lørdag 8. oktober 2011

God morgen fra Norefjell

Foto: bloggedamen i morges med kaffe fra kaffemaskin på rommet ( big big lyx ), og en helt
fantastisk utsikt fra "vår" soveromsveranda.. Har du sett noe så nydelig??
Bittelitt snø kom det i dag tidlig også, så godt bilen fikk vinterdekk i går.

Hei bloggen

Det er liksom ingen sak og å stå opp når alt er så deilig rundt.. Klikk; så var det fyr i peisen,
kaffe til meg og te til mannen, og best av alt.. utsikten er formidabel!!
Det er virkelig bare så flott her oppe på Norefjellhytta at jeg er målløs..
Her er vi i restauranten som ligger ca 8 meter fra "vår" suite, og her serverte
de verdens beste frokost!!! Vi skjønte jo i går etter en heeelt fantastisk
middag at kokken kan sine saker, men jeg har lagt ved bilde av frokosten
for jeg har bare aldri sett noe så flott.. Mr. P sa at han ville ha frokost som
dette hver helg, og jeg sa: " No problemo.. du vet hvor du kan ta meg med for å få det"
Nå skal vi ut på tur, i et helt nydelig vær, vi skal bare få smake litt på kokkens nybakte kake og en
liten latte, før vi setter avsted.. Håper du har en fantastisk lørdag, og for alle dere som
lurte på prisen her på Norefjellhytta, det koster faktisk utrolig lite:

 890,- pr natt/pers i suite med badstu og peis, inkl frokost og 2 retters middag
DEN dealen finner du ikke mange steder i dag...
Takk gud for facebook, så vi oppdaget dette stedet,
 for vi skal garantert tilbake!

Veronica

5 kommentarer:

  1. For en god deal, den tror jeg nok at jeg må slå til på ja:-)

    SvarSlett
  2. Det var et meget godt tips! Flere som skal benytte seg av det!:-)

    SvarSlett
  3. ååå der så det herlig ut!! -og til en sånn pris da gitt ..
    *liker*

    SvarSlett
  4. Ser fantastisk ut!
    kos dokke♥

    SvarSlett
  5. Dette så helt luksus ut! Har faktisk tenk å ta en tur, for de har jo bygd så masse nytt der oppe. Har en veninne som var der og fikk se noen bilder, da falt jeg pladask. Kos dere så masse!!!

    Klem Lene :)

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥