søndag 23. oktober 2011

Fotballfrue in my heart


God morgen søndag!

I går føøøøyk telleren opp opp opp som om den skulle gått løpsk, og grunnen til det var ikke at jeg hadde laget tidenes innlegg, men Fotballfrue.no hadde jammen laget innlegg om både blogg og TM Design!
Det var utrolig moro og mannen er foreviget mens han leser innlegget hennes, for han leser aldri bloggen min men jeg skal "ta han" nå på at han også er en av de over 100 000!!!!! som
var innom bloggen hennes i går!
Nå ligger Tomines hjem på 25. Plass på blogglisten.no og jeg sier mens det varer; Hallo CamillaPhil og Passion for baking; vi ses garantert ikke så nærme i morgen!! Haha.

Happy søndag, nå er det frokost før lunsj og shopping på Hadeland Glassverk!

9 kommentarer:

  1. Så morsomt! :) Og designet er fab, lunt og lekkert! Du kan med rette være stolt av hva du har fåt til, Veronica! :) Varm klem

    SvarSlett
  2. Må nytes så lenge det varer :)

    Er relativt ny følger her hos deg og liker virkelig godt det jeg leser og ser!

    Lykke til videre!

    B I R T E

    SvarSlett
  3. Hvordan finner du så mange loppemarked? Og med så masse fine ting?

    SvarSlett
  4. Å, så koselig :D Håper du og dine får en strålende søndag :)

    Klemmer :)

    SvarSlett
  5. Kjempemorro :) Har vært innom her et par ganger men jeg synes det er litt vanskelig å finne frem til ting? Er det noe jeg har oversett? :) Har du en form for oversikt over tidligere innlegg og forskjellige kategorier innenfor interiør? :) Setter pris på svar :)

    SvarSlett
  6. så gøy :) den va vel fortjent :)
    Nyt det!

    Ha en flott søndag!
    Klæm Trine

    SvarSlett
  7. Samarbeid med fotballfrue.no?

    SvarSlett
  8. Jeg er en av de som var innom for første gang i går og blir heretter fast leser!!! Super fin blogg!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥