fredag 28. oktober 2011

Happy weekend ♥

Foto: Nydelige julekuler fra Hadeland Glassverk.. Her snakker vi glam glam ja..
Jeg gleder meg så til jul i år..
 Selv om vi i vår familie mangler en veldig julete person, min svigermor,
så kjenner jeg at jeg gleder meg.. Atter en gang kommer nye møbler, ungene og jeg har fri,
og vi har bestemt oss for å sette inn juletreet den 10. des. Det er bare så utrolig hyggelig med jul,
 og jeg gleder meg spesiellt til å lese andres blogger da.. LIKER..
Hømle er til reklamemannen i dag, og jeg gleder meg til å vise
dere den søte lille reklamebilen når den er ferdig..

Happy fredag

7 kommentarer:

  1. Så lekkert bilde av julekulen! Jul kan være stressende, og jul kan være vakkert. Jeg håper på det siste!

    SvarSlett
  2. Kjempefin blogg du har.
    De julekulene var virkelig nydelige.
    En riktig god helg til deg.

    Jeanette

    SvarSlett
  3. Hei Jeanette.. så hyggelig.. ja kulene er en drøm, så de skal få hedersplassen i spisestuevinduene hos oss.. litt tidlig enda.. men snaaaart.. happy helg du også..♥

    SvarSlett
  4. Prinser og prinsesser; du har så rett.. jeg håper på det siste.. og det blir sånn, bare man starter tidlig nok.. jeg er allerede i gang med julegaver.. DET er deilig det, å være klar lenge før jul.. i advent skal jeg bare bake og kose meg..

    happy weekend. ♥

    SvarSlett
  5. Elsker julen ♥
    Og den kan bare komme...:)

    Ha en strålende helg, skjønne du;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. De er jo helt nydelige! Lurer på om eg skal gå for helt hvite julekuler iår...

    SvarSlett
  7. Å den var smashing... Nettopp kommet hjem fra Danmark med en koffert full av klær og julepynt:)))

    Mange fine innlegg jeg ikke har fått lest mens jeg har vært borte:))))

    Ha en fabelaktig dag.

    Klem Henriette

    SvarSlett

♥ Tusen takk for din hilsen ♥