fredag 14. oktober 2011

Tirsdag i Bogstadveien hos Home&Cottage

Foto: Bilde fra "coffe table" boken til Home&Cottage jeg var så heldig å få på tirsdag når jeg var på
boklanseringen i Bogstadveien.. Nydelig nydelig mat, deilige cupcakes, fantastisk musikk, og
faktisk mitt første møte med mine favorittbloggere; Kjersti fra kjerstis lykke & Nina fra Stylizimo
De er begge helt fantastiske til å ta bilder, og var like skjønne som jeg trodde.
Jeg viser dere bare bittelitt av boken, for den er verdt sine 299,-
 ( som jeg synes var en veldig rimelig pris  )
Jeg personlig elsket bildene med sengetøy fra Florence, for de
ga meg mye inspirasjon, og ikke minst.. julebildene.. jeg skal
HELT KLART ha rødt på soverommet til jul..
Nytt brett fra DAY ble med meg hjem ( ok.. det er bevist at jeg har brettsjuka.. min mann så på meg
i det jeg stavrer meg inn døren med posene, og sier: har DU kjøpt brett?????  DU vet at
du har en tv-stue FULL av sorte brett i esker????  hehe.. men det må jeg visst ha glemt når 
jeg kjøpte dette.. men fint er det jo..  .. )
Nye sølvkrukker ( du ser en på bilde ) noen lyslykter ble også med hjem.
Tusen takk for en fantastisk dag.. gleder meg til torsdag neste uke, for da
skal jeg på nok en morsom kveld i OSLO
Jeg har lånt bilde fra ANINE fra VillavonKrogh, hvor jeg og Fru Sunhome prater ivrig
og jeg tror faktisk det var om at hun hadde putesjuka og jeg hadde brettsjuka..
så jeg visste det jo kanskje allerede da.. Utrolig kselig damer som jeg hang meg
på og jeg håper jeg treffer de igjen veldig veldig snart!!
Happy fredag jenter.. håper den blir FAB FAB
og takk for alle tips ang navn til vår nye FIAT 500
Vi har noen favoritter, og jeg skal faktisk trekke en vinner.
Bilen skal kles inn i reklame, så vi har litt å tenke på der også for stor er den jo ikke..
Men vi må få plass til TM DesignHar du tips, så tar jeg gjerne i mot og sender
gladelig logo over til deg om du vil hjelpe til!

2 kommentarer:

  1. Hei

    Er det ikke bestandig morro og komme hjem med noe nytt selvom en har noe som ligner fra før av :). Har H&C her jeg bor, og de har så mye fint. Nå venter jeg et firkanta salongbord , teller ned til det kommer. Nydelig blogg og fine bilder du har :)

    SvarSlett
  2. Å, det ser så hyggelig ut!! "Brettsjuka" - hihi:)) Hadde jo temkt å ta turen, men ble syk:( Men vi sees kanskje på føjulstreff hos Linda/hviit?

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥