torsdag 27. oktober 2011

100 år


Dagene bare flyr, og det er plutselig fredag.. om ikke lenge
har jeg innlegg her på bloggen; Hurra.. jeg er 100 år???


Siden dagene flyr, og tiden løper fra meg, så skal jeg gjøre noe av det absolutt
viktigste i livet, ta vare på gode venner, så nå pakker jeg sammen
på kontoret i kveld, og fyker ned veien med HØMLE for litt
skravlings og en deilig kopp te.. Vertinnen vet ikke enda at hun serverer
meg det, men det får hun straks en melding om..
Happy torsdag alle, og ikke glem å prøvesmake den magiske
koblingen av Valhrona sjokolade og granateple.

5 kommentarer:

  1. Så utrolig deilig ut♥. Selv spiser jeg helsesjokoladen fra Xocai, den er veldig god og i tillegg inneholder den antiokidanter og omega. Da skal jeg prøve den med granateple imorgen☺.
    Hvis du vil kan de sjekke ut denne linken og lese om sjokoladen.
    http://mxi.myvoffice.com/vibekepaar/

    SvarSlett
  2. Hei, takk for en inspirerende blogg. Jeg savner "dagens" (antrekk), du har inspirert meg mange ganger - håper det kommer flere dagens snart.

    Ha en en fin helg!

    Lykke

    SvarSlett
  3. Lekkert! :-)

    SvarSlett
  4. Anonym: så hyggelig å høre.. har fått flere mail med samme ønske, så jeg skal faktisk legge ut dagens på noen jeans jeg har kjøpt nå.. love them..

    happy helg.. og takk for hyggelig hilsen..

    ♥♥

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥