fredag 2. september 2011

Slått ut av virus

Foto; Bloggedamen på Hadeland Glassverk. What to wear:
 Jakke / Odd Molly, deilig og superbillig bomullsgenser som jeg kjøpte i maaange farger / Culture,
Jeans/ Gina Tricot  superkuleste brune love forever sko/ Culture
( nesten alt kjøpt hos Step-in i Hokksund.. sjekk butikken HER )

En felles hilsen til mine lesere:
 Jeg er slått ut av virus og er utrolig nok ganske syk. Legevakt i natt og fastlegen igjen i dag..
Ergo svarer jeg ikke på mail, og henger langt etter der..
Jeg trenger noen dager med masse hvile og ro..
Det som er aller mest trist er at Tomines største ønske er å ta toget, og det var planen i morgen..
Toge til Hokksund( som er en times tid reise ) og besøke den utrolig
 fine butikken Step -In som har klær/interiør og cafe under samme tak..
 Jeg rakk dit en snartur i uken som gikk, traff de søte jentene der og shoppet noen nydelige klær, men
 rakk ikke så mye så derfor skulle togturen gå tilbake dit nå lørdag..

Vi må ha det tilgode når jeg er sterkere tilbake..
søte Tomine trøster alt hun kan og forteller meg hvor pen jeg er, hvert 5. min
og DET er et tydelig tegn på at jeg har noksett bedre ut enn i dag ja... haha..

Ønsker dere alle en fin fin helg, og at dere holder dere friske og raske..
Send meg gjerne noen gode tanker så jeg blir fort frisk..
DETTE har jeg ikke tid til..

Fikk så mange mail ang disse skoene og den nydelige Odd Molly jakken ,flere stoppet meg
på Hadeland Glass.. De er kjøpt hos Step-In/ Hokksund Det er hyggelig det!!

18 kommentarer:

  1. Nei, nei...dette må ha kommet som kastet på deg! Du var da i fin form når jeg var hos deg i går?..Huff og huff! Men ønsker deg iallefall god bedring, håper du blir frisk superfort!:)Sofaen passet perfekt, og Mille maser allerede om å reise tilbake til Tomine:) Jeg kjøper stolen din også, når du er klar for å kvitte deg med den:) Ha en så god helg som mulig...

    SvarSlett
  2. Stakkars:( Søte lille Tomine da. Passer på mammaen sin hun;) Masse god bedring til deg!
    Klem, Line

    SvarSlett
  3. Uff da!
    Riktig god bedring!

    God klem
    Christine

    SvarSlett
  4. WAoW er det abre meg eller er bloggen looken din helt ny? jeg syns ikke den har vært slik de andre gangen jeg har lest den! ;)

    SvarSlett
  5. Usj da!
    God bedring;)
    Hvil og plei deg selv...
    Fiiiine du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei høpp!!

    Mange god bedring klemmer sendes din vei:)
    Ta det med ro et par dager så blir du fort bra:)

    Jeg skal på pompdelux party på onsdag,herlige klær!!Gleder meg:)

    God helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. God bedring søte du....og jeg sender masse friske tanker til deg Veronica! Du har mange jern i ilden, og kroppen sier fort ifra om det går litt for fort! Som du sier selv...lev livet lykkelig...noe jeg tror du gjør, men pass på...ta det også litt med ro...ting skal nytes også! Det høres ut som om du er godt ivaretatt av lille Tomine, og det er bra! God helg...så god du kan ha da...og klem fra meg:-)

    SvarSlett
  8. Ha riktig god bedring! Ingen kan gjøre noe med virus, annet enn å hvile hvile og atter hvile. Godklem fra meg

    SvarSlett
  9. Nydelige klær og sko, som alltid : )Koser meg med bloggen din hver dag.
    Ønsker deg god bedring:o)

    SvarSlett
  10. masse god bedring, håper du kommer fort til hektene igjen:) stoor klem fra fast leser:)

    SvarSlett
  11. Skickar massvis av goda krya-på-dig-tankar <3 <3.

    SvarSlett
  12. Huff da, dette høres ikke bra ut. Så herlig lille Tomine er som trøster deg :) Håper at du snart er frisk igjen. Riktig god bedring til deg :)

    SvarSlett
  13. God bedring til deg V:))

    Bra at lille Tomine passer på deg, er så mange fine ord fra de når de ser mammaene ikke har det bra:))

    Klemmer fra Henriette

    SvarSlett
  14. Vakre kle og sko!!

    God betring!

    Bli fort god igjen!

    SvarSlett
  15. RIktig god og snarlig bedring! :)

    SvarSlett
  16. Very nice! Exactly my Stile!!!! ;=

    LG Nicole

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥