SvarSlett
  12. Hei edita!!

    Send meg en Mail så sender jeg så klart til deg!
    Så gøy med oslobesøk!! Leeeeenge siden jeg har vært der...

    Gøy at liker på fb, og at du liker møblene.. Det kommer så masse fint fremover.. En del drivved og lyse fine møbler så du må følge med!

    Hører fra deg på Mail så avtaler vi!

    Klem tilbake!! V

    SvarSlett
  13. Skal sjekke ut oppskrift!! Den må jeg ha!!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥