onsdag 26. oktober 2011

Tips til bad og den lille x-tra gaven♥

Hallo lillelørdag

Jeg må bare kjapt få tipse om den deiligste håndsåpe jeg fant på Boots apoteket i
går mens jeg hentet medisiner, og jeg gikk bananas, for dette er den perfekte
lille ekstragaven til jul.. Lukter fab, ser fab ut, og billig som bare det!!
59,- for 500 ml.. Jeg kjøpte alle 3 typer, og de lukter og ser alle
like bra ut.. Håper du får bruk for tipset, men ikke
gi noen til meg i julegave..vi har i grunn nok såpe nå!!

9 kommentarer:

  1. TAKK FOR TIPSET.
    DET SKAL JEG BENYTTE MEG AV!
    JEG TIPSET OM NOE I GÅR....
    KLEM TOVE

    SvarSlett
  2. De er knallfine, og lukter kjempegodt!
    Har de vi og;))

    Jeg er tilbake igjen ja, klarte ikke holde meg unna lenger jeg, hihi;))

    Skal se om jeg har nok perler igjen til og lage et Peacekjede til, sender deg en mail jeg da;)

    Ha en finfin dag, søte du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så bra at du deler.
    Jeg skal handle:))
    Klem

    SvarSlett
  4. Den så bare lekker og eksklusiv ut! Synd vi ikke har Boots her i Lofoten da :(

    En fortsatt fin onsdag fra Lillian :)

    SvarSlett
  5. Perlemor.. sjekk om det kan bestilles på nett?

    SvarSlett
  6. Disse såpene har jeg kjøpt også på apotek1;-)) kjempefine,

    SvarSlett
  7. Har den samme,og alle som kommer innom spør hvor den er kjøpt..Poppis her i nabolaget:)

    ha en fin lille onsdag:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. Hei - elsker å kikke innom sidene dine - hadde vært fint hvis du la ut bilder/info om møblene også her. har ikke facebook, men har kikket så vidt påfacebooksiden deres via andre.Blir hoppende glad hvis det kommer bilder og info på bloggen din.

    SvarSlett
  9. Heisann...takk for tipset i morgen jeg drar og kjøper;)))

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥