torsdag 27. oktober 2011

Granateple ♥ Mateus


Verdens fineste fat fra svenske Mateus. Superbloggeren Petra fra
House of Philia viste frem dette fatet og da var jeg solgt..Det er stooort, hvitt og håndlaget..
 bare lekkert.... I LOVE it!!  Mitt er kjøpt på Hadeland Glassverk.

Med planleggingsdag i barnehagen og friiiiii for meg, kjenner jeg
så godt på det å kunne ha noen dager hjemme pr uke..
Jeg skulle så ønske at det var mulig.. Vi har spist deilig frokost,
Tomine stuller med sitt, og jeg har tatt masse julebilder!!!!
og ikke minst har vi spist granatepler og VALRHONA sjokolade..
( som faktisk går å få kjøpt i Hønefoss hos DIN kaffebar )

En bit sjokolade, og en jafs av granateple.. jummi!!!! im in heaven..
Har aldri smakt granateple før tror jeg.. men gud så godt!!
Nå er det fort inn i dusjen, og lunsj på Hadeland Glass med lille Tomine..

 I ♥♥♥ fridager..


5 kommentarer:

  1. Herlig med slike dager :) Kose deg!

    SvarSlett
  2. Hei Veronica

    Dine bilder er en fryd å se på.. Din blogg er storfavoritt. Lekkert, morsomt, FAB ( som du sier selv, morsom ) og jeg har fått så masse tips fra deg.

    Vi skal til Hadeland før jul, og jeg ser at dette fatet hadde vært perfekt til mitt kjøkken. Green gate er ikke helt meg.

    ha en fin dag, og takk for deg.

    SvarSlett
  3. A lot I do not like grenades, but you should try it sometime to see if I like or not! ajaj

    Kiss

    SvarSlett
  4. Hei, Helt enig med deg. Mateus har mye vakkert. Og Hadeland Glassverk før jul er superkoselig. klem Siv

    SvarSlett
  5. du skriver om Hadeland glassverk i nesten alle innlegg, husk at du må merke innlegg med reklame eller annonse hvis du er sponset!

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥