torsdag 22. september 2011

Pink pink pink

Foto: Lillesøster og meg  
Dagens blogger i: bukse/ MIH - Fru Hagen rosa bluse/ Line of Oslo Dressjakke/ Lindex skjerf/LV
sko/ Brandos ( yes they are back )

Hei bloggen!

I dag kom min Lillesøster fra Tigerstaden på besøk til byens kjøpesenter
for å promotere verdens tøffeste shoppingvogner.. Er de ikke kule?
Da måtte stolt storesøster ta litt bilder med mobil.
( jaaa jeg har fått ny iphone.. hurra!! jeg kan ikke leve uten tror jeg)
Veldig rosa og veldig praktisk når man skal shoppe litt en lørdag..
Jeg ser for meg div poser på toppen og i underetagen ligger Tomine
på en jakke og spiser kaken sin som hun på død og liv skal ha
hver eneste lørdag.. haha

I kveld er det moteshow hos Fru Hagen og jeg har flere venninner som skal vise frem klær!
Gleder meg masse til å se.. Gøy at det er noe som skjer i byen vår.

TM Design er straks TM Design AS og det skal feires med brask og bram som dere får se litt senere i kveld!! Jeg har aldri blitt så glad for noe tror jeg som nå..
Guri meg.. dette er så spennende..Tusen tusen takk for
alle superkoselige mail om TM Design..

Happy torsdag... Hva????
Er det torsdag allerede... Snart helg igjen..

Veronica



Rules by Mary: Nancy Boot fra Brandos.no
Klikk på bilde så kommer du direkte til skoene..
Jeg tror jeg aldri har fått så mye mail ang en ting noengang som disse skoene..
men nå fant jeg de endelig igjen, så bare løp og kjøp.. de er perfekt i str, og fantastiske å gå i..

5 kommentarer:

  1. For noen lekre damer ♥
    Og en helt herlig handlevogn, den digget jeg;)
    Ha en finfin kveld... ja, tenk, torsdag alt...sukk...


    Klem line

    SvarSlett
  2. Jo de var skikkelig kule!!
    Så koselig å få besøk ;))
    Nyt dagen og kvelden!!
    Klem klem Anki

    SvarSlett
  3. Heisan,

    Kuul handlevogn :)
    Har bestilt meg hvit iPhone4 i dag....gleder meg!
    Fant du ut noe om skinnbrettet til meg?

    Hilde B.

    SvarSlett
  4. For noen super tøffe handlevogner! :-))
    Kjempe tøffe sko... For de som ser at de allerede er blitt utsolgt igjen, så har jeg ett par nesten identiske fra Ellos. (av alle steder!)Super gode og kjempe fine! Se linken;
    http://www.ellos.no/dv/20-Sko-Boots-stovler/ClassicWoman/_/N-fkgZ1z12legZ1z141xe?Nr=306632
    Bare et lite tips til alle frustrerte jenter som ikke rakk å sikre seg ett par av dine sko :)

    Klem Alexandra

    SvarSlett
  5. Så spennende med TM Design AS! Er det ikke gøy når drømmeprosjektene tar form og blir virkeliggjort? Jeg har selv nettopp startet blogg om personlig utvikling; masse inspirasjon til et enda bedre liv! Den heter "Litt lykkelig hver dag", og veldig hyggelig om du tar en titt!
    Hilsen fra Siw
    www.littlykkelighverdag.no

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥