tirsdag 27. september 2011

Supertips til middag

Oppdatering: Buljongen skal bare knuses og strøes over..
og viktigst kanskje ost på toppen!!!

I dag var jeg hos negledamen min og fikk nye fine negler, og hun fortalte om verdens enkleste, men
beste middagsrett.. jeg syntes ingrediensene var for få til at smaken kunne bli bra, men når alt
allerede var i kjøleskapet hjemme, så måtte jeg bare prøve.

Det var kun storebror og jeg som spiste i dag, så da pleier vi å storkose oss litt ekstra,
og han juuuublet for denne middagen.. og jeg er enig.. Helt utrolig masse smak, med ris
og en god salat til ble det noe av det beste jeg har smakt..
 Lettvindt og bra, passer meg perfekt.. og ikke vær redd.. jeg kommer garantert ikke
med så mange mat tips, for jeg synes alt jeg lager er ganske så smakløst,
men dette måtte jeg dele med dere..

straks kommer bilder av møblene.. glæd dåkk
eller fab fab som vi sier her inne

9 kommentarer:

  1. Mmmmmmm.. dette så og høres yummi ut =))) Testestestes.. Kle til skjønne deg.

    SvarSlett
  2. Den retten er fantastisk - et lite tips; rør litt reven ost inn i tillegg, gjerne en med litt smak; pharmasan eller cheddar gjør susen, Therese :))

    SvarSlett
  3. Mmmm, hørtes snadder ut;)
    Dette skal testes - i morgen;)
    Jeg elsker oppskrift-tips, særlig de som er for Tårnfrider som meg, hihi...

    Men, skal man knuse buljongterningene og strø over? Eller blande ut i vann først?
    Hahahaha, ja, som du skjønner er jeg INGEN kokk;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Den middagsretten skal bare prøves.Hørtes kjempegodt ut:)Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  5. Det hørtes godt ut! Siden det går mest i kylling her hos oss, må dette prøves ut! Takk for oppskriften! Ha en fabelaktig høstdag. Klem fra Eli:)

    SvarSlett
  6. Skal jammen prøves ja, men hvordan gjoør du med buljongen!? Blandes den ikke ut i vann?

    SvarSlett
  7. Yummi! Den skal jeg prøve i morra! Tar i mota alle nye ekle middagsretter med STOR takk!! Er så lei av de samme middagene som går igjen dag etter dag!!!!

    Ha en finfin onsdag!

    Klem Bodil

    SvarSlett
  8. jammmi dette såg innmari godt ut og SKAL prøves :))

    GB

    SvarSlett
  9. skal ikke kyllingfiletene stekes på forhånd? hmmm spesielt...

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥